Heeeii lieve lezerss!
Sorry als jullie dachten dat dit een hoofdstuk was.. Maar ik wil wat dingen kwijt..
Ten eerste, sorry dat ik zo lang niet heb geupload. Ik heb het heel druk met school en heb ook totaal geen inspiratie.. Maar ik beloof je dat er binnenkort een hoofdstuk aankomt!
Ten tweede,
OMFG IK BEN GISTERAVOND MET TWEE VRIENDINNEN NAAR HET CONCERT IN DE AMSTERDAM ARENA GEWEEST! HET WAS VET AWESOME!!
Ik heb echt genoten ervan! En NIALL FREAKING HORAN HEEFT NAAR MIJ EN MIJN BFF GEZWAAID!!
Hij stond op dat moment op het vierkant dat omhoog was gegaan. En hij keek onze kant op, net op dat moment zwaaide ik en mijn vriendin tegelijk en direct zwaaide hij terug. Hij keek echt recht naar ons! En volgens mijn andere vriendin die net op dat moment omkeek, zwaaide er niemand anders! Like YEAHH BITCHESS
En we stonden ook heel dichtbij! Eerst op iets van 5 meter afstand van het kleine podium, maar toen werd mijn vriendin heel duizelig en toen werden we uit het publiek gehaald (wat best wel cool was! Je werd helemaal opgetild door zo'n bewakers) en toen werden we naar de EHBO gebracht. We hebben alleen Through the Dark en Little Things gemist.
Daarna mochten weer terug, maar dan waar meer ruimte was, en toen zwaaide Niall naar ons!
Ik vind het wel onbeschoft en zielig dat iemand een schoen op het podium gooit! En dat recht op Niall's knie! Oke, die persoon zal er ook niets aan hebben kunnen doen, maar denk voortaan eerst even na voordat je zoiets doet. Die jongen had echt pijn daarna..
5 Seconds Of Summer was ook geweldig! Jammer genoeg heb ik geen meet&greet gewonnen.. Misschien een van jullie??
Maar 1 ding is zeker, het was amazing! Zeker voor herhaling vatbaar!
Zijn jullie ook naar het concert geweest? En welke dag dan? Vertel me hoe je het vond!
Big kissess xxx
JE LEEST
Living Happily ~ Dutch Harry Styles Fanfiction
FanficLiving Happily, Dutch Harry Styles fanfiction ~Voordat je begint met lezen, dit verhaal is een vervolg op het verhaal I Love My Job. Als je deze nog niet hebt gelezen, lijkt het me slim om het wel te doen. Anders zul je er niet veel van snappen. Je...