Taehyung
Probudil mě zpěv.
Zase ten nádherný zvuk. I když už teď nebyl tak silný a ohlušující, měl v sobě stejné kouzlo.
Vyjadřoval tolik vášně a touhy, že to bylo až neuvěřitelné.
Ten hlas jako by dokázal lidi úplně omámit, svést.Musel jsem se opravdu hodně soustředit, abych si uchoval jasné myšlení.
Otevřel jsem oči.
Ležel jsem na měkké, travnaté louce. Jak jsem si všiml po chvíli, jen kousek odsud začínal hustý, smrkový les.
Posadil jsem se.
Zpěv ustal.
Až v tu chvíli mi došlo, že tam něco nesedí.
Jak jsem se tam kurva dostal? Moc dobře jsem si pamatoval, co se stalo.
Na tuhle otázku jsem získal odpověď hned pár vteřin potom, když jsem se otočil.
Potlačil jsem zalapání po dechu.
Necelé dva metry ode mě seděl chlapec. A ne ledajaký.
Mohl bych vám odpřísáhnout, že jsem v životě neviděl někoho, kdo by byl tak přitažlivý.
Černé vlasy měl divoce rozcuchané a uprostřed obličeje mu zářily dvě nádherné, černé oči.
Ústa měl lehce pootevřené údivem.Sjel jsem pohledem níž.
To byla chyba, protože jakmile jsem uviděl jeho dokonale vypracované tělo, moje myšlenky se začaly orientovat na věci, které bych s něčím tak úžasným chtěl dělat.
Sklonil jsem hlavu a zakázal si o tom přemýšlet.
Kurva, zapni mozek, Taehyungu! Nejseš přece jeden z těch neustálých nadrženců!
Pravdou bylo, že přesně tím jsem byl, ale teď jsem si to nemohl dovolit.
"Ehm..," začal jsem, ale víc jsem toho ze sebe nevymáčkl.
"Jsi v pořádku?"přerušil mě a zkoumavě se na mě podíval.
"Jo, myslím, že jo," odpověděl jsem prostě.
Pak mě napadlo, že bych možná měl ještě něco doplnit.
"Děkuju,"řekl jsem nakonec"To nic nebylo. Hybridi umí být pěkný neřádi, nemám je rád. Alespoň jich je o jednoho míň," odvětil a usmál se.
Bože. Ještě jednou se na mě takhle podívá a přísahám, že ho ohnu hned teď a tady.
Už zase, Tae?
Uhnul jsem pohledem a když jsem se pak zase podíval zpět, všiml jsem si, že má skouslý ret a v očích známku jakéhosi zájmu.
Když zjistil, že se dívám, zčervenal.
Jak sladký.Rychle se od toho pokusil odvést pozornost.
"Já jsem Jungkook," řekl a podal mi ruku.
Potřásl jsem mu s ní.
"Taehyung."
ČTEŠ
Siren's son (Vkook) [CZ]
Fanfic~~BACHA: Tenhle příběh mě provázel většinou mé puberty a - když to řeknu mírně - zanechalo to na tom chudáčkovi stopy, tak ho prosím berte s rezervou~~ Bože. Ještě jednou se na mě takhle podívá a přísahám, že ho ohnu hned teď a tady. Už zase, Tae? U...