Γιατι αργει το τρολευυυυ????

39 8 12
                                    

Γεια σας αγαπητα πατατακια!
Πως πατε? Ελπιζω ολα καλα.

Λοιπον ας συζητησουμε κατι.

ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΓΑΜΗΜΕΝΟ ΤΟ ΤΡΟΛΕΥ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΑΡΓΕΙ ΤΟΣΟ?

Μαλακες πανω που το εγραψα αυτο ηρθε το τρολευ....-_-





Μαντεψτε ποια ξεχασε να βαλει το συγκεκριμενο κεφαλαιο μια βδομαδα πισω....

Ουαου ειμαι πραγματικα μαλακας...

Τεσπα με εφτα μερες καθυστερηση, τι κανετε πατατακια?
Ελπιζω ολα καλα με τα σχολεια και τα φροντηστηρια και τις εκδρομες σας.

Σορι που δεν εχω ανεβασει τιποτα απολυτως τον τελευταιο καιρο (οχι οτι ειναι κατι που περιμενει κανεις με ανυπομονησια αλλα ναι....) αλλα ειχα δυο πολυ σοβαρους λογους.

Πρωτων για καποιο λογο ολη την ωρα νυσταζω. Με το που θα γυρισω σπιτι απο το σχολειο θα πεσω για υπνο για κανα τριωρο τουλαχιστον.
Δεν ξερω τι φαση παιζει ισως φταιει το νερο απο τις βρυσες ή κατι τετοιο.

Ο δευτερος λογος ειναι η ΓΑΜΗΜΕΝΗ ΑΛΓΕΒΡΑ.
Η καθε ασκηση απαιτει τη μιση μου ενεργεια για να λυθει κι αν ανατρεξετε πισω στον λογο Νο 1 θα δειτε πως δεν εχω και πολυ.

Αρα που να μεινει ορεξη για να κατσω να γραψω πεντε δεκα μαλακιες εδω περα?

Αλλα νταξ τωρα εχω αρχισει και ψηλορυθμιζω το θεμα του υπνου και ισως γραφω λιγααακι παραπανω.

Ας αλλαξουμε θεμα τωρα

Ανακαλυψα πως η καθηγητρια της εκθεσης δεν ειναι καθολου μα καθολου ρεαλιστρια.

Μας εχει βαλει ασκηση να γραψουμε εναν διαλογο αναμεσα σε εναν φορτηγατζη και εναν τυπο με Ρολς Ροϊς που μολις τρακαραν. Μας ειπε να το κανουμε οσο πιο ρεαλιστικο γινεται ΑΛΛΑ να μην χρησιμοποιησουμε βρισιες ή προσβολες.

Πρεπει να με δουλευει η κυριουλα δεν υπαρχει αλλη εξηγηση.
Θελει ρεαλιστικο διαλογο αναμεσα σε δυο ελληνες που τρακαραν αλλα χωρις βρισιες. 

Οχι γιατι αμα το βρισκετε εσεις λογικο αυτο πειτε το ρε παιδια.

Τεσπα την κανω νυσταξα

ΤΣΑΓΙΑ ΠΑΤΑΤΑΚΙΑΑΑΑΑ

Το Βιβλιο Του Οτι'ΝαναιDonde viven las historias. Descúbrelo ahora