Dupa o ora in care mi-am ordonat camera hotarasc sa ies pe afara cu Mara,cea mai buna prietena a mea. Am fost 8 ani impreuna in aceiasi clasa ,chiar colege de banca.Imi place mult sa-mi petrec timpul cu ea.De vara trecuta ne facem planuri impreuna pentru o tabara de vara ce va incepe in data de 1 iulie si va dupa pana pe 31 august. Parintii au zis ca ma vor lasa,insa nu-s sigura daca o sa ma inscriu sau nu. Daca Mara nu se va inscrie nu vreau sa merg singura ,asa ca nu voi merge. Tabara va fi la Costinesti.
Sa revenim.Decid sa o sun pe Mara ,insa nu inainte de a o intreba daca am timp sa ies pe afara inainte de a veni musafirii.Mi-a zis ca da,asa ca am luat telefonul si am apelat-o pe Mara.
Mara: Da!
Eu: Ce faci?
Mara: Bine,pe acasa. Ma plictiseam si ma gandeam sa te sun sa mergem pe afara.
Eu: Se pare ca gandim la fel.
Mara: Ok,ne intalnim in parcul de langa blocul tau. Ia-ti si pennyboard-ul.
Eu: Ok. Ne vedem in 30 de minute.
Mara: Da ,te pup ,pa!
Eu: Si eu,pa!
Imi iau o pereche de blugi scurti ,un tricou alb,simplu si camasa cu carauri. Imi prind parul intr-o coada de cal si ma incalt in conversi.Imi iau penny-ul ,iar apoi cobor si ma indrept spre parc.
*Dupa 3 ore*
Eu si Mara am stat in parc 3 ore. Ne-am plimbat ,am vorbit si am facut musical.ly-uri. I-am zis Marei de gemeni si mi-a zis ca o sa vrea sa-i cunoasca.Mara e genul de fata careia ii place sa cunoasca baieti,mai mult decat fete.Cand pune ochii pe un baiat nu il mai lasa pana nu e al ei,insa eu... Eu? Am avut un singur iubit.A fost in trecut,deci sa lasam asta.
Fiind ora 13:13 eu si Mara am hotarat sa mergem la KFC. Dupa e am mancat am mers spre casa.
*Acasa*
Sunt in camera mea si ma plictisesc enorm .In 3 ore ar cam trebui sa ajunga musafirii.Sunt nerabdatoare sa-i cunosc,insa ma roade gandul ca nu ne vom intelege. Ei ,ce poate fi asa rau?
Nu dupa mult timp adorm si ma trezesc dupa 2 ore. Ma ridic si merg la bucatarie.Mama pregatea papanasi.Yammyy.
Eu: Mama!!
Mama:Da.
Eu:Cand ajung?
Mama:Mi-au zis ca vor ajunge in 15-20 de minute.
Eu: Ok ,sa ma chemi.
Mama: Bine.
Am mers inapoi in camera si mi-am verificat site-urile de socializare.
Am primit notificare de la YouTube ca a postat Selly si Vlad Munteanu. Sa ma uit? Oare am timp? Nee,lasa,ma uit alta data.
Da,imi plac vloggeri romani. Ii admir pentru ceea ce fac. Nu-s obsedata sau ceva de genul ,insa chiar am vazut cel putin un vidioclip al fiecarui vlogger popular din Romania.
Nu dupa mult timp se aude soneria.Au venit! Sar din pat si merg repede in sufragerie. Mama s-a dus sa deschida.
Dupa 5 minute intra in sufragerie o doamna urmata de un barbat si doi baieti. Nu apuc sa ii privisc bine ca doamna aceea ,care pare foarte draguta ma imbratisaza.
Doamna: Buna!Tu trebuie sa fii Isabella,nu?
E:Buna ziua,da,eu sunt. Va rog sa-mi spuneti Isa.
Doamna: Bine,Isa.Eu sunt Steliana,el este sotul meu,Lucian ,iar ei baietii nostri,Vlad si Cristi .
Eu: Imi pare bine.
Lucian&Cristi&Vlad:Si noua!
Ok,ce face un om normal atunci cand 2 dintre cei mai populari vloggeri romani vin la el in casa? Neeh,nu stiu,insa eu ii salut.
Mama: Isa ,mergi si arata-le baietilor camera in care vor sta.
Eu:Bine. Veniti!
Spunand asta incep sa ma indrept spre camera .Deschid usa si intru in camera urmata de cei doi.
Eu: Aici o sa stati voi .
Cristi:Multumim.Cati ani ai?
E:15.
Cristi: Oo,varsta frumoasa.La fel ca noi.
Ii zambesc apoi dau sa ies din camera ,insa vocea lui Vlad ma opreste.
Vlad: Sii..Nu esti fericita ca sunt aici,in fata ta?
Cristi:Vlad!!
Eu: Ba da,sigur ca sunt.Sunteti copii celei mai bune prietene din liceu a mamei,ar trebui sa incercam sa fim prieteni,nu?
Vlad: Scuza-ma ,insa eu nu sunt asa usor prietenul cuiva din moment ce-s asa cunoscut.
Eu: Asculta,blondule. Stiu cine esti insa nu trebuie sa-ti dai atatea aere.O sa incerc sa ma inteleg cu tine doar pentru a nu se supara mama,clar?
Vlad:Mmm,vad ca esti rea. Stai,ce-ai zis? Ma cunosti? Cristi,e alta obsedata!*uitandu-se la Cristi*
Eu: Oo,Vlad Munteanu,nu-s obsedata. Daca ti-am vazut unul sau doua clipuri nu inseamna ca-s moarta dupa tine.
Vlad:Nu,dar vei fi.
Ok,imi ajunge ,insa nu vreau sa pornesc un taraboi. Niciodata nu am crezut ca Vlad chiar poate fi asa.Nu ca as fi vazut multe clipuri incat sa-l stiu la perfectie,insa din alea pe care le-am vazut ,chiar l-am considerat un baiat de treaba.Nu i-am mai zis nimic si am iesit din camera.Am mers la mine in camera,care era langa a lor,si m-am asezat in pat.Am pornit televizor si am asteptat ca mama sa ma cheme la masa.Am sunat-o si pe Mara si i-am zis ,iar ea mi-a zis ca maine vrea sa-i cunoasca persoanal. Asta va fi greu din moment ce Vlad...e Vlad
Stateam si priveam linistita la televizor ,cand se aude o bataie in usa. Ii spun sa intre ,iar in usa il vad pe...
CITEȘTI
Vara surprizelor
FanfictionPrintr-o simplă vizită ajunge să ii cunoască.Oare cum se vor înțelege? Se vor mai întâlni după acea vizită? O să fie prieteni? Citește și vei vedea!