Even voor de duidelijkheid, vanaf vandaag ga ik ook met Niall's P.O.V en Megan's P.O.V schrijven.
Ik vind dat dat erbij hoort, omdat het vorige boek over hun ging, en dit boek het vervolg ervan is.
Dus bij deze :)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
'I'm pregnant,' zegt Megan na een tijdje stilte. Ze glimlacht en kijkt verliefd naar Niall. Hij slaat zijn arm om haar heen en trekt haar naar zich toe.
Even is iedereen stil, maar dan barsten we los. We springen op en rennen zowat naar hun toe. Niet veel later zit iedereen vast in een groupshug. We hebben allemaal een grote grijns op ons gezicht. En als ik dan eindelijk aan de beurt ben om Megan een knuffel te geven en te feliciteren, merk ik dat ik tranen in mijn ogen krijg. Ik probeer ze nog weg te slikken, maar het werkt niet meer. Megan heeft het al gezien. Ze grinnikt.
'Since when do you know it?', vraag ik tenslotte.
'A week ago Niall bought a pregnance-test, so I guess that I'm three or four weeks pregnant.'
'Cool! Great!' Ik kan het nog steeds niet geloven, mijn lieve nichtje is zwanger!
'Maar, weten pap en mam het al?', vraag ik dan in het Nederlands. Megan's blik wordt treurig.
'Nee, nog niet. Ik ben alleen bang voor hun reactie. Ik bedoel, mam wilt al zolang ik het weet kleinkinderen, maar of ze het al op deze leeftijd wilt. Maar ik was van plan om er volgende week voor een paar dagen heen te gaan.'
'Ja, snap ik. Leuk, trouwens! Gaat Niall mee?'
'Nou, ik zat er aan te denken of jij misschien ook mee kan gaan? Gewoon, voor de gezelligheid.'
'Ja, leuk! Mag Harry dan ook mee? Hij weet nog steeds niet hoe mijn huis eruit ziet..'
'Ja tuurlijk! We hebben het er nog wel over, nu is het tijd om te feesten!', zegt Megan weer met een glimlach op haar gezicht.
*Megan's P.O.V*
Gelukkig, iedereen reageerde positief. Daar was ik wel bang voor, dat er slechte reacties zouden komen. Maar die zullen nog wel komen, als het eenmaal bekend is. Alleen we hebben afgesproken dat dat nog wel een tijdje zal duren. Denken we. We willen geen reacties uitlokken.
Ik zak met een diepe zucht op een bank neer, naast Eleanor. Ze slaat een arm om mij heen en kijkt me vragend aan.
'Girl, are you tired?', vraagt ze scherp. Ik knik zonder iets te zeggen en leg dan mijn hoofd op haar schouder. Niet veel later zak ik weg in een diepe slaap.
Ik word weer wakker op een onbekende kamer, naast Niall. Hij is ook in een diepe slaap, dus ik maak hem maar niet wakker. Als ik de kamer nog een keer goed doorkijk, zie ik dat het de logeerkamer van Zayn en Perrie is. Ik heb hier al een keer geslapen, toen ik teveel gedronken had op een of ander feestje van hun.
Ik ga weer liggen en staar naar het plafond. Ik leg mijn handen op mijn buik. Het is nog steeds een rare gedachte dat er een klein levend wezentje in mijn buik groeit, en er over een aantal maanden uitkomt als een klein kindje. Toen ik op de middelbare school zat vond ik foto's van groeiende baby'tjes in een buik altijd heel fascinerend, maar toen dacht ik er niet aan dat dat ook een keer bij mij zou gebeuren. En voordat ik het weet val ik weer in slaap.
~1 oktober, 2014~
Ik hand boven de WC, een hand leunend op de rand en met de andere hand mijn haar naar achter houden. Voor de zoveelste keer komt mijn maaginhoud naar buiten. Vandaag is het de derde keer al, maar sinds dat we weer thuis zijn is het elke dag raak. Ik hoor Niall naar boven stromen, en nog geen seconde later gaat de badkamerdeur open. Hij pakt mijn haar vast en maakt een staartje. Dan wrijft hij geruststellend over mijn rug. Ik wil weer omhoog komen, maar dat is niet zo'n goed idee. Weer komt het naar boven. Niall heeft ondertussen een bekertje gevuld met water en geeft het mij aan.
'Here, but don't drink.' Ik knik en spoel mijn mond even om de smerige smaak weg te halen. Dan sta ik voorzichtig op en loop met ondersteuning van Niall naar de slaapkamer. Ik duik in bed en trek het deken ver over mij heen. Ik voel me totaal niet lekker. En dan te bedenken dat Tim en Michelle vanmiddag komen.
Net op het moment dat ik mijn ouders wou bellen dat Niall en ik voor een paar dagen zouden komen, belde Tim mij. Met de mededeling dat hij samen met Michelle voor een paar dagen zou komen, en dat mijn ouders twee dagen na hun ook zouden komen.
Ik zucht diep en sluit mijn ogen. Ik voel dat Niall naast me komt liggen en mij stevig vast pakt. Ik voel zijn warmte en val in slaap door de slaaptekort van de afgelopen nachten.
*Harry's P.O.V*
Niall belde me net in paniek op. Megan moest alweer overgeven en hij maakte zich nu wel heel veel zorgen over haar. Ik heb hem maar gerust gesteld dat het bij de zwangerschap hoort, maar om eerlijk te zijn ben ik nu ook wel een beetje ongerust. En daarom zijn Magalie en ik op weg naar ze. Magalie rijdt, ze vond het geen goed idee dat ik zou rijden, omdat ik zo onrustig ben. In tegenstelling tot mij is zij er veel relaxer in, in alles eigenlijk. Ze neemt alles heel rustig op en blijft ook kalm als er iets mis gaat. Of in een situatie als deze.
Het lijkt wel alsof Niall aan de deur staat te wachten, want we zijn de auto nog niet eens uit of de voordeur gaat al open. Zijn ogen staan zenuwachtig, alsof er elk moment iets kan gebeuren. Hij zegt niets, maar gaat ons direct voor naar boven.
In hun slaapkamer ligt Megan opgerold in bed, met het dekbed strak over haar heen getrokken. Magalie duwt mij zowat aan de kant en gaat naast Megan op haar hurken zitten. Ze voelt voorzichtig aan haar hoofd en kijkt ons dan bezorgd aan.
'If I where you I would call the doctor. She has a fever.'
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Omdat een paar hebben gevraagd of ik wou updaten, bij deze :)
En iedereen had het goed! Megan is zwanger! Super leuk toch??
Hahaha, laat bij de comments achter wat je van dit hoofdstuk vond.
Het kan trouwens zijn dat ik morgen niet upload, omdat ik vandaag al heb geupload. Maar donderdag upload ik zeker, het stukje van morgen dan hea.
Please, vote, comment en share!
Xoxo love youuu
JE LEEST
Living Happily ~ Dutch Harry Styles Fanfiction
FanfictionLiving Happily, Dutch Harry Styles fanfiction ~Voordat je begint met lezen, dit verhaal is een vervolg op het verhaal I Love My Job. Als je deze nog niet hebt gelezen, lijkt het me slim om het wel te doen. Anders zul je er niet veel van snappen. Je...