Isa P.O.V.
Pentru ca nu vreau sa stau pe afara merg in camera baietilor,vad usa deschisa asa ca intru. Aud dusul asta inseamna ca unul e la baie. Intru in camera iar Cristi era in pat.
Eu: Ce faci?
Cristi: Respir,tu?
Eu: Ăă...Acelasi lucru,cred? Ce ai?
Cristi: Nimic,ce as putea sa am? Sunt doar obosit.
CRISTI P.O.V.
Nu o sa-i spun Isei ce am,sigur va fi dezamagita.
Cand am intrat in camera i-am gasit pe Vlad si Ioana lingandu-se,asta mi-a provocat scarba,iar Ioana avea parul ciufulit si era aproape dezbracata. Imediat am dat-o afara si i-am tinut lui Duțu o morala. El vrea sa fie cu Isa,ei ii place de un baiat care-i aproape identic cu Vlad,asa ca amandoi se plac reciproc,dar daca Duțu o va rani din cauza Irinei o azvarl pe parașuta asta din tabara.
L-am trimis pe Duțu la duș,eu stau sa ma linistesc,iar apoi voi merge si eu la dus.Isa: Cristi...
Eu: Da?
Isa: Mara Andra si Șelaru,cei mai idioti copii din aceasta tabara au plecat la piscina si au luat si cheia de la camera. V-ar deranja daca as sta aici pana vin ei?
Eu: Nu in niciun caz. Poate-ti rezolvi si problemele cu Vlad.
Isa: Nu avem nimic de rezolvat.
Eu: Bine cum spui tu.
Usa de la baie se deschide ,pe ea iesind Vlad,infasurat cu un prosop in jurul taliei.
Eu ma ridic si intru repede in baie lasandu-i pe cei 2 in camera,probabil o sa regret asta.VLAD P.O.V.
Dupa ce am fost "certat" de Cristi am intrat la duș. Dupa 15 minute am oprit apa si am auzit ca a venit cineva la noi. Am ascult ce vorbea cu Cristi si mi-am dat seama ca era Isabella ,asa ca mi-am infasurat doar un prosop in jurul abdomenului si am iesit din baie. Cristi a trecut pe langa mine si a mers la duș ,lasandu-ma singur cu Isa.Trec pe langa ea,insa îsi intoarce privirea.
Eu: Incerci sa negi ca nu-ti place ce vezi?
Isa: Vlad,pune-ti ceva pe tine!
Vrea sa-mi pun ceva pe mine? Ok...Merg la sifonier si imi iau o pereche de boxeri ,apoi revin si ma asez in pat.
Isa: Îti bati joc de mine?
Eu: De cand te-am cunoscut.
O vad cum se ridica si vrea sa plece insa o trag puternic de mana,aceasta cazand peste mine.
Eu: Cat o sa refuzi ca ma iubesti?
Isa: Nu pot iubi o persoana ca tine.
Eu: A da?
Incerc sa o sarut,dar se impotriveste. Încearca sa se ridice de pe mine,dar din cauza bratului meu n-a reusit.Renunta asezandu-si capul in scobitura gatului meu. Pot simti cum ii bate inima. Mi-ar placea sa o tin asa in brate in fiecare zi,si sa o pot saruta cand vreau,dar ea e prea incapatanata.
CRISTI P.O.V.
Am oprit apa apoi m-am uscat si m-am imbracat. Ies si pun prosopul pe balcon insa imaginea pe care o vad e adorabila. Isa era in bratele lui Vlad,cred ca adormise ,iar Vlad avea un zambet larg pe buze ,zici ca facuse un milion de abonati. Am iesit pe balcon am intins prosopul si am vazut ca aproximativ toti baietii erau jos,pregatindu-se de masa. Am iesit din camera insa am dat nas in nas cu Irina.
Eu: Unde mergi?
Irina: Vlad m-a chemat.
Eu: Vlad nu-i in camera,a plecat.
CITEȘTI
Vara surprizelor
FanfictionPrintr-o simplă vizită ajunge să ii cunoască.Oare cum se vor înțelege? Se vor mai întâlni după acea vizită? O să fie prieteni? Citește și vei vedea!