Capitolul 6

511 43 12
                                    

*1 iulie*

Tot ce am facut ieri a fost sa lenevesc ,sa vorbesc cu Mara  si sa-mi fac bagajul pentru tabara. Abia astept sa-mi fac prieteni noi.

Yeey! Azi plecam la Costinesti. Mă trezesc din cauza alermei,si desi e 06:00,sunt fericita si plina de viata.E prima data cand merg intr-o tabara de vara.In tabara am mai fost o singura data ,cu clasa,insa a durat doar doua saptamani.

Ma ridic repede din pat si ma indrept spre baie. Imi fac rutina de dimineata ,apoi merg la bucatarie si imi pregatesc 2 sandwish-uri.Dupa ce le mananc merg spre camera mea. Este 06:47 asa ca decid sa o sun  si pe Mara sa ma asigur ca s-a trezit. La 7:30 ar trebui sa fim in gara deoarece la 8:00 pleaca trenul.
La gara ne va duce tata cu masina ,pentru ca el pleaca la servici. Mama nu lucreaza in timpul verii. Este profesoara de engleza,asa ca ...VACANTA!!

O apelez pe Mara care raspunde imediat.

Eu:Neata!

Mara: Neata! Ce faci?

Eu:Voiam  sa ma imbrac ,insa mai intai sa ma asigur ca esti treaza.

Mara: Da,asta voiam si eu sa fac.Veniti voi sa ma luati sau vin eu .

Eu: Venim noi. La 7:30 sa fii in fata blocului.

Mara: Bine,pa!

Eu:Pa!

Dupa ce am terminat conversatia cu Mara,tata a intrat in camera.

Tata:Neata!Te-ai trezit?

Eu: Da,am si mancat.

Tata:Vad ca esti tare entuziasmata.

Eu: Da.

Tata: Ne va fi dor de tine,sa stii.

Eu: Si mie de voi. O sa va sun in fiecare seara.

*imbratisare*

Tata:Bine,acum imbraca-te. Merg si eu sa ma pregatesc.

Eu: Mama doarme?

Tata:Ca de obicei.*zambind*

Ce o iubesc! In timpul vacantei e asa lenesa...A,stai!Eu si ea ne asemanam. :)

Tata a plecat. M-am indreptat spre dulap si mi-am ales o pereche de pantaloni scurti ,de blugi,negri si un tricou alb pe care scrie cu roz MEOW. Mi-am prins parul intr-o coada. Se facuse 07:13 asa ca am luat cheile de la masina si am dus bagajul  ,apoi am urcat pentru a-l lua pe tata si a-mi pua la revedere de la mama care abia se trezise. In drum spre gara am luat-o si pe Mara,iar urmatoarea oprire e gara. Ne-am luat bagajele apoi am mers sa luam bilete.Am asteptat trenul impreuna cu tata,apoi am urcat.Eu si Mara stam in acelasi compartiment ,cu locurile unul langa altul. Ne-am luat la revedere si de la tata ,apoi,dupa 15 minute trenul se pune in miscare.

Drumul a durat 5 ore,iar trenul a avut intarziere de 20 de minute.In tren am mai cunoscut o fata,Andra,care este tot din Craiova si mergea in aceiasi tabara.Este o fata bruneta cu ochi caprui.Este un minion de treaba.Ne-a spus ca si vara trecuta a fost in aceiasi tabara si i s-a parut frumos.Si-a facut multi prieteni,iar activitatile de acolo au incantat-o.

Am coborat in gara la Constanta, impreuna cu Andra si Mara. Am mers in fata garii ,iar acolo se aflau trei autocare care inca sunt goale,dar langa era o multime  de copii.Se aflau langa ei 6 adulti. Presupun ca sunt soferii si instructorii.Ne-am apropiat de ei si i-am salutat politicos,apoi am mers la copii. Dupa o jumatate de ora se aude grasul unuia dintre instructori.

Instructorul 1:Buna ziua! Numele meu este Adrian Dumitru. Detalii despre tabara si despre activitatile ce le vom desfasura in aceasta vara am sa va dau cand ajungem acolo.Acum colegul meu o sa va imparta in 3 grupe de cate 40 de persoane,apoi vom merge in autocare si ne vom indrepta spre tabara.Bagajele va rugam sa le lasati in spatele autocarului cu care veti merge,iar soferul le va organiza in cala.

Dupa ce al doilea instructor ne-a organizat am lasat bagajele apoi am urcat. Stateam impreuna cu Mara,in spatele noastre aflandu-se Andra.Pe baieti nu i-am vazut. Ori n-au venit ,ori sunt in alt autocar. Autocarul s-a pus in miscare,iar din spate am auzit o voce:"I-ati vazut pe Munteni?".Nimeni nu a raspuns.
M-am intors si am vazut ca Andra il avea coleg de scaun pe Andrei Selaru.Niciodata nu m-am intalnit cu el desi locuim in acelasi oras.Dupa ce am facut cunostiinta am aflat ca este in clasa cu Andra si sunt prieteni buni.

Dupa o jumatate de ora am ajuns in Costinesti.Autocarul s-a oprit impreuna cu celelalte in curtea taberei.Am coborat din autocar si l-am zarit pe Cristi,sau e Vlad? Pff,nu stiu. E unul din ei,insa n-am mers sa-i salut.

Curtea taberei era spatioasa si plina de tot felul de vile:unele mai mari,altele mai mici.Am luat bagajele apoi am urcat o serie de scari.In fata noastra se aflau 2 vile cu cate 4 etaje. Cred ca in aceste 2 vile o sa stam toti. Ne-am strans toti si am format un cerc ,iar in mijloc erau cei 3 instructori.

Instructorul1:Acum ca am ajuns si deja stiti cum ma cheama o sa trecem  la  aranjarea in camera. Baietii o sa stea in aceasta vila,iar fetele in aceea.Sunt camere ca cate 2 persoane si de cate 3.Va rog sa va grupati asa cum veti sta in camera.

Toti ne-am grupat. Eu eram cu Mara si Andra si vom sta intr-o camera de 3. I-am vazut si pe gemeni,ei s-au grupat cu Șelaru. O sa merg sa-i salut si pe ei dupa ce ne lasam bagajele.

Instructorul1:Colegii mei o sa va duca la camere ,insa mai intai am sa va spun programul.In fiecare dimineata ne vom trezi la ora 5:00(simt ca mor) si vom face miscare o ora.La ora 8:00 va rog sa fiti la masa.Cantina este acolo!*aratandu-ne o cladire ce avea mese si scaune si in afara*. La micul dejun va vom hotarî programul fiecarei zile. La pranz sa fiti la cantina la ora 14:00.Dupa-amiaza veti avea propriul program ,iar in unele seri veti manca la cantina,in altele la focul de tabara. Acest program va incepe de maine,azi puteti face e vreti ,insa daca plecati din incinta taberei va rugam sa ne anuntati.

Instructorul2:Acum grupele de cate 2 fete va rog sa ma urmati.

Instructorul3: Si pe mine baietii.

Dupa ce i-au dus in camera au venit si dupa grupele de 3 persoane.La parter ,etaje 1 si 2 sunt camerele de 2,iar la etajele 3 si 4 camerele de 3. Eu si fetele suntem la etajul 3. Va fi cam greu cu scarile insa asta e. Dupa ce am hotarat cum o sa stam(Mara in patul de la fereastra,Andra in patul de langa baie-fiecare camera are propia baie,iar eu intre ele) ,am hotarat sa merg sa ii salut pe baieti ,dar in ce camera stau? Pff,hai sa-l sun pe Cristi.

Dupa ce am vorbit  mi-a spus camera,m-am indreptat spre vila baietilor. Am deschis usa de la intrare si...

Vara surprizelor Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum