Capitolul 4

497 39 14
                                    

Dimineața

Ma trezesc din cauza razelor ce patrundeau pe fereastra.Off,trebuia sa trag draperia aseara...
Ma ridic,trag draperia,apoi revin la loc in pat. Singurul lucru care este acum in mintea mea este ceea ce s-a intamplat aseara ,cand am ramas cu Vlad in camera.De ce m-a pupat? Adica sunt sigura ca nu ma suporta,nu ca eu l-as suporta,insa fac tot ce pot. Ehh ,nu mai conteaza.

Ma ridic din pat si ies din camera. Pe hol erau baietii care,cred ca faceau musical.ly.Nu stiu,se miscau ciudat pe muzica ,asa ca doar i-am salutat si m-am indreptat spre baie.Mi-am facut rutina de dimineata,apoi am mers in camera ,m-am imbracat si  mi-am aranjat parul. Cand an terminat am mers la bucatarie pentru micul dejun.Erau toti acolo inafara de Vlad.Pff,baiatul asta o face intentionat.  Mama m-a trimis sa-l chem la masa. Pe Cristi nu putea sa-l trimita...

Ma indrept spre camera lor.Bat la usa apoi o deschid.Vlad era in pat cu ochii in telefon.

Eu: Neata,hai la masa!

Vlad:Bine ,vin. Poti pleca.

N-a fost asa rau cum credeam.Dupa ce am servit dejun-ul,parintii au zis ca pleaca la cinema. Yeeyy,iar raman cu gemenii.Am decis sa o sun si sa o chem si pe Mara la mine.Intr-o jumatate de ora ar trebui sa ajunga ,asa ca decid sa merg la magazin sa iau gustarele pentru toti 4. In 20 de minute am fost deja in camera. Usa de la intrare am lasat-o deschisa.Mara se descurca sa vina la mine in camera singura ,doar daca nu da peste unul din baieti si se indragosteste de el,se casatoresc si pe mine ma lasa singura. Asta nu se va intampla!

MARA P.O.V.

Am ajuns la blocul Isei. Incerc sa deschid usa pentru ca stiu ca uneori o lasa deschisa. E asa de lenesa incat nici pana la usa nu poate veni.E deschisa ,asa ca intru in apartament. Merg spre camera Isei,insa dintr-o alta camera iese un baiat. Nu am avut timp sa-l ocolesc asa ca m-a lovit si am ajuns pe podea.Asta cred ca-i ala ingamfat.

V:Vezi pe unde mergi ,mai sunt si alte persoane inafara de tine in casa asta.

Eu:Tuu...??

Vlad: Ce? Da sunt Vlad Munteanu. Vrei sa facem poza sau ce?

Eu: Aa... Nu,voiam sa te intreb daca tu esti geamanul arogant.

Vlad:Eu?Arogant? Ma confunzi.

Eu*dandu-mi ochii peste cap*:Bine,bine.Ajuta-ma sa ma ridic macar.*intinzandu-i mana*

Vlad ma ridica ,apoi iese si Isa din camera.

ISA P.O.V.

Stateam linistita in camera cand aud usa. A venit Mara,dar lenea e prea mare sa ma ridic.Dupa 2 minute aud o mica bubuitura si vocea lui Vlad. Pff,Mara a dat de Vlad,acum e acum.Ies din camera si il vad pe Vlad ridicand-o pe Mara. Mara ma observa si vine sa ma imbratiseze ,eu raspunzandu-i.

Eu: Ati facut cunostinta?

Vlad: Nu.

Mara:Sunt Mara, imi pare bine!

Vlad: Ma stii ,nu?

Mara: Ă,da,logic. Geamanul arogant.

Cand aud ce zice Mara ma bufneste rasul.

Eu: Ei,hai sa ti-l prezint pe cel prietenos.

Il aud pe Vlad murmurand ceva insa nu-l bag in seama.Intru in camera baietilor si ii fac cunostinta Marei cu Cristi ,apoi le spun ca deara mergem toti 4 la o teresa din apropiere.Ei au acceptat sa vina iar eu cu Mara am plecat in camera mea.

*In cameră*

Mara:E asa frumos!

Eu: Ămm...Ai temperatura?

Mara:Nu,dar e asa frumos!

Eu:Care din ei?

Mara:Pai Cristi e asa dragut si are fata aia care-ti spune ca e baiat cuminte,insa Vlad e asa rau,imi place.

Eu: Off...Va fi o saptamana lunga!
Sper ca apoi sa nu-i mai intalnesc...

*Dupa 6 ore*la terasa*

Am facut tot posibilul sa nu pic langa unul din baieti ,insa a fost imposibil.Mara voia sa stea langa Vlad,asa ca eu am stat langa Cristi,in fata celor doi.Mana lui Vlad era pe piciorul Marei,cred ca va fi un nou cuplu.Dar simt ceva. E gelozie? Nu,adica n-are cum,eu de abia il suport. Nu se poate.

Cristi a plecat sa ia sucurile,iar eu am ramas cu cei doi.

Mara: Si,Isa,te-ai gandit daca mergem in tabara?

Eu:Daca vrei tu sa mergi ,merg si eu.

Mara: Da,mergem.

Eu:Yey!

Vlad:Ce tabara?

Mara: Raza Soarelui (fara inspiratie,csf) din Costinesti.

Vlad: M-am gandit sa merg si eu cu Cristi.Se pare ca acum o sa mergem sigur.

Eu: De ce? Adica de ce trebuie sa vii si tu?

Vlad: Nu-l las pe Cristi singur si ... trebuie sa stric vara cuiva*zambindu-mi diavoleste*

Intre timp vine si Cristi cu sucurile. Vlad ii zice ca o sa mearga si ei in tabara.

Mara:Ok,deci maine sunam si ne inscriem toti 4 ,da?

Vlad:Dap.

Oftez si iau o gura de suc,apoi incep sa ma gandesc cum va decurge aceasta vara.

Vara surprizelor Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum