Capitolul 16

382 42 38
                                    

Am auzit vocea instructorului Adrian. Panicandu-ma am alergat la Vlad si l-am tarasit pana la usa.

Instructorul: Vlad,esti acolo? Deschide-mi ,te rog! Nu-ti fac nimic. Mi-au explicat colegii tai ce ai patit,vreau doar sa vad cum esti.

Vlad: Acum sunt bine,nu va faceti griji. Sună cam ciudat,dar nu am cheie. M-au inchis in camera,lasandu-ma sa dorm si au plecat.

Instructorul: Unde au plecat?

Vlad: Afara,cred. Nu stiu.

Instructorul*plecand*: Bine ,merg sa o verific si pe Isabella.

Vlad: Ăă... E cu mine. Ma auziti?

Eu: A plecat,acum ce facem?

Vlad*zambind*: Eu i-am spus ca esti cu mine.Vrei sa vorbim sa ne mutam intr-o camera de 2 persoane?

Eu: Nu.

Vlad*privindu-ma pervers*: De ce?

Eu:Si-ar da toti seama ca suntem impreuna,plus ca ar fi ciudat sa stau tot restul verii cu tine in camera.

Vlad: Stii ca oricum vor afla,nu?

Eu: Nu sunt prea sigura. Pentru inceput as vrea sa pastram totul secret,doar noi doi.

Vlad: Bine,dar sa stii ca rabdarea mea e limitata. Pe mama ta o anunti azi ,nu? Probabil abia asteapta sa ne vada impreuna.

Eu: Da,pe ea o sa o sun,dupa ce-mi primesc telefonul, si o anuntam.

Vlad*apropiindu-se mine*: Bine,dar sa stii ca in public o sa ma abtin cu greu sa nu fac asta.

Observ ca se apropia de mine si voia sa ma sarute,insa ma uit in spatele lui si incep sa tip.

Vlad: Shh,nu te violez.

Eu*intorcandu-l*: Nu,uite!

Vlad : Unde?

Eu*aratandu-i*:Acolo jos.

Vlad: Paienjenelul ala?

Eu: Omoara-l!

Vlad il loveste cu unul din baschetii lui,apoi se intoarce la mine.

Vlad: La ce ramasesem?

Eu*zambind*: Nu-mi amintesc..

Se apropie iarasi de mine ,iar cand buzele noastre erau aproape unite se deschide usa.

Vlad*indreptandu-si privirea spre usa*: Nu puteai sa mai astepti?

Cristi:Scuze!A venit domnul Adrian sa o caute pe Isa si i-am spus ca e cu tine.

Duțu se asaza pe pat,pe mine punandu-ma pe piciorul sau.

Vlad: Si ce a spus?

Cristi: Ca dupa ora 9 sa mergeti la el in camera sa vorbiti.

Eu: Si eu trebuie sa merg?

Cristi: Da. Si voi doi ce ati facut?

Eu: Nimic,am privit filmul apoi ne-am culcat.

Cristi: V-ati culcat?

Eu: Pff.. Am adormit.

Vlad: Cred ca el ar trebui sa stie,nu?

Eu: Bine,da,suntem impreuna.

Cristi: In sfarsit! O sa am si eu o vacanta frumoasa!Totusi trebuie sa va spun ca aseara a venit Irina ,iar Selly a deschis usa si i-a spus ca voi doi nu sunteti in camera,asa ca ar putea suspecta ceva.

Vlad: Oricum va afla ca sunt impreuna cu Isa si va trebui sa accepte.

Eu: Vlad!

Vlad: Bine, va afla cand tu vei fi pregatita sa spui asta. Dar Selly,Mara si Andra vor sti,nu? Si ei m-au ajutat cu planul.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Dec 30, 2017 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Vara surprizelor Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum