~13 september~
Niall is vandaag jarig! Hij wordt vandaag al weer 22! Maar voordat ik hem ga bellen douche ik me eerst even. Ik ruik namelijk niet zo fris.. Ik had vannacht een nachtmerrie, dus ik ben badend in het zweet wakker geworden.
Ik draai de kraan weer dicht en stap dan de douchecabine uit. Ik ril van de kou, de verwarming op de badkamer is stuk. Snel droog ik me dus af en trek mijn kleren aan die ik had klaargelegd.
Een roze legging, een zwarte jurk tot net boven mijn knieën en een blazertje. Ik maak nog een losse knot met mijn ongewassen haar en kijk dan tevreden in de spiegel.
Terug in de slaapkamer ga ik aan mijn kaptafeltje zitten. Ik ben heel trots op dit tafeltje, alleen voor mij. Hier kan ik genieten van mijn make-up en lekker dingen uitproberen dat iemand er last van heeft.
Ik begin met wat concealer op wat vlekjes, wat ik daarna afpoeder. Dan nog een lijntje boven mijn ogen en een paar laagjes mascara. Ik pak nog een roze lipstick die bij mijn legging matcht en stop die in mijn tas.
Harry ligt nog te slapen, dus ga ik maar alleen ontbijten. Ik smeer simpel een boterham voor mijzelf en zet een kop thee. Dan ga ik aan de keukentafel zitten en zet mijn iPhone aan. Nog geen halve minuut later is hij opgestart. Ik tik direct op het bel-icoon en zoek Niall op.
Terwijl de telefoon overgaat neem ik een slok van mijn thee.
'Hello?'
'Happy birthday sweet!! How are you?'
'Thank you Magalie! I'm fine! How are you?'
'I'm fine too, thanks. And how is it there?'
'It's perfect! Everything is so beautiful, and everyone is so friendly. And I only met a few fans, so it's a carefree holiday!'
'Great! How is Megan?'
'Wait, here she is.'
'Heei Magalie!'
'Heei lief nichtje van me!'
'Hoe is het?'
'Goed! Met jullie daar?'
'Ook! Ik kan niet wachten totdat jullie weer thuis zijn! En jullie zijn nog maar 6 dagen weg.'
'Haha, gekkie! Ik mis jullie ook hoor, maar ik moet nu gaan, we gaan varen.'
'Ah klinkt leuk! Heel veel plezier en geef Niall een knuffel van me!'
'Zal ik doen, dag daag!'
'Doeii!'
Ik hang op. Zo, die is ook weer gebeld. Het was wel fijn om hun stem even te horen. Ik mis ze zeker.. Maar ik hoef niet te treuren! Vandaag wordt een geweldige dag! Eerst een workshop met Lou, kappertje spelen en modellen opmaken en vanavond op stap met de groep! Daarom zal Harry nu nog wel in bed liggen.
Ik trek een klein kwartiertje later de deur achter me dicht. Ik spring in mijn Mini en dump al mijn spullen op de achterbank. Op naar Lou, wat iets van 10 minuutjes rijden is. Ik zet mijn zonnebril op voordat ik vertrek, en start dan de auto, waardoor de radio automatisch aangaat. Ik zing zachtjes mee met de liedjes, en voordat ik het weet sta ik voor Lou's deur.
Ik bel aan en zet een stap achteruit. Niet veel later gaat de deur open en zie ik Lou staan.
'Goodmorning!'
'Come in, I'm almost ready.' Ze loopt terug het huis binnen. Ik sluit de deur netjes achter me en loop naar de woonkamer. Daar zit Lux op de grond te spelen met haar barbies. Ik hurk neer bij haar en kijk wat ze doet. Heel voorzichtig doet ze een staartje bij een van haar barbies in, precies zoals haar moeder doet. Ik glimlach, Lux is de jongere versie van Lou, ze zijn precies hetzelfde.
JE LEEST
Living Happily ~ Dutch Harry Styles Fanfiction
FanfictionLiving Happily, Dutch Harry Styles fanfiction ~Voordat je begint met lezen, dit verhaal is een vervolg op het verhaal I Love My Job. Als je deze nog niet hebt gelezen, lijkt het me slim om het wel te doen. Anders zul je er niet veel van snappen. Je...