~20 oktober~
*Harry's P.O.V*
Niall komt stuiterend ons huis binnen. 'Oh my god, oh my god, oh my god,' roept hij de hele tijd. Magalie komt verbaasd de keuken binnen.
'Niall, what the hell are you doing?', roept ze. Hij stopt en kijkt haar verbaasd aan.
'5 Seconds of Summer are coming to England!' Ze kijkt me niet-begrijpend aan. Ik haal mijn schouders op en besluit dan om Niall rustig te krijgen. En dat kan alleen maar door eten. Ik weet dat in de koelkast nog een groot stuk taart ligt, perfect voor Niall. Ik grinnik als ik zijn ogen in mijn rug voel branden als ik de koelkast openmaak. Ik pak het stuk taart en hou het voor Niall's gezicht. Hij begint direct te glimlachen en pakt het dankbaar aan. De komende tien minuten zal hij wel stil zijn.
Dan hoor ik de achterdeur weer open en dicht gaan. Megan komt binnengewandeld. 'Hello!', zegt ze vrolijk. Dan draait ze haar hoofd naar Niall en zucht diep. 'Whut?, vraagt hij, met volle mond. Ze schudt alleen haar hoofd en richt zich dan op ons.
'I guess you already know it, but 5 Seconds of Summer are coming to England. Tomorrow.' Ik word meteen blij, maar Magalie snapt het niet helemaal. 'Who?' Niall staat quasi-boos op. Hij slikt nu wel eerst zijn eten door voordat hij iets zegt.
'You don't know them?! How dare you?!' Hij zet zijn handen in zijn zij en kijkt haar boos aan. Dan kijkt hij naar Harry. 'And you didn't told her form 5 Seconds of Summer? You're a bad boyfriend!' Hij wil nog meer zeggen, maar Megan duwt hem op zijn stoel en geeft hem een bak ijs, aangezien hij de taart al helemaal heeft opgegeten.
Een half uur later zit ieder met een blij gezicht in onze woonkamer. Niall stond erop dat we een verrassingsfeestje moesten geven, dus is ons huis de pineut. We zijn alvast bezig om de meubels aan de kant te zetten en slingers op te hangen. Niall loopt opeens, bellend, weg. Niet veel later komt hij terug.
'Guys, Calum's and Luke's father are coming with them. I have no idea why, but okay.' Ik frons, waarom zouden hun vaders meekomen? Ach, het is niet mijn zorg. We moeten alleen voor een goed feestje zorgen. Perrie en Megan zijn boodschappen doen en Zayn en Liam zijn voor de muziek aan het zorgen. Niet dat het echt een wild feestje wordt, want het is gewoon overdag.
~~~~~~21 oktober~~~~~~
*Megan's P.O.V*
'SURPRISE!', roept iedereen als de deur opengaat. De jongens kijken eerst verschrikt, maar dat maakt snel genoeg plaats voor een grote glimlach. Niall stormt op ze af om een knuffel te geven. Ze lijken overdonderd, vooral door Niall. Ik loop ook naar ze toe om een knuffel te geven. 'Hi Megan! You look good! How are you?', vraagt Calum belangstellend. Hij kijkt ook even naar mijn buik. Ik leg mijn handen direct op mijn onderbuik. 'I'm great! How are you?' 'I'm fine too!'
Ik geef de rest ook nog snel een knuffel en ga dan op de bank zitten. Ik werd net opeens heel moe. Iets waar ik de laatste tijd vaker last van heb. De vader van Calum komt naast me zitten, en geeft me een glas water. 'Megan, right?' Hij kijkt me vragend aan. Ik knik. 'Yes, that's me. And your, Calum's dad?'
'Yes I'm, Will. But, wait.. Megan, Megan Vaes?'
'Uhh, yes, that's me. Why are you asking?' Ik kijk hem verward aan.
'Well, my wife has a sister, who's married with a man named Vaes. Your mom, what's her name?'
'Mirian, my dad is Peter.'
'No god, then we're family! My wife, Susan, moved to Australia and met me, twenty years ago. And our son Calum born, a couple years later.'
'Yes, I can remember! Mom told me about her sister who moved to Australia! Wow, I didn't know that Calum my nephew was! Cool!'
Will roept Calum erbij en legt het verhaal kort uit. Calum kijkt me glunderend aan en geeft me een dikke knuffel. 'Hello, and welcome to the family!'
Ik zie Niall in mijn ooghoek naar ons toelopen. Hij bukt zich om mij een knuffel te geven en geeft me ook nog een zoen op mijn wang. 'What's going on here?'
'Well, we found out that we're family.' Ik kijk lachend naar Calum. Niall kijkt me verbaasd aan. 'What?' Ik leg hem het verhaal uit en dan begint hij te lachen.
'Cool, so I'm family too?' 'Yes, you are. You're married with me.' Ik lach naar hem. Dan schiet het me binnen dat Magalie ook familie van mij is. Ook van mijn moeder's kant. Alleen is het dan niet haar moeder, maar haar vader die van hetzelfde gezin als mijn moeder is.
Ik lig even bij te komen op bed, na zo'n dag ben ik toch wel moe. Niall komt zachtjes binnen gelopen, hij gaat de badkamer binnen. Ik schrik wakker doordat het bed beweegt. Ik zie in mijn ooghoek dat Niall in bed kruipt.
'Niall, I thought you wanted to go out with the boys?', fluister ik. 'Yes, but I won't leave at home, alone.'
'No, Niall. If you wanna go out, then you just have to go out. I'm fine, just a bit tired.'
'No, Megan. I'm staying home. I already said that I'm not going with them.'
Ik zucht, ik weet dat ik Niall niet van gedachte kan laten veranderen. Hij is af en toe zo koppig als een paard. Ik leg me er bij neer en kruip dichter tegen Niall aan. Hij slaat zijn armen om mij heen en ik leg mijn hoofd op zijn borstkas. Ik voel zijn lippen nog even op mijn hoofd en zak dan weg in een diepe slaap.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
DOES ANYONE HAVE IDEAS??
THEY'RE PRETTY WELCOMEEE
XOXO
JE LEEST
Living Happily ~ Dutch Harry Styles Fanfiction
FanfictionLiving Happily, Dutch Harry Styles fanfiction ~Voordat je begint met lezen, dit verhaal is een vervolg op het verhaal I Love My Job. Als je deze nog niet hebt gelezen, lijkt het me slim om het wel te doen. Anders zul je er niet veel van snappen. Je...