~26 september~
*Harry's P.O.V*
Vanmiddag heeft Magalie een gesprek met Carla, om te kijken hoe ze het nu gaan doen met Japan. Het is een hele belangrijke opdracht, een perfecte kans voor Magalie om groots uit te pakken. En het is eigenlijk gewoon dom als ze de kans niet pakt.
Nerveus zit ik in de keuken met een kop koffie, om nog even wakker te worden. Magalie is al een uur naar Carla, en heeft nog niets laten weten. Dadelijk is alles fout, dadelijk ben ik Magalie kwijt voor zowat een half jaar. Ik voel een traan op mijn hand druppen, ik huil weer.
Ik ben de afgelopen dagen heel erg emotioneel. Ik weet niet hoe het komt, maar ik vind het pittig klote. Misschien wel omdat ik zoveel van Magalie houdt, en ik eigenlijk zeker weet dat ik haar voor een tijdje kwijt ben..
Magalie komt een uurtje later de woonkamer binnengestormd.
'Harry!' Ze springt in mijn armen en laat me even niet meer los. Ik ben verbaasd, waarom is ze zo blij. En als ze dan eindelijk op de bank gaat zitten barst ze helemaal los.
'So, when I arrived there, you know at Carla's office, I was pretty nervous. But then, when Carla gave me some water, I relaxed. I had the feeling that everything would be alright. And the first thing what Carla said was, "Girl, I have good news for you". So I flipped inside myself. I mean, hello, I was freaking nervous. I asekd Carla what the good news was, and she said "You can stay here, in London. I have another great job for you, in London". I freaked out, and then she told me some things about the job. And it's a good job too.'
Ik kijk haar sprakeloos aan. Ze blijft hier. Mijn meisje blijft hier. Ik hoef haar niet te missen. Ze blijft gewoon verdomme hier!
'Magalie, that's great news!' Ik neem haar in mijn armen en druk haar stevig tegen mij aan.
'Harry, I can't breathe,' piept ze na een tijdje. Geschrokken laat ik haar los.
'I'm sorry, that wasn't my plan.' Ze grinnikt en geeft me een zoen. Ik proef haar lippenbalsem, kersensmaak. Ik voel haar zachte lippen en ga helemaal op in de zoen. Totdat... De bel gaat.
Magalie maakt zich los van mij en huppelt bijna naar de deur. Ik blijf nog een beetje beduusd achter, niet echt beseffend wat ze zojuist heeft gezegd.
~27 september~
*Magalie's P.O.V*
Vandaag komen Niall en Megan terug! Eigenlijk zouden ze nog twee dagen blijven, maar ze hadden goed nieuws en wouden ons dat graag vertellen. Ik weet niet wat, maar ik ben wel super blij dat ze weer terug komen!
Ze komen rond 5 PM aan, en daarom hebben we een surpriseparty geregeld voor ze. Niemand van onze groep gaat ze ophalen, nee, we hebben dat overgelaten aan Paul. Hij gaat ook nog dingen zeggen zodat ze teleurgesteld raken in ons. Iets van, "Ja, ze hadden geen zin om jullie op te halen" of "Niemand had tijd". En ik weet dat Megan dat haat, als mensen zo over haar denken. Ik grinnik al bij de gedachte.
Maar vanmiddag heb ik geen tijd om over haar reacties na te denken, ik moet de "feestlocatie" helemaal klaarmaken. Niet dat het echt een grote ruimte is, het is gewoon in de kelder van Zayn en Perrie. Ze hebben een redelijk grote kelder waar een bar staat en waar allemaal banken staan en een hele muziekinstallatie.
Samen met Eleanor, Perrie en Sophia ben ik het aan het versieren en alles aan het klaarzetten. De boys zijn boodschappen doen, dus ze zullen wel weer veel te veel, of veel te weinig kopen.
Ik hang nog een paar ballonen op en zak dan uitgeput op de bank neer. Pfoe, ik merk nu pas echt dat ik afgelopen nacht slecht heb geslapen zeg.
'Magalie, are you tired?', zegt Eleanor opeens. Ik moet lachen en gapen tegelijk, dus knik ik maar als bevestiging. Ze grinnikt en schudt haar hoofd.
Dan komen de jongens opeens met veel lawaai binnengevallen. Harry duikt meteen naast me op de bank, terwijl de rest alles in de kastjes zet. Als Harry me dan een knuffel wilt geven, duw ik hem weg. Verbaast kijkt hij me aan.
'What's wrong?'
'I'm just a bit tired..'
'Ahw.' Hij pakt mijn hoofd vast en legt het op zijn borstkas. Hij zakt nog een beetje onderuit en sluit dan zijn ogen. Ik glimlach en sluit dan ook mijn ogen.
Wat later wordt ik weer wakker. Of ja, ik dacht dat het wat later was. Totdat ik op de klok keek, 4 PM. En de jongens kwamen terug rond twee uur. Ik heb gewoon twee uur lang geslapen! Harry is ook nog in een diepe slaap. Ik besluit toch maar om hem wakker te maken, zodat we nog even naar huis kunnen rijden om ons klaar te maken. Alleen het lastige is dat ik hem amper wakker krijg. De enigste mogelijkheid is water. Ik pak een glas uit een kastje en vul die met water. Dan sluip ik terug naar de bank waar Harry nog ligt te slapen. Ik giet het glas langzaam leeg, totdat Harry zijn ogen opent.
'Mag, why?', kreunt hij, terwijl hij door zijn ogen wrijft.
'You didn't woke up, so this was the only thing I could do to wake you up.'
Hij kijkt me quasi boos aan, maar staat dan opeens vliegensvlug op en grijpt me bij mijn middel. Hij gooit me over zijn schouder en loopt dan de trap op naar boven. Ik gil en sla op zijn rug, maar het heeft geen nut, hij is te sterk.
Als we de woonkamer binnenkomen kijkt iedereen ons raar aan.
'Ahw, look at that. Our sleeping beauty's woke up!', roept Louis meteen. Hij grijnst cheeky naar mij. Ik lach terug en haal dan opgelucht adem. Harry heeft me weer neergezet.
'Guys, we'll be back in 30 minutes. But we have to change our clothes and fresh up a bit,' zegt Harry dan. Perrie knikt.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
'SURPRISE!' Iedereen springt op vanachter een bank of iets anders. Niall en Megan kijken ons verschrikt aan. Dan beginnen ze kei hard te lachen. Iedereen stormt op hun af en geeft hun een knuffel. Bij Megan stromen de tranen over haar wangen van blijdschap.
'Megan, je wilt niet weten hoe blij ik ben dat jullie weer thuis zijn!', zeg ik enthousiast. Ze glimlacht en trekt me dan in een knuffel. Ook Niall geeft me een knuffel, een echte Horan-hugg. Dit heb ik gemist.
Als we dan even later met z'n alle op de bank zitten te kletsen, staat Niall opeens op. Hij kijkt Megan aan, ze begrijpt de hint, ze staat ook op. Iedereen is direct stil en kijkt hun kant op.
Niall schraapt zijn keel.
'Well, we are very happy to be back. And I can say that we had an amazing time, just with us two. A time that we'll never forget. We'll have special memories in our mind, for the rest of our live.'
Megan gaat verder, 'And we have to say something very special to all of you. You're the first one who will know it, so..'
We kijken hun verwachtingsvol aan. Al moet ik zeggen dat ik wel al een idee heb.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Wat zal hun speciale mededeling zijn.....????
Comment below wat jullie denken dat de mededeling zal zijn!
And I'm sorry... Maar ik heb de afgelopen en de komende weken het super druk! Ik probeer zoveel mogelijk te schrijven, maar het lukt gewoon niet. Toetsen, proefwerkweek en wedstrijden..
Ik haat deze tijd zo erg hea...
MAAR
Over fricking 78 dagen is de WWA-tour in Nederland!!!!!!!!
Omggg! Comment below op welke dag je gaat en met wie je gaat! Ik ben benieuwd. Oh, laat ook achter waar je ergens zit/staat. Misschien kunnen we meeten!
xoxo Anke
JE LEEST
Living Happily ~ Dutch Harry Styles Fanfiction
FanfictionLiving Happily, Dutch Harry Styles fanfiction ~Voordat je begint met lezen, dit verhaal is een vervolg op het verhaal I Love My Job. Als je deze nog niet hebt gelezen, lijkt het me slim om het wel te doen. Anders zul je er niet veel van snappen. Je...