Δεν αντέχω ούτε μέρα μακριά σας

29 9 15
                                    

Γεια σας πατατάκια.

Δεν ρωτάω καν αν σας έλειψα, δεν είμαι μαλάκας. Νομίζω. Τέλος πάντων.

Τι κάνετε?

Πώς είστε?

Ελπίζω όλα καλά.

Κατά πρώτον:

HAPPY PRIDE MONTH BITCHES 🌈🌈🌈🌈🌈🌈

Κατά δεύτερον:

ΠΟΝΑΩ ΓΑΜΏ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΓΕΝΟΒΕΦΑ ΜΟΥ ΜΕΣΑ.

ΡΕ.

ΠΡΙΝ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ ΠΉΓΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΈΝΑ ΣΦΡΆΓΙΣΜΑ. ΑΦΟΎ ΠΈΡΑΣΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΜΙΑ ΩΡΑ ΣΤΟ ΕΛΕΟΣ ΜΙΑΣ ΚΥΡΙΟΥΛΑΣ ΠΟΥ ΕΊΧΕ ΜΙΑ ΠΉΛΙΝΗ ΓΆΤΑ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗΝ ΙΑΤΡΙΚΗ ΚΑΡΕΚΛΑ ΚΑΙ ΛΑΤΡΕΥΕ ΤΟ ΜΩΒ ΓΥΡΙΣΑ ΣΠΊΤΙ.

Πεντέμισι ώρες μετά έφυγε τελείως η αναισθησία.

Γιατί?

ΓΙΑΤΙ Η ΚΑΡΙΟΛΑ ΜΟΥ ΕΚΑΝΕ ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΕΝΕΣΕΙΣ.
Δεν με έπιασε η πρώτη και είπε να κάνει άλλες τρεις. Θα μπορούσε κάποιος να πει πως είμαι λίγο.... αναίσθητη.






Όχι? Οκ.

Τέλος πάντων.

Μετά από εκείνη την ημέρα δεν έχω σταματήσει να πονάω. Το ούλο μου είναι τέρμα πρησμένο και η μάνα μου λέει πως έπαθα μια μικροφλεγμονή.

Έχω πιεί 6 αντιφλεγμονώδη χάπια και 3 ντεπόν μάξιμουμ για να καταφέρω να φάω κάπως και να κοιμηθώ τουλάχιστον μία ώρα.

Τέλειο?

Α και το καλύτερο απ'όλα?

Ήρθε και η περίοδος.

Όποιος δεν έχει κάτι να κάνει τώρα ας έρθει να με στραγγαλίσει με τα ακουστικά μου θα το εκτιμήσω πολύ.

Αλλά νέα.

Η μάνα μου κατέβασε τον ανεμιστήρα από το πατάρι.

Είμαι μόνη σπίτι και βαριέμαιιιιιιιιιι.

Ε άμα βαριέται κανείς σας στείλτε από δω ρε παιδιά να ανοίξουμε συζήτηση. Ότι θέλετε εσείς. Απλά κάτι.

Η περίοδος κάνει κακό.
Οι εξετάσεις κάνουν κακό.
Τα πάντα κάνουν κακό.

ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

Οργή και μίσος.

Εν τω μεταξύ είναι και το σκυλάκι του ξαδέλφου μου εδώ αλλά βαριέται κι αυτό τη ζωή του. Όλη την ώρα κοιμάται. ΚΩΛΟΦΑΡΔΟ ΕΣΥ ΜΠΟΡΕΊΣ ΤΟΥΛΆΧΙΣΤΟΝ.

Όποιος ξέρει κανένα καλό παυσίπονο ας το κάνει κομμεντ είναι δευτερόλεπτα μακριά από το να ξεριζώσω όλη μου τη μασέλα.

Πάω να πάρω κι άλλο ντεπόν

Αντιός λος πατατάκιοοοοος 😊😊😊

Το Βιβλιο Του Οτι'ΝαναιOù les histoires vivent. Découvrez maintenant