Capitolul 15

278 23 5
                                    

MARA P.O.V.

M-am trezit din cauza alarmelor.Este ora 5:00,iar noi am adormit la 2:30.Vom merge sa facem inviorarea,apoi,cu siguranta ne vom intoarce in pat.Cristi si Șelaru si-au luat haine pentru ca nu vrem sa-i deranjam pe Vlad si Isa. Ei nu vor veni la antrenament cu pretextul ca toata noaptea le-a fost rau si nu au putut dormi. Sper sa se trezeasca pana la micul dejun. Chiar sunt curioasa cum le-a mers,dar cum il stiu eu pe Vlad totul ar fi trebuit sa fie bine,acum depinde de atitudinea Isabellei.M-am ridicat din pat si  i-am trezit pe toti,apoi am mers la baie, mi-am facut rutina si am inceput sa ma pregatesc. Sper ca Irina sa nu spuna ceva,deoarece instructorul nu va crede minciuna noastra in legatura cu stare celor doi ,pentru ca aseara ,auzind voci de baieti de la noi din camera a venit si a batut la usa,iar Selly,nerealizand ca e in camera fetelor a deschis si i-a spus ca nici Vlad si nici Isa nu sunt in camera.Si cand te gandesti ca a intrat la Buzesti...

ISA P.O.V.

Ma trezesc si observ ca eram  in bratele lui Vlad. El inca doarme. Fata lui e adorabila: parul lui nearanjat e minunat,2 suvițe șatene acoperindu-i o parte din frunte,buzele lui sunt intredeschise,provocandu-ma sa  le sarut. Pe fata lui pot vedea o oarecare fericire.Nu pot sa fac nici o miscare pentru ca ma tine strans la pieptul lui. Cine ar fi crezut ca vom ajunge intr-o asemenea situatie. Adica ieri dimineata imi doream sa nu-l fi cunoscut ,iar acum imi doresc sa-l sarut.Are ceva special,dar inca nu am descoperit ce. Chiar cred ca poate iubi si poate renunta la  aroganta.Si desi am inceput totul cu stangul am avut nevoie doar de jumatate de zi sa reparam totul.Chiar daca a fost o schimbare brusca sunt indemnata de sentimente sa-l sarut,asa ca imi apropii buzele de ale lui.Cand buzele mele s-au intalnit cu ale lui am simtit ceva special,probabil pentru ca e primul sarut,ceea am simtit erau sentimente necunoscute. A fost un indemn puternic sa-i ofer lui primul meu sarut,desi stiu ca nu-l merita si n-o sa-l aprecieze,dar m-am lasat purtata de sentimente.Imediat ce buzele noastre au facut contact el m-am strans mai puternic si m-am pus peste el.M-a muscat de buza,eu gemand usor si incercand sa ma retrag insa nu m-a lasat.A prelungit sarutul pana nu a mai putut sa raspire,asa ca s-a desprins prinzandu-ma de talie si spunandu-mi:

Vlad*zambind*: Doar atat trebuia sa fac sa primesc un sarut de la tine?

Eu*confuza*:Adica?

Vlad: Sa ma prefac ca dorm?

Eu: Adica ai vazut cum...

Vlad*intrerupandu-ma*: Te holbai la mine?

Eu: Off,iar incepi.

Vlad: Bine,bine. Deci,ti-a placut?

Simtindu-ma obosita de atitudinea lui Vlad,ma prabusesc peste el,oftand.

VLAD P.O.V.

In sfarsit am obtinut ceea ce imi doream,un sarut din partea ei. Dupa ce si-a asezat tot corpul pe mine mi-a pus mainile dupa gat,luandu-ma in brate. Intre noi s-au asternut 5 minute de tacere care au fost intrerupte de mine.

Eu: Uita-te in ochii mei!

Ea,timida s-a conformat , nespunand nimic.

Eu:Ma iubesti?

Se uita in ochii mei,dar nu indraznea sa spuna ceva.Puteam citi in ochii ei ca era confuza si nu stia ce sa faca asa ca am ridicat-o si am lipit-o de perete,corpul meu fiind lipit de al ei.Mana dreapta era pe perete ,iar stanga pe soldul ei drept.Mi-am apropiat fata de a ei si am privit-o in ochi.Ea s-a napustit asupra buzelor mele,eu acceptam inevitabil.De data asta am muscat-o mai rau de buza,sangele facandu-si aparitia. Intr-unul din momentele ei de neatentie limba mea a intalit-o pe a ei,incepand sa danseze pana sarutul a luat sfarsit.Puteam observa cum ii curge sange din buza.

Eu: Acum imi poti da un raspuns?

Isa: Da,Vlad. Simt ceva pentru tine ,dar nu am vrea sa fiu ranita de aroganta ta,de asta ar fi mai bine sa ramanem prieteni si sa ne comportam ca si cum nimic din aceasta dimineata nu s-ar fi intamplat.

Eu: Nu pot sa-mi sterg din memorie sentimentele traite acum. Iti promit ca daca vom fi impreuna voi incerca sa ma schimb. Esti importanta pentru mine,si nu as vrea sa ramanem prieteni. Si daca te gandesti la ceea ce am facut cu Irina a fost pentru ca de cand te-am cunoscut te-am placut,iar tu erai respingatoare si aveam nevoie de cineva pentru a te face geloasa.

Isa: Si...Nu ai simtit nimic pentru ea?

Eu: Nimic,iti jur.

Isa: Ati trecut la acel nivel?

Eu: Nu. Cand a aparut Razvan ,din cauza nervilor am vrut sa trecem ,insa Cristi ne-a intrerupt,si chiar ma bucur. M-a trezit la realitate.

Isa: Promiti ca vei fi mai atent cu mine?

Eu: Da promit.

Eu*observand ca bratele ei mi-au inconjurat abdomenul*: Sa inteleg ca da?

Isa: Da,insa la orice greseala nu o sa risc sa mai continui.

Eu*zambind*: Atunci voi fi baiat cuminte.

ISA P.O.V.

Dupa ce eu si Vlad ne-am desprins din imbratisare am pornit televizorul pentru a ma uita la ceas,pentru ca noi n-avem telefoane. Observand ca e 8:25 m-am panicat.

Eu*tipand*: Duțu!!

Vlad*iesind din baie infasurat cu un prosop*: Da?

Eu: E 8:25.

Vlad: Și?

Eu: Antrenamentul!!

Vlad*zambind*: Nu-ti face grija. Am vorbit cu Andra,Mara,Cristi si Selly sa spuna ca noua ne-a fost rau si nu am putut dormi.

Eu*linistindu-ma*: A,bine... Stai,ce? Cand ai vorbit?

Vlad: Ieri.

Eu: Adica...

Vlad: Da,totul a fost planul meu.

Eu: Si desi am multe motive sa nu te iubesc,uite ca am si sa o fac.

Vlad*zambind*: Pai normal,doar sunt Vlad Munteanu!

Eu*dandu-mi o palma*: Off,iar incepe...

CRISTI  P.O.V.

Spre surprinderea mea,instructorul ne-a crezut minciuna si nu a venit sa verifice.Si pentru ca lipseau 7 copii de la antrenament s-a amanat,macar putea sa ne anunte de aseara sa nu ne mai trezim si noi ca prostii la ora 5. Ne-am intors in camera si m-am pus in pat. Voi merge la Duțu si Isa sa vad cum functioneaza planul dupa ce ma voi trezi,inainte de masa. Sper ca fratele meu idiot nu a facut nici o prostie. Voi vedea dupa, acum vreau sa ajung pe Taramul Viselor.

ISA P.O.V.

Am mers in baie si mi-am facut rutina de dimineata. Dupa ce am iesit din duș mi-am luat hainele in care am fost si aseara,apoi am parasit baia.Vlad era in camera si se uita pe Instagram. Cand am vrut sa ma asez langa el am auzit batai in usa si m-am dus sa deschid,insa nu aveam cheie. Atunci am auzit vocea ....

Vara surprizelor Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum