Capitolul 7

391 37 19
                                    

Dupa ce am vorbit  mi-a spus camera,m-am indreptat spre vila baietilor. Am deschis usa de la intrare si m-am ciocnit de cineva. Era grabit. Impactul corpului meu fata de al lui m-a facut sa cad.

Baiatul: Scuza-ma!Eram grabit. Da-mi voie sa te ajut!*intinzandu-mi mana*

Eu*ridicandu-mi capul spre persoana respectiva*:Ămm?Vlad?

Vlad*retrangandu-si mana*: Isabella?Buna!Cum spuneam,sunt grabit. Te descurci sa te ridici. Pa!*plecand*

Pff.Ce baiat!Dar totusi... De ce o fi asa grabit? Eh,hai la Cristi!

M-am ridicat de pe jos,apoi m-am scuturat. Cazutura nu mi-a provocat nici o rana ,deci e bine.Urc scarile si ajung la camera baietilor. Bat la usa si imi deschide Selly.

Eu: Buna! Scuze daca deranjez,insa Cristi mi-a spus ca pot veni aici.

Selly: Da,sigur. Intra! Cristi a intrat la dus. A zis ca iese repede.

Eu: Pot astepta.

Selly: Esti in camera cu Andra,nu?

Eu: Da,de ce?

Selly: Poate o sa va mai vizitez. *perv face*

Eu*razand*: Sigur. Oricand! *razand again*(eu cand rad,rad ca nebuna csf)

Selly: Ce camera?

Eu: 312

Selly: Ok,merci.

Dupa discuția cu Selly am mai asteptat cam 3-4 minute si a iesit Cristi din baie. Era doar in boxeri,lasandu-si patratelele la vedere. Avea un abdomen asa perfect.As vrea sa-l pot simti.Pff,ce tot spun ,e cel mai bun prieten.Pana cand veti fi mai mult de atat*intervine constinta mea*O,mai taci! Tac,insa vei vedea ca am treptate. Am decis sa o ignor si sa revin cu picioarele pe pamant.

Cristi: Isa!

Eu*sarindu-i in brate*: Cristi!

Aww! Corpul lui se lipeste de al meu.Abdomenul meu il atinge pe al lui deoarece port un tricou deasupra buricului.Ii pot simti patratele. Ce fain se simte.

Imi ridic capul din scobitura gatului lui si il sarut pe obraz,apoi ne desprindem din imbratisate. El se uita dragastos la mine si zice:

Cristi*zambind*:Mi-a fost dor de tine!

Eu*razand*: Nu ne-am vazut 2 zile.

Cristi: Cred c-au fost cele mai relaxante zile din viata ta.

Eu: Putem spune si asa.

Cristi observa ca imi lasasem privirea in jos,spre corpul lui si ii zpune lui Selly:

Cristi: De ce n-ai zis ca Isa a ajuns?Macar mai puneam o haina,ceva pe mine.

Selly*fata de cuceritor*: Ma gandeam ca ti-ar placea sa fii vazut dezbracat.

Cristi: Ehh... Nu te contrazic.

Eu*razand*Hai ca-ncepi sa semeni cu Vlad!

Cristi: Eu? Cu Vlad? Cum sa semanam? Doar nu suntem frati gemeni.

Eu: Apropo de el,unde a plecat?

Cristi: Sa-si intampine iubita.Cand a aflat ca el va fi toata vara in tabara s-a inscris si ea.

Cand a zis asta am simtit ceva. Era putina... gelozie? De ce? Adica nu simt nimic pentru el.Cred.

Cristi: De ce te-ai intristat?

Eu: Ăm...Nu,scuze! Mi-a fugit gandul in alta parte.

Selly: Va las. Eu merg la Andra si Mara.

Eu: Stai ca vin si eu.

Vara surprizelor Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum