Sunt trezita de minunata mea alarama. Oare de ce suna? Este prima zi din vacanta de vara.Ma pregatesc sa adorm iarasi,insa imi amintesc de ce am programat alarma.Mama mi-a zis ca azi trebuie sa-mi spuna ceva important inainte de ora 12,acum este ora 9.
Ma ridic lenesa din pat si ma indrept spre baie. Imi fac rutina de dimineata,apoi ma hotarasc sa ma imbrac intr-o rochita lejera.Imi las parul desprins si nu ma machiez.Imi place sa fiu naturala.Ar trebui sa ma prezint,nu?
Ma cheama Isabella.Persoanele apropiate imi spun Isa.Am 15 ani,i-am implinit acum 3 zile ,pe 19 iunie.Locuiesc in Craiova impreuna cu mama si tatal meu.Am trecut in clasa a IX-a.Clasa a VIII a am terminat-o cu medii bune, iar notele de la examene m-au incantat. Am ochii caprui si parul saten.Am o inaltime potrivita pentru varsta mea, 1,65 m.Iubesc muzica si desenul.Sunt o fire prietenoasa si plina de viata.Gata cu prezentarea,sa trecem la actiune.Ies din camera mea si ma indrept spre bucatarie,curioasa de vestea pe care mama o sa mi-o zica.
In bucatarie mama si tata serveau micul dejun. Ii salut si ma asez si eu la masa.
Eu:Buna dimineata!
Mama: Neata ,scumpo!
Tata: Ce faci? Cum ai dormit?
Eu: Foarte bine.Ati zis ca azi o sa-mi spuneti ceva. Pot afla acum?
Mama: Da. Una din cele mai bune prietene ale mele din liceu ,care acum locuieste in Constanta,va veni la noi impreuna cu sotul si copii ei,care-s gemeni. O sa stea o saptamana. Nu am mai vazut-o de aproape 20 de ani.Nu cred ca te-ar deranja ,nu?
Eu: Sigur ca nu. Sunt baieti?
Mama: Da.
"Pff,va fi o saptamana lunga. Sper ca au peste 10 ani,daca nu,cred ca va fi un haos total" am gandit.
Eu: Scuza-ma ca intreb,insa cati ani au?
Mama: 15 ani.
Cand am auzit m-am linistit. Cred ca ma voi intelege cu ei. Cel putin o sa incerc.
Eu: Si? Cand o sa vina?
Mama: O sa plece in jurul orei 12 si o sa ajunga pe la ora 17,cred.
Eu: Bine.
Dupa ce termin de mancat merg in camera mea si incep sa-mi mai aranjez lucrurile. Ma gandesc ca daca nu ne vom intelege cum oare vom sta in aceiasi casa? Ehh...sper sa fie baieti de treaba.
CITEȘTI
Vara surprizelor
FanfictionPrintr-o simplă vizită ajunge să ii cunoască.Oare cum se vor înțelege? Se vor mai întâlni după acea vizită? O să fie prieteni? Citește și vei vedea!