Κεφαλαιο 1

571 39 9
                                    

Οκ.Το προσπαθω.Προσπαθω να μεινω ψυχραιμη αλλα οοχι.Πρεπει παντα να μου το χαλανε.Η μερα παει απ το κακο στο χειροτερο.

Σημερα ειναι η πρωτη μερα σχολειου.Σωθηκαμε και φετος.Πρωτη λυκειου.Σκατα.

Το ηλιθιο ξυπνητηρι με το soundtrack του μπομπ σφουγγαρακη,χτυπαει.

Το παιρνω και το πεταω με μανια κατω.Πειτε με νευρικη.Δε θα εχετε και αδικο.

Μετα απο 10 λεπτα σηκωθηκα και πηγα να πλυθω.Βαφτηκα,εβαλα ενα σκισμενο τζιν και ενα τοπακι καθως και τα σταρακια μου,πηρα στι χερι ενα μπισκοτο και εφυγα.

Με το που ειδα την Αριαδνη ετρεξα πανω της.Ολο το καλοκαιρι αν και βγαιναμε μου ελειψε.

Απο οτι καταλαβατε η Αριαδνη ειναι η κολλητη μου οπως και η Μαργαριτα και η Ελενα.

"Χρυσαααα" φωναζει η Ελενα και τρεχει πανω μου με φορα,καθως και η Μαργαριτα.

Μου ελειψαν ολες τους πολυ.

Αφου τις χαιρετησα,προσεξα μια παρεα αγοριων να μας κοιταει περιεργα.

Ποιοι θα ηταν αραγε-.-

Ο Αρης,ο Μαριος,ο Πετρος και ο Πανος.

Η αλητεια του πλανητη συμμαζεμενη σε τεσσερα αγορια της πρωτης λυκειου.

Τους αγνοουμε.

Βλεπω ομως την Ειρηνη,το τσουλακι του σχολειου,να πλησιαζει τον Αρη και την παρεα του.

Δε περιμενα και τιποτα αλλο απο ενα αντικειμενο πολλαπλης χρησης.

Παει και τους τριβεται.Κλασσικα.

Γυριζω το βλεμμα μου αλλου.Δε θελω να δουν οτι τους κοιταω.

Αφου χτυπαει το κουδουνι,μπαινουμε στις ταξεις.

Η καθηγητρια προτεινει μιας και αρχισε το σχολειο,να ξεκινησουμε "δημιουργικα" και να κανουμε ενα προτζεκτ.

Η δημιουργικοτητα την μαρανε.

Βαζει την Αρια (Αριαδνη) με τον Πανο και εκεινη μουτρωνει.Σε ποιον τα πουλαει αυτα ολοι ξερουμε οτι λιωνει για αυτον.

Η Μαργαριτα παει με το φυτο της ταξης τον Αγγελο,και η Ελενα με εναν αλλο συμμαθητη μας τον Χρηστο.

Αφου χωριστηκαν οι ομαδες για το "δημιουργικο" προτζεκτ,ειχαμε μεινει εγω και ο Αρης.

Οχι.

Οχι.

Οχι.

Δε συμβαινει αυτο.

Τσιμπηστε με.

Ξυπνηστε με.

Καντε κατι εσεις που το διαβαζετε!

Ψωφαω επιτοπου.

Εγω και ο Αρης δε θα επιβιωσουμε.Θα σκοτωσουμε ο ενας τον αλλον.Μισιομαστε,ναι καλα καταλαβατε.

Ειναι ωραιος ομως.

Σκασε εκνευριστικη φωνουλα.

Απαισιος ειναι.

Γυρναω και του ριχνω μια κλεφτη ματια.

"Θα περασουμε πολυ καλα εμεις οι δυο" λεει ψιθυριστα και μου κλεινει το ματι.

Ωχ αμαν....

___________________________

Γεια σας λοιποννν

Παει και το πρωτο κεφαλαιο.Η αληθεια ειναι πως παλια ειχα κι αλλο προφιλ και ειχα γραψει πολλες ιστοριες αλλα αποσυνδεθηκα για καιρο.Οποτε αποφασισα να κανω καινουργιο.

Δε την βλεπω καλα τη Χρυσα με τον Αρη και το δημιουργικοτατο "προζεκτ" τους.

Συντομα ερχεται επομενο κεφαλαιο,θα με στηριζατε πολυ αν πατουσατε το αστερακι κατω💘

Επισης να διευκρινισω ηλικιες και ονοματα:

🌹Αρης:17 ετων (ο Αρης εχει μεινει ενα χρονο)
🌹Χρυσα:16 ετων
🌹Μαργαριτα,Αριαδνη και Ελενα:16 ετων
🌹Πανος:18 ετων
🌹Μαριος:17 ετων
🌹Πετρος:16 ετων

Οι ηρωες απλα κανουν παρεα,οι περισσοτεροι δεν ειναι στην ιδια ηλικια.

Τα λεμε στο επομενο με φωτογραφιες τους💘

Φιλουμπεςς💜

Εμεις Μαζι; Ποτε.Where stories live. Discover now