~8 september~
Ik besluit om even een rondje te gaan rennen, even de ochtendlucht in. Magalie ligt nog diep te slapen in bed, maar ik ben al wakker sinds 7 uur. En nu is het 8 uur, dus lekker vroeg om te gaan rennen. Er zullen nog niet veel mensen op straat zijn, aangezien het zondag is.
Ik plug mijn oortjes in mijn telefoon en maak een afspeellijst aan. Dan trek ik de deur achter mij dicht en begin met rennen. Aangezien ik best wel wat aan mijn conditie doe tijdens de tour, heb ik een redelijk lang uithoudingsvermogen.
Ik ren de straat uit en besluit om naar Louis te rennen. Dat ligt ongeveer 5 km van ons af, dus een perfecte afstand.
Eenmaal daar aangekomen ben ik een beetje buiten adem. Alle gordijnen zijn al open, dus iemand is er wakker. Ik loop achterom en merk dat de buitendeur op slot is. Gelukkig is Eleanor in de keuken, en komt me dus verlossen door de deur open te maken.
'Hello birdy. Why so early?', vraagt ze aan mij.
'I was awake and I couldn't sleep anymore, so yeah. And you?'
'Oh, some idiot rang the doorbell. But Louis is still sleeping. He was very tired.'
'Ah okay. Can I have some water maybe?'
'Yeah sure, come in!'
Ze zet een stap naar achteren zodat ik naar binnen kan lopen. Ik loop direct door naar de keuken en plof daar neer op een stoel. Eleanor zet een glas water voor me neer.
'Thank you.' Ik glimlach naar haar en schut dan het water in een keer naar binnen. Met een bionk zet ik het glas terug op tafel. Eleanor komt tegenover mij zitten met een bord vol sandwiches.
'If you want something, just take it.' Ik knik en pak direct een sandwiches. Hmm, dat smaakt goed.
Ik eet er nog twee op en besluit dan om terug te gaan naar huis.
'Thank you for everything.'
'Your welcome. Run carefully.'
Ik grinnik en loop dan naar de straat. Op mijn gemak begin ik weer met rennen, en voor ik het weet ben ik weer thuis.
*Magalie's P.O.V*
Ik word wakker door een deur die heel hard dicht gaat. Ik open meteen mijn ogen en zie dat ik alleen in bed lig. Zonder Harry.. Vreemd. Meestal zegt hij het als hij weg moet, vroeg. Of hij legt een briefje neer..
Dan gaat de slaapkamerdeur langzaam open, en steekt er iemand zijn hoofd om de deur. Harry.
'Hello princess.'
'Where were you?'
'I, I was running.' Hij is voor een moment verbaasd over mijn snelle vraag.
'Oh, okay.'
Ik sla het deken weg en stap uit bed. Ik loop langzaam naar Harry toe, en hij kijkt me met een bange blik aan. Als ik net voor hem sta geef ik hem een zoen. Hij zoent verbaasd terug, maar herstelt zich snel genoeg. Ik moet op mijn tenen gaan staan om hem te kunnen zoenen, want hij is toch wel groter dan mij. Hij legt zijn hand net boven mijn kont, en speelt met mijn haar. Hij grinnikt kort, maar stopt als zijn mobiel overgaat. Ik laat hem los, zodat hij kan opnemen.
Hij loopt even naar de gang, waar ik gebruik van maak zodat ik me even kan omkleden.
In een legging en een veels te grote sweater loop ik op mijn sloffen naar beneden. Ik maak nog snel een knot op mijn hoofd en begin dan met het ontbijt. Omdat ik niet zeker weet of Harry ook al heeft gegeten, maak ik maar niets voor hem.
Terwijl de waterkoker aan het pruttelen is, maak ik een eitje voor mezelf, met spek. Ik smeer een boterham en leg het daarop. Dan nog een kop thee maken, en klaar is mijn ontbijt.
Niet veel later komt Harry naar beneden. Hij maakt ook thee voor zichzelf en smeert een cracker met kaas. Dan komt hij naast mij zitten aan het aanrecht. We hebben daar een paar barkrukken bij staan, wat best wel handig is
In stilte eten we ons ontbijt op, wat lekker rustgevend is. Dan gaat Harry's telefoon weer. Deze keer neemt hij gewoon op waar ik bij zit.
'Hello mom!', zegt hij vrolijk.
'Yeah sure. How late?'
'Okay, we'll be there!'
'Miss you too mom.'
'Bye.'
Hij hangt op en kijkt me dan met een grijns aan. Ik frons, waarom zou hij zo blij zijn?
'We have a dinner with mom and Gemma tonight!'
'Really? Great!' Ik heb ze al lang niet meer gezien, en mis ze eigenlijk wel een beetje. Ze zijn allebei heel aardig en behandelde me als een normaal persoon, en niet als het vriendinnetje van Harry.
'How late?'
'At 7 PM at Monfors.'
'Hmm, perfect.'
Hij buigt zich voorover en geeft me een kort zoen.
'I'm gonna take a shower.'
Ik knik en richt me dan weer op mijn telefoon. Megan heeft me net een berichtje gestuurd dat alles goed gaat en dat het er super mooi is. Ook heeft ze een foto gestuurd van het strand, en als ik eerlijk moet zijn.. Ik ben stikjaloers! Het ziet er zo mooi uit!
Ik besluit om nog snel even het huis te stofzuigen voordat ik me ga klaarmaken. Het is 5 PM, dus dat moet wel lukken. Ik pak de stofzuiger uit de berging en begin in de keuken. Dan de woonkamer en alle andere ruimtes. Morgen zal ik eens goed poetsen, maar daar heb ik nu geen tijd en zin in.
Een klein half uurtje later ben ik klaar. Ik leg alvast mijn kleren op bed neer, zodat ik ze dadelijk alleen nog maar hoef aan te trekken. Dan spring ik onder de douche, maar was mijn haren niet. Ze zitten net zo mooi in model.
Als ik klaar ben doe ik mijn undies en een badjas aan. Zo ga ik voor mijn make-up tafel zitten, die in de slaapkamer staat. Harry is ook net bezig om zich aan te kleden, en stiekem kijk ik naar zijn goddelijke lichaam. En zijn tatoeages. Hmm, om van weg te smelten.
Maar ik moet mezelf klaarmaken, en niet de hele tijd naar Harry kijken. Snel ga ik verder met mijn make-up. Ik doe gewoon simpel wat oogschaduw op, met een lijntje boven mijn ogen en wat laagjes mascara. Dan nog een licht roze lipstick en klaar.
Ik sta op om mijn jurk aan te trekken. Een donkerblauwe Gucci jurk. Mijn enige dure jurk, waar ik heel trots op ben! Daaronder doe ik donker blauwe pumps aan die matchen met mijn jurk. Dan nog wat zilveren sieraden en klaar.
'Magalie, you look beautiful!', hoor ik Harry achter mij zeggen als ik in de spiegel kijk.
'Thank you Harry. You look stunning too!'
Hij grinnikt en geeft me dan een lichte zoen.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Kort stukje, maar goed.
Wat vinden jullie van het verhaal zover?
Ik weet, nu is het misschien nog een beetje saai, maar daar komt verandering in!! Er zullen leuke dingen gebeuren in dit verhaal!
xoxo
JE LEEST
Living Happily ~ Dutch Harry Styles Fanfiction
FanfictionLiving Happily, Dutch Harry Styles fanfiction ~Voordat je begint met lezen, dit verhaal is een vervolg op het verhaal I Love My Job. Als je deze nog niet hebt gelezen, lijkt het me slim om het wel te doen. Anders zul je er niet veel van snappen. Je...