Toate cele 3 alarme suna in acelasi timp. Toate 3 sarim din pat ca arse si ne invartim prin camera ca niste curci bete ca sa gasim telefoanele pentru a opri alarmele. Dupa ce am realizat ca erau defapt sub perna le-am oprit ai am mers la baie pentru a face rutina de dimineata. Cat timp Mara a fost la baie eu si Andra ne-am aranjat patul. Am urmat eu. Mi-am facut un dus scurt,m-am spalat pe fata si pe dinti si am mers in camera pentru a ma schimba. A intrat si Andra. Eu mi-am luat pantalonii de trening gri,un maieu negru,iar peste bluza de trening.In piciore mi-am pus adidasii negri iar parul mi l-am prins intr- o coada. Mi-am pus telefonul in buzunar si am asteptat sa fie si fetele gata. Andra a fost gata si am coborat doar eu cu ea,Mara a mai intarziat 15 minute,asa ca am lasat-o sa inchida camera,tipic Mara. Cand am coborat erau toti acolo pe bancute si in hamace. Andra imi spune ca merge la Andrei ,asa ca eu m-am indreptat spre o banca dar simt cum cineva ma primde de mana si ma trage inapoi. Imi intorc privirea si observ un baiat foarte bine facut,blond si cu ochi albastrii ,putin mai inalt ca mine. Cand incepe sa vorbeasca ma desprind total de acesta lume,cred ca ma indragostesc.
Razvan: Buna ,ma numesc Razvan ,iar tu...?
Eu: Îndrago... Ăă,numele meuu estee ăăă...
Vlad*venind din spatele meu si prinzandu-ma de talie*: Numele meu e Vlad,iar ea e iubita mea,Isabella.
R:Imi pare bine,n-am stiut. Va las ca vine proful ,pa!
Ma intorc nervoasa catre Vlad si zic:
Eu:Ce naiba crezi ca faci?
V: Te pastrez doar pentru mine.
Eu: Baga-ti mintile in cap,baiete. Tu ai o iubita,Irina. Eu nu sunt si n-o sa fiu niciodata cu tine.
V: A ,hai nu zau?Cu un singur gest te pot cuceri.
Eu: Hai mai lasa-ma,singurul gest ar fi pierderea arogantei,nu cred ca se va intampla prea curand.
Vlad se apropie de mine,vrand sa ma sarute insa vocea Irinei il opreste.
I: Vlad! Ce faci?
V*indepartandu-se de mine*: Ăă... Isa m-a rugat sa ii iau frunzele din par.
I: Nu are nimic in par din cate vad eu.
V: Voiam sa zic gaza din ochi.
I: Voiai sa zici ca nu stii sa minti ,tu cu mine sa nu mai dai ochii,e clar ca relatia noastra a fost o pierdere de timp din moment ce tu te dai la toate tarfele in lipsa mea.
Eu*enervandu-ma*: La toate ce?
I: La una ca tine.
Eu :Asta nu poti demonstra insa eu pot demonstra ca poti ramane cheala.
I: Da,hai v-am lasat ,idiotilor.
Vlad se intoarce si se apropie de mine.
V: Exact,a fost o risipa de timp,tu esti mult mai potrivita pentru mine.*incercand sa ma ia in brate*
Eu*respingandu-l*: Daca asa faci tu cu iubita ta eu nu am incredere sa fiu cu tine. Cred ca tu te-ai mai dat la alte 5 fete in aceasta dimineata,te rog lasa-ma.
V: Dar...
Eu*plecand spre terenul de sport*: Pa,Vlad!
Ajung la teren si erau toti acolo cu instructorii ,chiar si Mara. Il vad pe Cristi si merg langa el. Terenul avea o lungime de 150 m si latimea 100 m. Dupa ce am dat cate 10 ture de teren am facut cateva jocuri de tenis. In timp ce Razvan juca impreuna cu un baiat eu si Cristi urmaream.
CRISTI P.O.V.
Stau impreuna cu Isa si urmarim jocul. Irina si Vlad nu stiu unde sunt,n-au venit la miscarea de dimineata.Desi este ora 6 ma simt minunat. Priveam linistit meciul cand simt ca Isa imi da un cot apoi imi sopteste ceva.
I: Pss,il vezi pe baiatul de acolo?(aratandu-mi spre unul din jucatori)
Eu: Ăla care seamana cu Duțu?
I: Ala cu bluza neagra.
Eu: Da,ala.
I: Esti idiot,nu seamana cu Vlad.
Eu: Mhh,singura diferenta e culoare ochilor.
I: Nu seamana cu Vlad din nici un punct de vedere.
Eu:Ba da ,e aproape identic.
I:Se vede ca inca nu te-ai trezit
Imi inchid ochii apoi ii deschis. Vad aclasi baiat. Corpul lui Vlad parul lui Vlad ,fata lui Vlad... Doar ochii albastri,in rest e la fel. Are chiar si vocea lui Vlad ,e clar,Isei ii place de Vlad.
Eu: Ăă ,eu merg in camera,sa ii zici profesorului ca m-a luat durerea de cap,nimic grav. Pa!
Merg grabit spre camera pentru ca Vlad trebuie sa stie ca Isabella e indragostita de el. Urc scarile si ciocam la usa apoi observ ca era deschisa. Intru si imaginea din fata mea imi provoaca scarba.
Isa P.O.V.
Dupa ce am jucat si eu tenis am iesit de pe teren si am intentionat sa merg in camera insa cheia era la Mara. O caut cu privirea insa nu o gasesc,asa ca imi iau telefonul sa o sun dar... Perfect ,nu mai am baterie. Merg la instructor si il intreb unde sunt colegele mele de camera iar raspunsul dumnealui este" Au plecat cu Șelaru la piscina".
Ce naiba ma,i-a lasat asa sa plece si pe mine nici macar nu m-au anuntat ,halal colegi de camera.
Mara P.O.V.
Dupa ce am terminat turele de teren au inceput jocurile de tenis. Vrem sa tragem chiulul asa ca mergem sa ne milogim de profu' sa ne lase la piscina. Dupa ce a acceptat,cu conditia sa innotam cel putin o ora ,am mers si ne-am schimbat in costumele de baie si mergem sa cautam o piscina deschisa la ora 7:00. Cred ca va dura cautarea.Cati nebuni care vor sa faca baie la 7 dimineata sunt in Costinesti? Asa ziceam si eu,3.
Dupa ce am asteptat o ora sa se deschida o piscina am mers si ne-am balacit ,neinteresandu-ne ce fac ceilaltilalti.
Cristi P.O.V.
Imaginea din fata mea imi provoca scarba,in fata mea era ...
CITEȘTI
Vara surprizelor
FanfictionPrintr-o simplă vizită ajunge să ii cunoască.Oare cum se vor înțelege? Se vor mai întâlni după acea vizită? O să fie prieteni? Citește și vei vedea!