ISA P.O.V.
Duțu a plecat dupa camera. Poate va intrebati de ce mi-am schimbat asa repede atitudinea. Ei bine,m-am gandit mai bine si am ajuns la concluzia ca trebuie sa ne imprietenim. Cum? Incerc sa ma apropii de el si sa nu mai fiu atat de respingatoare,daca nu va merge va reveni totul la normal.
Steteam pe balcon asteptand sa vina Duțu si ma gandeam la ce video sa facem,cand aud ca cineva intra in camera. Nici nu am apucat sa ies de pe balcon sa vad cine e,dar le-am auzit vorbind pe cele doua colege de camera,e clar s-au intors.Eu: Ce faceti?
Andra: Bine,tu?Ți-am oprit si tie pizza. *intinzandu-mi cutia de pizza in care mai erau 2 felii*
Eu: Ăă... Mulțumesc?
Mara: Cum ai intrat aici? Cheia era la mine.
Eu: N-ai fi vrut tu sa stau pana acum pe teren,nu?
Mara: Ehh...N-ar fi fost o problema,mai faceai si tu miscare.
Eu: De acum,cand pleci sa-mi lasi cheia,ok?
Mara: Daca nu uit,desigur.
Fetele se pregateau sa mearga la duș ,dar intra Duțu in camera.
Vlad: Voi? Cand ati ajuns?
Mara: Acum 2 minute.
Vlad: Selly nu era cu voi?
Andra: Ba da dar a ramas la coada la gogosele.
Vlad: Off... N-o sa mai am loc in camera de el!
Eu: Te muti pe balcon. Acum hai sa-i duc cheia de rezerva instructorului si ramanem jos sa filmam.Stam pe iarba?
Vlad: Vrei sa iau si pernute?
Eu:Nu m-as supara.
Vlad: Sigur,hai!*prinzandu-ma de incheietura*
Mara: Stati!Voi doi?
Vlad: D...
Eu: Nu. Pa!
MARA P.O.V.
Ăstia doi imi ascund ceva... Ar trebui sa-i urmaresc? Neh,sunt prea obosita. Îi spun Andrei sa intre prima la dus,iar eu ma asez in pat. Ii accespt cererea de prietenie lui Alex apoi ii dau mesaj.
Eu: Hey! Ce faci?
Alex: Bine. Acum ma pregatesc sa plec de la piscina,tu?
Eu: Am ajuns deja in camera.
Seen. Mi-a dat seen. Gata,am inteles. Sa-i dau block? Sa nu-i dau? Greu de ales. Nu o sa-i dau,dar daca nu-mi da mesaj pana deseara o sa primeasca block din partea mea.
CRISTI P.O.V.
In sfarsit Duțu m-a lasat sa dorm,dar nu mai mult de 20 de minute ca apare Selly cu 4 caserole cu gogosi.
Eu: Aoleuu! Acum ai venit tu pe capul meu!
Selly: Vrei o gogosica? Te mai indulcesti si tu.
Îi arat degetul mijlociu apoi incerc sa-mi continui somnul,dar in zadar.
Iau o caserola cu gogosele si ies pe balcon. Ma uitam la Vlad si Isa care erau asezati pe iarba si filmau ceva. Ceva nu-i ok. De cand se inteleg asa bine?ISA P.O.V.
Am gasit un loc pe iarba si Duțu asezat trepiedul si camera. Am hotarat sa filmam Kiss,Mary,Kill cu vloggeri romani. Pentru ca-s fata Vlad a zis ca-s prima. Abia pusese statusul,iar primul comentariu era Deniz,Cristi,Colo.
L-am omorat de Colo,l-am sarutat pe Cristi pentru ca e bff,si a ramas Deniz asa ca m-am casatorit cu el. Apoi am continuat cu Vlad si tot asa. In 30 de minute am terminat si de filmat.
CITEȘTI
Vara surprizelor
FanfictionPrintr-o simplă vizită ajunge să ii cunoască.Oare cum se vor înțelege? Se vor mai întâlni după acea vizită? O să fie prieteni? Citește și vei vedea!