~31 december~
*Niall's P.O.V*
Ik schuif de bank een stukje opzij, zodat we meer plaats hebben voor wat staantafels. Gelukkig is onze woonkamer best wel groot, dus we kunnen er veel mensen kwijt. Megan is op dit moment samen met Eleanor boodschappen aan het doen en Louis is buiten met het vuurwerk bezig. De weersvoorwachtingen zijn goed voor vanavond en vannacht, dus het wordt een heldere jaarwisseling.
Megan heeft ook voor slingers en ballonnen gezorgd, dus die ga ik nu ook even ophangen. En ergens in de keukenla moet plakband liggen.. De vraag is alleen waar..
Ik doorzoek alle lades maar vind niets. Dus ga ik maar in de woonkamer zoeken. Als ik op mijn knieën zit om in een kast te kijken, hoor ik Megan's stem.
'Niall, what the hell are you doing?' Als ik opkijk zie ik haar lachend in de deuropening staan. Ze heeft haar jas dicht om haar heen geslagen, want het is wel koud buiten. Maar ja, wat wil je als er sneeuw ligt.
'Well, I was searching the scotch tape. Do you know where it is?' Megan begint nog harder te lachen.
'Niall, are you serious?' Ik kijk haar verbaasd aan, wat is er nu zo grappig?
'Uh, yes?' Dan loopt ze weg naar de keuken. Door de deuropening zie ik haar bij het aanrecht staan, ze pakt iets naast het koffiezetapparaat. Als ze terugkomt zie ik dst ze plakband vast heeft.
'Here, it was next to the coffeemachine, but okay.' Ze draait zich om en loopt naar de hal. Ik voel me een beetje dom, omdat ik het gewoon niet heb zien staan.
Snel begin ik daarom met het versieren van de woonkamer en keuken. Hier zullen de meeste mensen komen, dus het moet wel mooi versierd zijn.
Vanavond zullen er zo'n 35 gasten komen. De groep, de band, en nog wat vrienden en familie. Niet de hele familie van iedereen, maar meer de familie die dezelfde leeftijd heeft. Het zal dus heel gezellig worden.
*Megan's P.O.V*
Ik loop lachend de trap op, Niall kan af en toe zo dom en vergeetachtig zijn zeg. Als ik mijn kleren voor vanavond klaar leg op ons bed, voel ik opeens steken in mijn buik. Ik zak op de grond om even te rusten, maar het wordt steeds erger. Ik kreun van de pijn en knijp in het dekbed, puur van de pijn. Als ik opeens een hele hevige steek voel, slaak ik een gil. Direct stopt het gestommel beneden van Niall.
'Meg? Are you okay?', hoor ik hem roepen. Weer voel ik een hevige steek in mijn buik. Ik slaak weer een gil. Dan hoor ik Niall de trap op rennen en niet veel later gaat de slaapkamerdeur open. Als hij mij op de grond ziet zitten, duikt hij zowat naast me.
'Megan?! What's wrong?' Hij pakt mijn hand vast en kijkt me aan.
'My, ahw, my stomach. It-it is hurting so much.' Ik kreun weer even van de pijn.
'What do you feel?'
'It's like a knife.' Hij kijkt me raar aan maar herstelt dan direct weer.
'Should I call the doctor?' Ik schud mijn hoofd, die heb ik nu even niet nodig.
'No, please. Get El.' Niall knikt en loopt dan naar het raam. Hij steekt zijn hoofd naar buiten en roept wat. Dan sluit het het raam weer en komt naast me zitten. Ik voel de pijn al weg ebben. Het wordt stukken minder. Ook hoor ik Louis en Eleanor de trap op rennen. Ze komen bezorgd de slaapkamer binnen. Eleanor zit direct naast me, maar Louis blijft een beetje op afstand.
'Meg, what's wrong?' Snel leg ik het uit, maar ik vertel ook dat het weer weg aan het zakken is. Eleanor knikt begrijpend en helpt me dan met opstaan.
'Just go to bed for some rest. We can fix everything.' Ik knik en slaak dan een diepe zucht. Langzaam kleed ik me uit tot op mijn onderbroek, beha en shirtje. Zo klim ik in bed en val in een diepe slaap nadat Niall me nog een zoen heeft gegeven.
----------------------
Ik zit voor de spiegel me klaar te maken voor vanavond. Het is 6 o'clock, dus iedereen zal zo wel hier zijn. We hebben rond half zeven afgesproken, maar de lads en girls zijn altijd eerder.
Snel spuit ik nog wat parfum op als ik de bel hoor. Langzaam loop ik naar beneden, steunend aan de trapleuning. Ik hoor de stem van Liam en Sophia, wat me goed doet. Ik heb ze al even niet meer gezien of gesproken.
'Hello Megan! Is everything okay?' Liam komt op me af als hij me de trap af ziet strompelen. Ik glimlach en geef hem dan een knuffel. Ook Sophia komt op me af voor een knuffel. Ze glimlacht en kijkt naar mijn buik.
'Well, I had a very bad stomach this morning when I got back from the shop. So I slept a long time, and now.. I'm just pregnant.' Hij begint te lachen en loopt dan samen met ons door naar de woonkamer, waar Eleanor en Louis ook zitten.
Na een tijdje is iedereen er, dus kunnen we beginnen met eten. Iedereen heeft wat eten meegenomen, er is dus keuze volop. De eerste keer schep ik mijn bord vol met van alles wat, en de tweede keer pak ik alleen de dingen die ik echt lekker vind.
Op een geven moment zijn de mannen buiten gaan staan, en zitten de vrouwen gezellig te praten met elkaar op de bank. We zijn onze outfits aan het bewonderen, want iedereen ziet er natuurlijk weer prachtig uit.
'Meg, what are you wearing?', vraagt Eleanor opeens. We zijn een showronde aan het doen, dus nu ben ik aan de beurt.
'Well, I'm wearing a simple, long dress from Micheal Kors. It's not to tight, but also not to big. It's perfect for a pregnant women. And my shoes are just some simple flipflops, nothing special.' Iedereen klapt en zegt allemaal complimentjes. Met blosjes op mijn wangen ga ik weer zitten.
'TEN, NINE, EIGHT, SEVEN, SIX, FIVE, FOUR, THREE, TWO, ONE.. Happy newyear!' Iedereen begint te klappen en te juichen. En het enigste wat ik voel zijn twee zachtjes lippen die mijn lippen zoenen.
'Happy newyear babe,' fluistert Niall zachtjes bij mijn oor. Ik glimlach en druk dan mijn lippen nog kort op zijne. Ik pak zijn hand vast en staar naar de hemel, waar verschillende kleuren vuurwerk te zien zijn. Het is altijd prachtig om te zien.
Zeker als je weet dat dit jaar een top jaar zal gaan worden..
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Yeaaahhh HOOFDSTUK 20 bitchessss
JE LEEST
Living Happily ~ Dutch Harry Styles Fanfiction
FanficLiving Happily, Dutch Harry Styles fanfiction ~Voordat je begint met lezen, dit verhaal is een vervolg op het verhaal I Love My Job. Als je deze nog niet hebt gelezen, lijkt het me slim om het wel te doen. Anders zul je er niet veel van snappen. Je...