~20 september~
*Harry's P.O.V*
Magalie legt verschrikt haar telefoon weg.
'What's wrong?', vraag ik voorzichtig. We zitten in de woonkamer tv te kijken toen Magalie's telefoon af ging.
'It was Carla,' fluistert ze. 'I have a job, you know. Because I don't have to do anything for One Direction.'
'So, what's wrong with that?', vraag ik verbaasd.
'I have to go to Japan,' ze stopt even en slikt, 'For three months..'
Ik kijk haar ongelovig aan.
'No, that-that's impossible..' Zonder nog iets te zeggen sta ik kwaad op en loop het huis uit. Uit gewoonte rijd ik naar Louis toe. Onderweg rijd ik bijna een vrouw aan, maar zelf lette ze ook niet echt op.
Louis doet meteen de deur open als ik aanbel.
'Hell-,' zijn stem stokt als hij mij ziet.
'Jezus, Haz! What happend?! You look terrible!'
Verbaasd om zijn uitspraak kijk in de weerspiegeling van mijn telefoon. Ik zie er inderdaad niet echt geweldig uit, nee. Rode ogen en mijn haar steekt alle kanten uit. Wacht, rode ogen? Heb ik dan gehuild? Mijn wangen voelen ook nat aan, van tranen. Ik heb gehuild..
Louis pakt zonder iets te zeggen mijn hand vast en trekt me mee naar de woonkamer. Daar duwt hij me op de bank en verdwijnt dan in de keuken. Als hij terug komt heeft hij Eleanor bij zich. Ze komt naast me zitten en geeft me een knuffel. Louis zet een mok dampende thee voor mijn neus en gaat dan in een stoel tegenover mij zitten.
'Tell us.'
Dus begin ik met vertellen, het hele verhaal. Nou is het niet zo'n lang verhaal, dus ben ik snel klaar. Maar Louis en Eleanor kijken me wel met open mond aan.
Eleanor is de eerste die iets zegt. 'Do you mean that Mag is still at home, alone?!'
Langzaam knik ik, daar had ik niet eens bij na gedacht.
Zonder nog iets te zeggen vliegt Eleanor naar de deur en rijdt weg. Verbaasd kijken we haar na.
*Magalie's P.O.V*
Ik schrik op als de bel gaat. Versuft sta ik op en doe de deur open. Eleanor staat ongeduldig te wachten, en vliegt me meteen om mijn nek.
'Eleanor, what are you doing?'
'Harry told us everything.'
'What?'
'Come.'
Ze trekt me mee naar de woonkamer, alsof het haar huis is. Als we op de bank zitten kijkt ze me verwachtingsvol aan.
'What?'
'Tell me.'
'What should I tell you?'
'Maybe why Harry was crying, when he rang the bell.'
Mijn mond valt open. 'Was he crying?'
'Yes, yes he was crying.'
Ik zucht diep. 'Okay, Carla called me. She worked at the same place as where I was trainee. And she is my "manager". She told me that she had a job for me, and if I wouldn't take it, I could forget any other succes. I have to go to Japan, for three months.'
'Frick.'
'But I have no idea why Harry was crying. I think he was in shock.'
'Weird, I didn't know that Haz was so emotional.' Ik knik. Dan staat Eleanor opeens op
'Let's go to Louis en Harry!' Ze sleurt me mee naar haar auto en voor ik het weet staan we alweer binnen in haar en Louis' huis. Ik hoor Louis en Harry zachtjes praten in de woonkamer, met af en toe een snik tussendoor. Langzaam loop ik erheen, bang voor wat ik ga zien.
Als ik om de hoek van de deur kijk zie ik Harry ineengedoken zitten op de bank, naast Louis die een arm om hem heen heeft geslagen. Voorzichtig ga ik naar binnen, maar zodra Harry mij heeft gezien, ren ik naar hem toe. Ik vlieg in zijn armen en voel dat de tranen beginnen te vloeien.
'I'm so sorry Haz,' snik ik.
'It's not your fault,' sust hij zachtjes. Ik hoor Eleanor en Louis weglopen, om ons even privacy te geven. Wat best wel fijn is. Dan maakt Harry zich los van mij en klopt naast zich op de bank.
'Let's talk.'
We zitten met z'n alle in de MacDonalds. En dan echt met iedereen. We hebben de kinderruimte afgehuurd, zodat we rustig kunnen eten. Ze hebben speciaal voor ons er gordijnen opgehangen, zodat het nog rustiger is.
Er komen net twee meiden aan met dienbladen vol friet, als we een selfie aan het maken zijn. Iedereen is druk, dus niemand merkt de meiden op. Behalve als een meid een gilletje slaakt.
'Omg! You're One Direction!'
'Yes, we are One Direction,' antwoordt Zayn rustig.
'I'm a huge fan of you guys!'
'Cool!', zegt Louis.
'Can I ask you something? Can I have a picture with you guys?'
'Ofcourse!', roept Liam. Eerst maakt ze met iedereen apart een foto en dan nog een groepsfoto.
'Thank you so much! I'll bring your snacks in a minute.' Ze haast zich weer weg, nog verbaasd over het feit dat ze One Direction heeft ontmoet.
We beginnen alvast met eten, omdat anders de friet koud wordt. Het smaakt heerlijk, maar dat komt misschien ook wel omdat we met z'n alle zijn, gezellig samen. Oke, zonder Niall en Megan, maar die hebben nu ook de tijd van hun leven. Ik ben benieuwd wat voor verhalen ze hebben als ze terug komen uit Mauritius.
Ik verwissel mijn kleren voor een pyjama en stap dan in bed. We zijn nadat we klaar waren met eten nog naar Louis en Eleanor gegaan. Daar hebben we nog twee films gekeken en spelletjes gedaan. Nu is het twee uur, middernacht.
Harry kruipt naast me in bed en trekt me tegen hem aan.
'Magalie, what are we gonna do with, you know. Your work?'
'Don't think about that.'
Ik leg mijn hoofd op zijn borstkas en val dan langzaam in slaap.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
HERE YOU GO, CHAPTER SIXXXX
XOXO
JE LEEST
Living Happily ~ Dutch Harry Styles Fanfiction
FanfictionLiving Happily, Dutch Harry Styles fanfiction ~Voordat je begint met lezen, dit verhaal is een vervolg op het verhaal I Love My Job. Als je deze nog niet hebt gelezen, lijkt het me slim om het wel te doen. Anders zul je er niet veel van snappen. Je...