*Magalie's P.O.V*
~21 november~
Ik loop neuriënd door het appartement heen met de stofzuiger. Zo, deze kan ook de kast in. Als ik op de klok kijk, schrik ik. Het is al zes uur, en ik moet nog beginnen met het avondeten. Harry heeft gezegd dat hij rond zes uur thuis zou zijn, dus ik moet nu echt beginnen. Gelukkig heb ik het vlees al ontdooit, dus dat hoef ik alleen maar in de pan te gooien.
Ik besluit om aardappelschijfjes en een salade klaar te maken. Het vlees is gehakt dat al is gekruid. Ik weet dat Harry dat geweldig vind.
Als ik bij het fornuis sta voel ik opeens twee armen om me heen. Ik schrik me rot en draai me kwaad om. Maar lang kan ik niet boos blijven als ik Harry zie staan met een bos rozen. Ik pak zijn gezicht en geef hem een zoen.
'Why?', vraag ik terwijl ik de rozen aanpak en een vaas zoek.
'Because, because you're sweet and lovely. And I can't wish a better girlfriend the you.' Ik giechel als hij me weer vastpakt. Hij zoent me en wil me optillen, maar ik houd hem tegen.
'First dinner, Styles.' Hij gromt wat en gaat dan op het aanrecht zitten kijken, hoe ik verder ga met het avondeten.
'Oh, Mag, they are coming over to our house, tonight,' verbreekt hij de stilte.
'Everyone?'
'Yes, everyone. I have no idea why, but we're talking about going out and then Louis said that he wanted to come over to our house. Very weird, but I agreed.'
'Okay.. That's strange yes. How late?'
'I guess around 8 o'clock.'
'Perfect. I'll go to the supermarket before they come. We don't really have drinks..'
'Right, I'll come with you.' Ik knik en richt me dan weer op het eten. Ik laat het nog even staan en draai dan het gas uit. Ik pak twee borden uit de kast en schep het eten op. Harry heeft ondertussen al twee glazen water neergezet op de tafel en pakt nu het bestek. Ik zet de borden neer en pak dan mijn iPhone om hem aan te sluiten op de stereoinstallatie door het hele huis. Een draadloze verbinding, met boxen door het hele huis. Ideaal. Je kunt zelfs instellen welke boxen je wilt gebruiken.
Ik ga op mijn plek zitten en kijk hoe Harry nog bezig is met iets. Hij zet het snel in de koelkast en komt dan ook zitten. We kunnen beginnen met eten, en nu merk ik pas hoeveel honger ik heb. We eten snel ons eten op, schijnbaar had Harry ook honger.
Voor ik kan opstaan om de borden in de vaatwasser te zetten, staat Harry al op. Zonder iets te zeggen pakt hij wat uit de koelkast en zet het voor me neer. Het is een mooie coupé, gevuld met mijn lievelingssmaken ijs. Ik kijk hem dankbaar aan en begin met eten.
'Nee, Harry. Niet die, eentje naar links. Ja die.' Ik zucht diep, boodschappen doen met Harry is altijd zo vermoeiend. Hij pest me altijd, door verkeerde dingen te pakken. En ik weet onderhand welke drank ik moet meenemen voor iedereen, maar meneer pakt altijd het verkeerde. Daarom laat ik hem ook nooit inkopen doen voor zo'n avondje, zeker niet alleen.
'Ahh, Mag, are you irritated?'
'Maybe.' Stug loop ik door. Hij heeft het dus door, dat ik er niet om kan lachen. De rest van de tijd zegt hij niets meer. Hij legt zonder iets te zeggen alles op de band en betaald netjes. Ook laadt hij de auto zonder iets te zeggen in en we rijden, opnieuw, zonder iets te zeggen naar huis.
Eenmaal thuis ruimen we samen de spullen op, maar als ik wil weglopen houdt Harry me tegen.
'Magalie, what's wrong?', vraagt hij zachtjes.
JE LEEST
Living Happily ~ Dutch Harry Styles Fanfiction
Fiksi PenggemarLiving Happily, Dutch Harry Styles fanfiction ~Voordat je begint met lezen, dit verhaal is een vervolg op het verhaal I Love My Job. Als je deze nog niet hebt gelezen, lijkt het me slim om het wel te doen. Anders zul je er niet veel van snappen. Je...