Γειά πατατάκια.
Τι κάνετε?
Ελπίζω όλα καλά.Κατά πρώτων, όποιος σας πει πως τα μικρά αδέλφια είναι ευτυχία, είναι και πολύ μαλάκας.
Πολύ μαλάκας.
Αλλά πολύ μαλάκας.
Μιλάμε για πολλά καντάρια μαλακίας.
Χθες το βράδυ κοιμώμουν ήσυχα και ωραία στο κρεβάτι μου, με τον ανεμιστήρα οροφής να φυσάει από πάνω, αλλά λόγω του ότι δεν είναι τόσο δυνατός έχουμε βάλει και έναν έξτρα εδάφους και μας φυσάει. (σημείωση: εγώ κοιμάμαι στο ίδιο δωμάτιο με την αδελφή μου. Η πλευρά της είναι πάντα μπουρδέλο.)
Μέσα στη νύχτα λοιπόν, σηκώθηκε το ζωντοβολο πάνω γιατί κρύωσε. Της είχε πέσει το σεντόνι κάτω από το κρεβάτι μέσα στον ύπνο της και τον δάγκωσε μετά από λίγο όπως είναι φυσικό.
Και σηκώθηκε η ηλίθια, σταμάτησε τον μικρό ανεμιστήρα (ο οποίος γυρνούσε για να μας πετυχένει και τις δύο) ακριβώς πάνω μου, τον έβαλε στο τέρμα, πήρε το δικό μου σεντόνι από πάνω μου, τυλίχτηκε και ξανάπεσε για ύπνο. Αυτό έγινε κατά τις 4:45.Fast forward στις 11 το πρωί που ξυπνάω από το κρύο. Λόγω ζέστης στον ύπνο φοράω ένα αμάνικο και ένα σορτσάκι. Ξυπνάω και έχω καταλήξει στο πάνω μέρος του κρεβατιού κουλουριασμένη πάνω στο αρκουδάκι μου (ένας Γουίνι φυσικού μεγέθους), αγκαλιά με το ένα μαξιλάρι μου το οποίο ήταν χωρίς μαξιλαροθήκη και με την μαξιλαροθήκη γύρω από τον κορμό μου σε μια προσπάθεια να σκεπαστώ με κάτι.
Το σπας στο ξύλο το μαλακισμένο ή δεν το σπας?
Και να μην έχω κοιμηθεί καλά γιατί περνούσε στις 4 το πρωί ένας παπάρας με την Άντζελα Δημητρίου τέρμα στα ηχεία και έκοβε βόλτες στο τετράγωνο.
Το σπας στο ξύλο και αυτό το μαλακισμένο ή δεν το σπας?
Και συν τοις άλλοις έχουμε και έναν γάμο σήμερα (Μαλάκες. Παντρεύεται η κολλητή της μάνας μου από το δημοτικό με έναν κυριούλη που λατρεύει τη μέταλ και ξέρει ντραμς, κιθάρα, μπάσο, βιολί και πιάνο και η δεξίωση του γάμου θα γίνει σε παραλία. ΠΟΣΟ ΠΙΟ ΓΑΜΑΤΟ ΝΑ ΠΟΥΜΕ) και μου έχουνε πρήξει τα αρχίδια με το τι θα φορέσω. Θα φορέσω μαύρο παντελόνι. ΟΧΙ. Δεν φοράμε ποτέ μαύρο παντελόνι σε γάμους. Θα φορέσω άσπρο παντελόνι. ΟΧΙ. Δεν είναι το νούμερό σου σε δείχνει χοντρή δεν σου πάει. Θα βάλω ροζ μπλούζα. ΟΧΙ. Είναι γύφτικο. Θα βάλω μαύρο πουκάμισο. ΟΧΙ. Είπαμε δεν φοράμε μαύρα στους γάμους. Στο διάολο δεν πάω στο γάμο. ΌΧΙ. Η Ειρήνη ζήτησε κι εσένα.
Δηλαδή να πούμε εγώ τι φταίω ε?
Όχι πείτε μου πού φταίω?
Τέσπα. Πάω να φάω. Τσάγια πατατάκιααααααα!
YOU ARE READING
Το Βιβλιο Του Οτι'Ναναι
RandomΕνα βιβλιο γεματο βλακειες, μουσικη, βρησιδια, ships, fangirling, μουσικη, ηλιθιοτητες, ανωμαλιες, μουσικη, ships.... Με λιγα λογια ενα βιβλιο για να εκτονωνω εγω, αλλα και εσεις στα κομμεντς, τα νευρα και την τρελα που εχουμε στο κεφαλι... Διαβαζετ...