Γεια σας πατατάκια:)
Τι μου κάνετε?
Όλα καλά?
Ελπίζω ναι.
Παιδιά έχω φτάσει σε αυτό το σημείο που όλα είναι τόσο για τον πούτσο που το πιο μαλακισμενο πράγμα θα με κάνει να γελάσω και να κρεμάσω τις κλωστές της εύθραυστης ψυχολογικής μου κατάστασης πάνω του από απόγνωση.
ΠΧ
Μόλις παρατήρησα ότι ο αριθμός των βιουζ στο βιβλίο είναι ακριβώς ο διπλάσιος του αριθμού των σχολίων και γελάω για ένα πεντάλεπτο σερί σαν το παρανοϊκό.
Πλέον γελάω και με τον ίδιο μου τον εαυτό σε φάση οι αντιδράσεις μου σε κάποια πράγματα με κάνουν και γελάω και δεν ξέρω αν αυτό είναι καλό γιατί αναγνωρίζω ότι είμαι για τον πεοντα και έχω αυτογνωσία ή θλιβερό γιατί γελάω με τα χάλια μου😂😂😂
Σε φάση πλέον απλά ελπίζω να μη γίνει τίποτα συνταρακτικό και τίποτα καινούριο γιατί αν γίνει δεν ξέρω πως θα αντιδράσω. Σε φάση έχουν παιχτεί κάτι μαλακιες με τους κολλητούς μου σε φάση οι δύο από τους πέντε είναι συνέχεια οι δύο τους και δεν είναι το θέμα αυτό, είναι ότι γειώνουν τελείως εμάς τους υπόλοιπους και μας σχολιάζουν πίσω από την πλάτη μας και όλο γκρινιάζουν και είναι επιθετικές και πικρόχολες απέναντι μας ΧΩΡΙΣ ΓΑΜΗΜΕΝΟ ΛΌΓΟ και ξέρω γω απλα είμαι τόσο σίγουρη ότι αν προσπαθήσουμε να το συζητήσουμε να πούνε τις κλασικές μαλακιες (σε φάση "νταξ και η τάδε με την τάδε είναι συνέχεια μαζί δεν βλέπεις τα στόρι τους" ΕΊΝΑΙ ΜΑΖΙ ΣΤΟ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ ΡΕ ΠΙΤΟΥΡΟΒΛΑΧΕ ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΑ) κι εγω θα πάθω 638363272826 μενταλ μπρεικνταουνς και θα καταλήξω (όπως κάνω και τώρα) να αναρωτιέμαι ΤΙ ΣΤΟΝ ΠΟΥΤΣΟ ΚΆΝΩ ΛΑΘΟΣ ΚΑΘΕ ΦΟΡΆ. Καλά υπάρχουν περιπτώσεις που όντως έκανα και είπα μαλακία και σταματήσαμε να μιλάμε με συγκεκριμένο άτομο (μαοοχιφυσικακαιδεντοεχωξεπερασειακομααφηστεμεησυχη) αλλά τις περισσότερες φορές έρχονται οι πιο νορμαλ-λουκινγκ άνθρωποι με τους οποίους κάνω παρέα πολύ και καταλήγουν να είναι πιο τρελοί κι από σχιζοφρενή νιντζα με κουζινομαχαιρο στην Β πτέρυγα του Δρομοκαϊτίου να πούμε δηλαδή τι στον πουτσοοοοο.
Ugh απλά ας έρθει κάποιος να βάλει ένα τέλος στη μίζερη ύπαρξή μου ΠΛΙΙΙΖ θα σας πληρώσω.
Αχ αυτά. Εσείς τα νέα σας πείτε μου. Πώς είναι να έχεις φυσιολογική ζωή με νορμάλ φίλους της προκοπής, το σχολείο σου να πηγαίνει κομπλέ και οι γονείς σου να μη σε μισούν που δεν πρόκειται να κάτσεις σε άντρα ούτε στη Δευτέρα Παρουσία? :)
Λοιπόν πάω να κάνω αρχαία.
Α κάτι τελευταίο. Επειδή τώρα τελευταία έχω εντρυφήσει στον κόσμο των σόσιαλ μίντια θα αφήσω τα usernames μου από κάτω ώστε αν κάποιος βαριέται τοοοοοοσο πολύ τη μίζερη ζωή του να με ακολουθήσει:) *pahlease μη γελάσετε πολύ*
Λοβ για μα ντιαρεστ πατατάκια💕💕💕
Tumblr-> perplexion-not-perfection
Φβ-> Ίριδα Φωκά
Ίνστα-> irisismyusername0416
Snapchat-> Fokito22🍫🍫🍫🍫🍫🍫🍫🍫🍫🍫🍫🍫🍫🍫
YOU ARE READING
Το Βιβλιο Του Οτι'Ναναι
RandomΕνα βιβλιο γεματο βλακειες, μουσικη, βρησιδια, ships, fangirling, μουσικη, ηλιθιοτητες, ανωμαλιες, μουσικη, ships.... Με λιγα λογια ενα βιβλιο για να εκτονωνω εγω, αλλα και εσεις στα κομμεντς, τα νευρα και την τρελα που εχουμε στο κεφαλι... Διαβαζετ...