MARA P.O.V.
Am iesit din camera ,mi-am luat mersul de diva beata si m-am indreptat spre scari.Cateodata ma apuca prosteala.Mi-am mai pus si ochelarii de soare pe fata,de abia vad. Aici e cam intuneric. Cobor 3 trepte si...Incep sa ma rostogolesc pe scari.Ceva normal pentru mine. Cand ajung la etajul 2 ma optesc si ma ridic. In afara faptupui ca ma doare tot corpul e ok. Cobor si restul treptelor si ajung in curtea taberei.Il salut pe domnul instructor ,care era inlemnit si putin mirat si mi-am vazut de drum.Imi aleg un loc pe iarba unde imi intind prosopul ,conectez castile la telefon,ma intind si incep sa ascult muzica. Stateam pe burta si deodata simt o mana pe spatele meu. Ma intorc si-l vad pe Vlad.
VLAD P.O.V
Cobor si o vad pe Mara intinsa pe prosop care e pe iarba. Era in costum de baie. Fata asta arata mai bine ca ultima oara cand am vazut-o. Merg la ea. Ar trebui sa ma rog sa nu ma vada Irina sau Bianca(sora ei) sau Ioana(verisoara ei)
Mana mea atinge spatele Marei,ea tresarind si intorcandu-se spre mine. Isi da castile jos si incepem o conversatie:Mara:Buna! M-ai speriat.
Eu: Salut,ca buna esti. Nu intentionat sa o fac.
Mara: Vai ,Vlad! Ce replici ai!Daca-ar auzi Irina...
Eu: Ce s-ar intampla? *zambind diavoleste*
Mara: Ai vrea sa ma vezi fara par in cap?
Eu: Pe tine sau pe mine?
Mara: Mda... Ai dreptate,eu n-as avea nici o vina. Tu ar trebui sa fii pedepsit.
Zambesc si ma asez langa ea.
Mara: Sii... Ce cauti tu aici?
Eu: Ma plictiseam in camera si am iesit afara,te-am vazut singura si ma gandeam ca poate te plictisesti sii... Uite asa am ajuns aici.
?: Duțuuu!!*se aude o voce din spatele nostru*
Aolooo ,asta-i vocea Irinei. Ma intorc cu o oarecare teama si o vad singura ,venind spre noi.
MARA P.O.V
Vorbeam cu Vlad si din spatele nostru se aude o voce. Ma intorc si vad o fata care pare de varsta mea si cred ca avem si aceeasi inaltime.Pare draguta,are o voce subtire si copilaroasa. Are ochi verzi si parul saten. Poarta un maieu negru cu sclipici roz si pantaloni scurti,extrem de scurti, albastri. Se apropie de noi si-l saruta pe Vlad pe obraz apoi se asaza langa noi,pe piciorul lui Vlad.
Irina*intinzandu-mi mana*: Buna!Eu sunt Irina,iubita lui Vlad.
Eu*dand mana cu ea*: Mara. Imi pare bine.
Irina: Si mie. Ce faceati?
Vlad:Vorbeam ,doar ce am iesit si am vazut-o si m-am gandit ca nu am mai vorbit cu ea de mult.
Irina: Ok,sper ca nu deranjez. Daca vreti plec.
Eu: Nu,poti sta.
ISA P.O.V
Stateam in camera cu Cristi si ne plictiseam. Andra si Selaru au plecat pe afara sa se plimbe. Am impresia ca ei au o relatia sau daca nu vor avea in cel mai scurt timp.Cristi se intinsese in patul meu si privea la TV,iar eu am iesit putin pe balcon. Fix sub balconul nostru erau pe iarba Vlad,Mara si inca o fata care cred ca-i Irina.Nu o vad prea bine,ii vad capul si picioarele.
Eu*intrand in camera*: Cristiii!
Cristi:Unde arde?
Eu*tragandu-l de mana pe balcon*: Uite!
Cristi: Da ,vad.
Eu: Te gandesti la ce ma gandesc si eu?
Cristi: Sa mergem la ei sau sa stam in pat si sa privin la TV,asa cum faceam eu acum un minut.
Eu: Esti idiot. Nu! Luam 6 oua din frigider si le facem freza alora.
Cristi: Ehh... Mai buna era ideea mea,dar merge.
Am luam ouale si am inceput sa aruncam in cei 3.
MARA P.O.V.
Stateam si vorbeam toti 3. Defapt mai mult eu cu Irina,Vlad asculta. Am mai cunoscut-o si chiar pare de treaba. Cred ca vom fi prietene. Deodata incepe sa ploua ...cu oua ,ce dracu? Imi ridic privirea si ii vad pe Cristi si Izabella la balcon.
Eu: O sa ne razbunam ,baii!!
Isa: Sigur,cum sa nu.
Vlad: FMM Cristi!
Cristi: Esti tampit! 1. Avem aceiasi mama 2. A fost ideea Isei.
Mara:Las ca eu stau la noapte cu ea in camera.
Isa*mergand in canera*: Aolo ,hai ca ma mut,ma duc sa-mi fac bagujul.
Irina: Cristi cand te vad te omor. Am parul plin de oua. Si corpul.
Mara: Corectie : Avem.
Cristi*intrand in camera*: Eh,asta e. Avem dușuri.
Am mers toti 3 in camera,fiecare in camera lui si si-a facut duș apoi am așteptam sa vina seara pentru a merge la focul de tabara.
CITEȘTI
Vara surprizelor
FanfictionPrintr-o simplă vizită ajunge să ii cunoască.Oare cum se vor înțelege? Se vor mai întâlni după acea vizită? O să fie prieteni? Citește și vei vedea!