Hoofdstuk 10

211 9 1
                                    

~10 oktober~

*Magalie's P.O.V*

Het is alweer twee dagen geleden dat Megan te horen kreeg dat ze in verwachting is van een tweeling. Iedereen was blij met het nieuws, ook degene die nog in Engeland zijn.

Vandaag gaan we een dagje naar Amsterdam. Eerst wat winkelen en dan naar het concert van Miley Cyrus. Delphine wou ook heel graag mee, maar ze mocht niet van pap en mam. Ze moet namelijk gewoon naar school. Daarom heb ik samen met pap een verrassing bedacht, ze mag namelijk in de herfstvakantie overvliegen om een week met Megan, de boys en ik door te brengen. En ze hoeft niet alleen te vliegen want dezelfde vluchten neemt een goede collega van pap, die Delphine ook goed kent. Ik weet zeker dat ze het helemaal geweldig vind!

Nog geen uur later staan we in Amsterdam. Ik, Harry, Megan en Niall. En nog wat bodyguards natuurlijk. We besluiten om de dag te beginnen met wat drinken van de Starbucks en dan rustig door Amsterdam lopen.

'Niall, what do you want?', vraag ik aan hem. 'A hot chocolat with cream, please.'

'Alright.' Ik loop naar de balie en geef de bestelling door.

'Ik zal het wel even brengen. Waar zit je ergens?', vraagt het meisje achter de balie vriendelijk. 'We zitten daar, in die hoek. We zijn met een grote groep.' Ze knikt en begint dan met de bestelling te bereiden.

Als ik terug loop trilt mijn telefoon. Voordat ik ga zitten pak ik hem uit mijn zak en lees het berichtje. Ik begin te lachen.

"Heel veel plezier in Amsterdam zussie! Ik mis jullie! Ik had gehoopt dat ik er bij kon zijn, dikke kus aan iedereen!"

Harry kijkt me verbaasd aan. 'Why are you laughing?' Ik vertaal het berichtje in het Engels en kijk naar zijn gezicht. Dan barst hij ook in lachen uit.

'We should buy her a present.' 'Smart idea, but first, our coffee.'

Net op dat moment komt het meisje onze bestelling brengen. Ze laat bijna het dienblad vallen als Harry zich omdraait.

'Oh my god, Harry and Niall! Great to meet you!' Harry lacht vriendelijk naar haar en Niall staat op om haar een knuffel te geven.

'Hi darling, what's your name?', vraagt hij dan.

'I'm Bo, a huge fan of you!'

'Great! You also have a beautiful name! How old are you?'

'I'm 19, almost 20.'

'Perfect age. Do you have any plans tonight?'

'No, why?', vraagt ze verlegen.

'Well, we're going to Miley Cyrus's concert, and we have one ticket left. So, if you wanna enjoy us?'

'What? You-me, Miley.. Yes!'

'Perfect, can you please write your number and streetname down, then we'll pick you up, at 7.'

'Okay, here you have.' Ze scheurt een papiertje van haar blokje af en krabbelt er wat op. Dan geeft ze het aan Niall.

'Thank you, see you tonight!' Ze knikt en draait zich om. Verbaasd loopt ze terug naar de balie, waar een lange rij mensen staat te wachten.

Harry kijk Niall raar aan. 'What?', vraagt Niall scherp.

'What was that?' Hij knik naar Bo. Niall haalt zijn schouders op.

'I'm making new friends. Something wrong with that?'

'Nope, nog at all. She seems to be a nice girl.' Dan richt hij zijn aandacht weer op zijn koffie. Ik heb een apart vriendje..

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Kort, maar beter dan niets.

Denken jullie dat Bo een nieuwe vriendin van de jongens wordt???

Leave it below at the comments!

Living Happily ~ Dutch Harry Styles FanfictionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu