*Dupa o saptamana*29 iunie*
Ce credeti ca am facut saptamana aceasta? Nimic interesant. Azi pleaca baietii ,yey,scap de Vlad. Va intrebati daca m-am inteles cu el? Nu prea.Cu toate ca a zis ca o s-o luam de la capat,el nu face nici un efort sa ne intelegem.Nu a fost o saptamana chiar asa grea. Am petrecut mai mult timp cu Cristi decat cu Vlad.Siii...Vlad si Mara inca n-au o relatie,ÎNCĂ. :)
Nu-mi pare rau ca pleaca.O sa-i revad in 2 zile. Da,ne-am inscris toti 4 in tabara. Maine o sa-mi fac bagajul si o sa ma pregatesc. Sunt fericita ca o sa imi petrec vara cu Cristi.Chiar am ajuns sa ne intelegm foarte bine.Putem spune ca e bff-ul meu baiat.Insa,din pacate o sa trebuiasca sa-l suport pe Vlad 2 luni din vara,asta-i partea urata.
Azi m-am trezit,linistita si mai bucuroasa ca oricand. Urmeaza 2 zile in care nu o sa-l vad sau aud pe Vlad.O sa fie cele mai frumoase zile din viata mea.Credeti ca va fi rau in tabara? Adica o sa mai fie multe alte persoane,chiar o sa-mi strice tocmai mie vara?Mhh,nu stiu. O sa o am pe Mara si presupun ca o sa-mi fac si acolo prietene.
Las toate aceste ganduri de-o parte si merg sa-mi fac rutina de dimineata.Revin in camera si ma imbrac intr-o rochita lejera si imi prind parul intr-un coc.Merg in bucatarie si o vad pe mama in bratele Stelianei cu lacrimi in ochi. Inteleg c-au fost bune prietene in liceu ,insa nu-i sfarsitul lumii,se vor mai revedea. Poate o sa mai vina la noi ,chiar o sa-i sugerez aceasta idee mamei,dar sa nu-i ia si pe baieti sau macar pe Vlad.Saptamana asta mama a fost foarte fericita alaturi de Steliana.Awee,stiu ce surpriza ii fac de ziua ei. O sa-i invit la noi,yeey. La baieti inca ma gandesc.Ei stau bine in Constanta. Pana la ziua mamei mai e aproape un an...
Ma asez la masa impreuna cu tata si Lucian.Parintii baietilor chiar sunt minunati. I-am cunoscut in aceasta saptamana si mi se par super,pacat ca au un baiat ca Vlad. Nu zic ca nu-i frumos,dar caracterul il strica.
Intre timp ai venit si baietii ,iar cele 2 prietene au trecut peste momentul "despartirii". Am servit micul dejun, apoi ,dupa o ora, au plecat spre Constanta.
Eu am mers linistita la mine in camera,am dat muzica la maxim si am inceput sa dansez ca nebuna.Se deschide usa si il vad pe Vlad ,apoi ma opresc din dansat. Ma uitam la el ca la masini straine.Nu plecase? Ce face iar aici?
Vlad:Imi uitasem incarcatorul la tine in camera asa ca m-am intors.Tu ce faci? Te pregatesti de party?
Eu:Ămm...Î...Încarcatorul tau ce cauta in camera mea?
Vlad: L-am uitat aseara cand am fost aici cu Cristi.
Aseara baietii fusesera la mine in camera ca pentru "ultima seara"si am privit un film ,iar in timpul filmului Vlad a ramas fara baterie. Cred ca a lasat intentionat incarcatorul aici. Stia ca asa o sa fac.
Eu:Ia-l!
Vlad ia incarcatorul apoi ma imbratisaza ,eu acceptand. Stai,ce? Vlad m-a imbratisat pe mine? Asta cred ca a cazut pe scari si s-a lovit la cap. Eh ,nu conteaza. Acum chiar a plecat. Cred.Pornesc iar muzica si imi reîncep iar momentul de nebunie.
Dupa o ora am hotarat sa merg la piscina cu mama si Mara. Ambele au fost de acord asa ca restul zilei l-am petrecut la piscina.
CITEȘTI
Vara surprizelor
FanfictionPrintr-o simplă vizită ajunge să ii cunoască.Oare cum se vor înțelege? Se vor mai întâlni după acea vizită? O să fie prieteni? Citește și vei vedea!