Laat ik even een korte uitleg geven over wie wij zijn. Wij, Harry en Magalie, de personen waar dit verhaal over is geschreven.
Mij, Harry, kennen jullie allemaal. Dus daar hoef ik geen uitleg over te geven. Maar voor diegene die Magalie nog niet echt kennen, kleine uitleg.
Ik ben Magalie, de vriendin van de enige, echte Harry Styles. Ik werk ook voor
One Direction, als hun stylist, samen met Megan en Lou. Ik werk nu bij hun voor, wat zal het zijn, een jaartje? En ik ben samen met Harry sinds, 7 maanden ongeveer. En ik vind hem nog steeds de liefste, leukste en knapste boy op de hele wereld.
Ik ben 20 jaar oud en kom eigenlijk uit Nederland. Klein, leuk pluspuntje, ik ben het nichtje van Megan. Zo kwam ik dus ook aan deze job.
Ik ben 1,70 m groot en heb een mooi figuur, moet ik zelf zeggen. Ik heb donkerblond haar tot ongeveer aan de onderkant van mijn schouderbladen.
Tja, wat moet je nog meer weten.. Lees maar snel, zou ik zeggen.
~6 september~
*Magalie's P.O.V*
Ik duik het bed in met een bonkend hoofd. Harry zei dat hij even ging douchen en dat hij dan ook ging slapen. Maar ik denk dat ik niet veel zal slapen, met zo'n hoofdpijn. Ik zucht diep en draai me nog eens om.
Deze week was een leuke, maar evengoed een intensieve week. De voorbereidingen en dan nog de bruiloft zelf. En we zijn net terug van het vliegveld. Niall en Megan zijn op honeymoon. En morgen vliegen we zelf terug naar Londen. Maar nu eerst slapen en morgenvroeg inpakken..
~7 september~
Ik word wakker doordat iemand mijn wang streelt. Verschrikt kijk ik op en zie dan het lachend gezicht van Harry.
'Goodmorning Mag,' zegt hij zacht.
'Morning,' mompel ik terug, nog niet echt in staat om te kunnen praten.
'You really have to go out of the bed, we have to go in an hour.'
Ik grom en trek het deken nog verder over mij heen. Dan hoor ik in de verte Theo huilen. Das waar ook, we logeren bij Greg en Denise. Dus ook bij de lieve, kleine Theo.
Ik besluit na 5 minuten toch maar op te staan en me te gaan douchen. Bij de badkamer kom ik Denise tegen die me vrolijk goedemorgen wenst. Ik mompel wat terug en doe dan de badkamerdeur op slot. Ik doe mijn slaapkleren uit en stap onder de douche. Ik was me snel en zet dan de kraan weer uit. Ik droog me af en wikkel mijn haar in een handdoek.
Met een handdoek om mijn lichaam en een handdoek om mijn haar loop ik terug naar de logeerkamer. Daar ligt Harry op bed te bellen. Als hij mij ziet zegt hij dat hij weer moet gaan. Met een grijns komt hij naar me toe en geeft mij een zoen. Hij wil me dichter tegen hem aan duwen, maar ik hou hem tegen.
'Please, let me first pull some clothes on.'
'But I like this view.'
'Harry..'
'Okay..'
Ik grinnik en loop naar mijn trolley die half open op de grond ligt. Ik pak er een setje undies uit en loop dan naar een gedeelte waar Harry me niet kan zien. Snel kleedt ik me om en loop dan terug. Harry grijnst cheeky naar mij, waardoor ik moet giechelen.
We lopen heel langzaam naar elkaar toe, en als we elkaar bijna raken ga ik met mijn hand naar Harry's haar. Ik weet dat hij het niet leuk vind als ik door zijn haar ga. Daarom zet hij ook direct een stap achteruit. Ik zet tegelijk met hem een stap naar voren. De afstand tussen ons blijft hetzelfde. Nu gaat hij met zijn hand naar mijn wang, en met zijn andere hand duwt hij mij dichter tegen hem aan. Ik raak zijn lippen heel even aan, maar ga dan weer met mijn hoofd naar achteren. Nu komt Harry dichterbij, en raakt mijn lippen ook heel even aan. Ik sla mijn armen om zijn nek en geef hem dan een echte zoen, dat uiteindelijk eindigt in een intieme zoen.
Maar ons onderonsje wordt verstoord door Greg, die binnen komt wandelen om te vertellen dat de rest er al is. Ik verkleur meteen, een slechte eigenschap van mij. Maar ook Harry krijgt lichte blosjes op zijn wangen.
'We, uh, give us 5 minutes,' zegt Harry dan snel. Greg grijnst en loopt dan weer weg.
Ik onderneem meteen actie en kleed me snel aan. Dan prop ik al mijn kleren in mijn koffer en probeer hem dicht te ritsen. Met wat hulp van Harry lukt het me uiteindelijk wel, gelukkig.
'So, we've heard that you had a great morning?', roept Louis meteen als we de woonkamer binnen komen gelopen. Iedereen zit of staat ergens, en natuurlijk heeft Louis het hoogste woord. Ik voel weer dat ik verkleur. Denise grijpt meteen in door mij mee te vragen naar de keuken. Zonder iets te zeggen geeft ze mij een bord met een paar sandwiches en dirigeert me dan weer naar de woonkamer. Ik deel de sandwiches met Harry, zodat hij ook een "ontbijt" heeft gehad.
Uiteindelijk bedanken we Greg en Denise voor alles en vertrekken dan met 3 taxi's naar het vliegveld.
*Harry's P.O.V*
Ik houd Magalie's hand stevig vast, zodat ik haar niet kwijtraak in de menigte. Op een of andere manier zijn de fans te weten gekomen dat we vandaag terug vliegen naar Londen. Het hele vliegveld staat vol met gillende meisjes. Maar we hebben jammer genoeg geen tijd om ze aandacht te geven, we moeten onze vlucht halen. De hele groep wordt ook nog eens omringd daar bodyguards. Ik weet niet hoeveel er zijn, maar zeker meer dan tien.
Af en toe knijp ik zachtjes in Magalie's hand, zodat ze weet dat ze op mij kan rekenen. Ze geeft dan antwoordt door terug te knijpen. Ik heb wel al vaker gevoeld dat haar greep verslapte, doordat ze werd ingesloten. Ik zucht diep. Dit haat ik nu, als je moe bent en alleen maar naar huis wilt, en dan wordt je ingesloten door een grote menigte, gillende, meiden. Ook de rest ziet er geïrriteerd uit, waar ik me niet over verbaas.
Uiteindelijk, na 15 minuten te hebben gelopen, bereiken we onze gate. Waar het helemaal rustig is. Oke, op een paar mensen na die ons aanstaren. Maar goed, we hebben in ieder geval rust om ons heen. Een paar stewardessen begeleiden ons naar onze plaatsen, en verzekeren ons dat we geen last zullen hebben van fans. Ik glimlach om haar te bedanken en zak dan met een diepe zucht in mijn stoel. First class, dus heerlijke stoelen. Magalie heeft al een koptelefoon opgezet en staart naar buiten. Ze wilt altijd aan de raam zitten, want anders wordt ze misselijk. Ze heeft haar hand op de leuning liggen, en ik leg mijn hand er voorzichtig op. Ze kijkt om en glimlacht kort naar me. Ik zie een bezorgde blik in haar ogen, ze maakt zich ergens zorgen over. Ik zal nu maar niet vragen waar ze aan denkt, dat doe ik thuis wel.
Met die gedachten sluit ik mijn ogen en zak weg in een rustige slaap.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
FIRST CHAPTER BITCHESSSS!!!!
Hahah grapjee, please vote, comment en share!
xoxo
JE LEEST
Living Happily ~ Dutch Harry Styles Fanfiction
Fiksi PenggemarLiving Happily, Dutch Harry Styles fanfiction ~Voordat je begint met lezen, dit verhaal is een vervolg op het verhaal I Love My Job. Als je deze nog niet hebt gelezen, lijkt het me slim om het wel te doen. Anders zul je er niet veel van snappen. Je...