Capitolul 3

504 44 10
                                    

În ușă îl văd pe Cristi .

Cristi:Pot să intru?

Eu:Sigur.

Ma ridic si ma asez pe marginea patului.Cristi vine si se asaza langa mine.

Cristi: Scuze pentru chestia de mai devreme ,insa,uneori fratele meu este arogant.

Eu: Uneori?Daca o tine asa toata saptamana fug de acasa.Eh ,sper sa ne imprietenim in final.

Cristi:Mda,si eu.N-as vrea sa vin sa-ti cer in fiecare zi iertare in numele lui.

Eu*zambind*: Sii... Zi-mi lucruri despre tine.

Cristi: Ămm...Pai sunt Cristi,am 15 ani,pasiunea mea este vlogul,am trecut in clasa a zecea,locuiesc in Constanta,îl iubesc pe Șpot... Nu stiu,mai vrei sa-ti zic ceva?

Eu:Nu,poate mai aflu pe parcurs.

Cristi: Da,eu merg sa vad daca-i gata cine.Poate iti mai conosc parintii in acest timp.

Eu:Sigur,du-te. Ne vedem la masa,pa!

Dupa 5 minute de cand a plecat Cristi usa camerei mele se deschide. Nici o bataie,nimic? Daca eram dezbracata?
Pff e Vlad,trebuia sa ma astept.

Vlad:Hey,fata!

Eu:Da-mi voie sa ma prezint,din nou, numele meu este Isabella.

Vlad:Bine,Isabella*vine si se intinde langa mine in pat*

Ce face baiatu' asta aici?Da,sunt constienta ca multe fete ar vrea asta,insa eu nu.

Vlad: Si ce privesti?

Eu: Disney ,nu vezi?

Vlad: Mm...da. Auzi ,imi pare rau pentru mai devreme. O luam de la capat?

Asta vrea s-o luam de la capat? Are noroc ca-s o persoana intelegatoare.

Eu*zambindu-i*:Sigur

Mama ne cheama la masa. Dupa ce servim cina si desertul pregatit de mama,adultii ne spun ca ei 4 pleaca in club,iar noi ramanem singuri acasa,toata noaptea.

Ok,e prima data cand ii aud ca merg in club. Au innebunit? Mama a zis ca "vor sa se simta ca acum 20 de ani". Pff... O sa raman acasa cu gemenii ,ce altceva sa fac.

Dupa ce parintii pleaca eu merg in camera. Ma intind in pat ,imi iau telefonul si ma uit pe Facebook. Cristi mi-a dat cerere,ieei,vrea sa fim prieteni.Adica stam in aceiasi casa timp de o saptamana ,de ce n-ar vrea. Ii accept cererea apoi ii dau mesaj.

Eu: Ce faceti? Veniti la mine in camera sa jucam ceva? (Daca vreti)

Cristi*dupa 5 min*: Da,venim.Lasa-mi si numarul de telefon. Poate mai vorbim prin mesaje.

I-am lasat numarul ,apoi mi l-a dat si el pe al lui.

Au venit in camera,Vlas intrand primul.

Vlad:Jucam adevar si provocare.

Eu:Ok,jucam ce vreti.

Se pun si ei in pat ,langa mine si Vlad incepe sa-ntrebe.

Vlad: Isa,ce alegi?

Eu:Adevar.

Vlad:E adevarat ca esti fana noastra?

Pff,iar incepe...

Eu: Va urmaresc pe YouTube ,insa nu ma pot numi ,,fana".

Vlad: Mda... Cristi ,ce alegi?

Cristi:Provocare.

Vlad:Sarut-o pe Isa ,pe gat!

Cristi:Isa,te superi?

Eu: Nu ,e doar o provocare. Nu ma deranjaza.

Cristi ma saruta pe gat apoi intreaba:

Cristi: Adevar sau provocare?

Eu:Provocare.

Cristi: Du-te la cel mai apropiat magazin si ia doua sticle de Mirinda Ananas .

Noroc ca aveam un magazin fix langa bloc si se inchidea la ora 23:00. Acum e 22:23,asa ca merg si iau sucul. Continuam jocul.

Cristi: Vlad,alege!

Vlad: Provocare.

Cristi:Stiga pe fereasta cat de tare poti:" Vlad Munteanu e cel mai prost"

Vlad a facut cu greu provocarea,iar apoi a intrebat el. Pe mine nu m-a lasat sa intreb,insa nu m-a deranjat. Dupa ce intreaba el urmez eu.

Vlad: Isa,alege.

Eu:Provocare.

Vlad:Te provoc sa-mi dai tricoul jos,si sa ma lasi si pe mine sa ti-l dau tie,insa Cristi sa plece.

Eu:Refuz.

Vlad:N-ai voie.

Oftez ,iar apoi Cristi pleaca. Noroc ca am sutien pe mine.

Dupa ce ii dau jos tricoul lui Vlad raman oare-cum uimita,insa nu-l las sa observe. Are un abdomen asa perfect! Aloo,Isa,trezeste-te!

Mi-a dat si el tricoul jos ,apoi m-a pupat rapid  pe gat.What? Ce-a fost asta? Mi-am pus la loc tricoul apoi l-am chemat pe Cristi. Am mai jucat putin ,apoi le-am zis baietilor de intalnirea cu Mara. Au acceptat.Au mai stat putin cu mine,apoi au mers in camera lor.
Eu am mers si mi-am facut rutina de seara,m-am schimbat si m-am pus in pat ,adormind imediat.

Vara surprizelor Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum