*Mina*
Jeg trodde jeg kunne stole på Kristian, men han er som de andre. Slem og ønsker bare å få meg til å føle meg verdiløs, igjen. Jeg trodde han kom til å være der for meg når jeg trengte han, men nei da. Han måtte være en av dem.
Jeg har ikke kuttet meg selv siden han...du vet, ble "venn" med meg. Men nå har det begynt igjen.
Jeg står å ser på meg selv i speilet på badet. Jeg ser bare en annen verdiløs ting som ingen vil ha. Jeg kommer aldri til å finne kjærligheten. Aldri få venner. Jeg har Helene, men hun bor i jo i London. Nala....hun ser ikke ut til å like meg lenger heller. Vær gang jeg prøver å klappe henne eller kose med henne, knurrer hun bare på meg eller biter meg. Jeg vet ikke hva jeg har gjort. Noe må det i allefall være. Uansett...jeg letet i skuffen bladet jeg kutter meg med. Der! Jeg tok den opp og dro opp ermet på genseren min. Arrene fra de gamle kuttene er der. Like ille som alltid. Jeg satte bladet på armen og dro den over, hardt. blodet rant, men jeg fortsatte. Det ringte på døra. jeg gadd ikke å åpne. det ringte på igjen. jeg gadd fortsatt ikke å åpne. det ringte på igjen. denne gangen kom personen inn.
''Hallo? Mina?! Jeg vet du er her!'' ropte personen. jeg kjente igjen stemmen. Ånei, ikke han igjen. Kristian var her. Jeg vil ikke ha noe med han å gjøre.
Jeg fortsatte å kutte meg, uten å bry meg om at Kristian var her. Uten at jeg tenkte meg om, kom det et lite skrik av smerte ut av munnen min. Jeg hørte fottrinn. Ånei, nå er han på vei hit. Drit i han. tenkte jeg og låste baderomsdøra. Han skjønte at jeg var her inne og begynte å banke og dra i døra.
''Jeg vet du er der inne Mina. Jeg ville bare si at jeg er lei meg'' Jeg sa ingen ting. ''Jeg har ikke klart å sove i det siste på grunn av at jeg har hatt så dårlig samvittighet. Jeg vet at du har det tøft nok fra før av også kommer jeg og gjør det 100 ganger tøffere. Unnskyld.'' det var det siste han sa. jeg satte meg med ryggen mot veggen og skled sakte ned på gulvet. Jeg la hodet i hendene mine og lot tårene trille.
YOU ARE READING
Alone
Teen FictionMina. Hva er hun? Enda viktigere. Hvem er hun? Nettopp, det vet du ikke fordi du ikke bryr deg. Hun er alene dagen lang. Hunden hennes, Nala, er den eneste hun har igjen. Foreldrene stiller ikke opp for henne. Hun bor i en kjeller. Kristian stilte o...