*Kristian*
Jeg skulle til gymsalen da jeg så en person ligge på gulvet, mens Allison og gjengen hennes stod der og lo. Jeg så fort at det var Mina. Hun har jeg vært forelsket i siden første gang jeg så henne. Dette var første gang jeg hadde sett at noe sånt hadde skjedd med henne.
"Hey!!!" sa jeg veldig høyt. Alle snudde seg. Mina lå bare der med hendene foran ansiktet.
"Flytt dere alle sammen!!", nesten ropte jeg til dem. De flyttet seg, slik at jeg kunne komme fram til Mina. Jeg satte meg ned på huk. Jeg så at hun skjalv.
"Det går bra, Mina. De har gått" sa jeg til henne ganske rolig. Hun flyttet på hendene og åpnet øynene. Hun så på meg med de nydelige øynene. Jeg tok tak i hendene hennes og reiste hun opp.
Hun smilte til meg. Det er ikke ofte at noen så hun smile. Hun er drømmejenta mi. Det er bare et problem. Jeg vet ikke om hun liker meg tilbake.
"Tilbake til virkeligheten" sa jeg inni meg.
Jeg slapp hånden hennes, da jeg merket at jeg fortsatt holdt i den. Jeg merket noe annet også. Noe jeg ikke ville se. Jeg så det så vidt, så jeg tok hånden hennes igjen og dro opp genseren som skjulte armen hennes og alle de grusomme....kuttene. Hun kutter seg selv. Jeg stirret på henne med et trist uttrykk. Jeg så også at hun var trist. Hun trakk til seg hånden sin. Hun skulle til å gå, men jeg stoppet henne. Jeg ga henne en klem.
"Hvorfor?" Hvisket jeg inn i øret hennes.
"På grunn av henne." Var det eneste jeg fikk tilbake.
*Mina*
Han så kuttene mine. Det kommer han aldri til å glemme. Jeg skulle til å gå, men jeg kom meg ikke engang forbi Kristian, før jeg ble stoppet. Og før jeg viste ordet av det, klemte han meg. Jeg ble glad dypt inne, men utenpå var jeg bare trist og ville gråte. Jeg gråt. Ikke mye foran andre, men tårene bare presset på.
"Hvorfor?" Hvisket han til meg, med den nydelige, mørke stemmen.
"På grunn av henne" var det eneste jeg sa, før jeg trakk meg ut av klemmen og gikk.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Wow, to deler på en dag. Mye fritid kan man si. Haha, skal egentlig gjøre lekser nå, men😂😂
YOU ARE READING
Alone
Teen FictionMina. Hva er hun? Enda viktigere. Hvem er hun? Nettopp, det vet du ikke fordi du ikke bryr deg. Hun er alene dagen lang. Hunden hennes, Nala, er den eneste hun har igjen. Foreldrene stiller ikke opp for henne. Hun bor i en kjeller. Kristian stilte o...