Το πρωι ξυπνησα και δεν ηταν εκει.
Μαλλον κατω θα ειναι,θα φτιαχνει πρωινο.
Κατεβηκα τις σκαλες φορωντας μια μπλουζα του.
Φωναξα το ονομα του αλλα πουθενα.
Οκει τωρα αρχιζω να ανυσηχω.
Αμεσως τον πηρα τηλεφωνο αλλα δε το σηκωνε.Επερνα συνεχομενα αλλα τιποτα.
Μετα απο 3 ωρες
Ειχα αγχωθει τοσο πολυ για εκεινον που τον ειχα παρει πανω απο 40 κλησεις.
Αν παθει κατι θα πεθανω.
Ξαφνικα ακουω την πορτα να ανοιγω και βλεπω εναν χτυπημενο Αρη γεματο στις μελανιες.
Αμεσως,τετοια που ειμαι και εγω,βαζω τα κλαματα και παω κοντα του.
Ακουμπαω μια πληγη στα χειλη του και εκεινος μορφαζει απ τον πονο.
Εγω ειμαι σοκαρισμενη και δε βγαινει καμια λεξη απ το στομα μου.
Απλα τον αγκαλιαζω.
Μετα απο ωρα καταφερα να μιλησω.
"Τι εγινε;" ειπα αναμεσα στους λυγμους μου
"Ηρεμισε πρωτα και θα σου πω" ειπε και σκουπισε τα δακρυα μου με τον αντιχειρα του
Πηγα και ηπια λιγο νερο καθως εφερα και σε εκεινον.
Καθησαμε στο σαλονι,πηρε μια βαθια ανασα.
"Χρυσα...ειχα παει στο σουπερμαρκετ να παρω υλικα για το πρωινο μας,ηταν εκει ο πατερας σου,με ειδε,καταλαβε οτι βγηκα απ τη φυλακη,και με χτυπησε.Δεν ηθελα να τον χτυπησω και εγω επειδη ειναι πατερας σου,αλλιως θα τον κανονιζα τον μπασταρδο."
"Αυτο ηταν" ειπα
"Τι εννοεις;"
"Θα γινει της Ειρηνης"
"Της πουτανας δηλαδη;"
"Ακριβως" ειπα και εβαλα γρηγορα παπουτσια
"Χρυσα που πας;"
"Θα δεις"
Βγηκα βιαστικα απ το διαμερισμα και πηγα στο σπιτι μου.
Δεν ηταν εκει κανεις,μαλλον ειχαν βγει.
Πηρα ενα στυλο και ενα χαρτι.
Αγαπητοι "μητερα" και "πατερα",
Περασατε το οριο.Αυτο ειναι το τελος.Πηρατε μακρια μου τον ανθρωπο που αγαπουσα.Και οταν γυρισε και ημουν χαρουμενη προσπαθησατε παλι να τον παρετε απο μενα με τον θανατο.Γραφω στα τετοια μου τα "πρεπει" σας,και ακολουθω τα "θελω" μου,που στη συγκεκριμενη περιπτωση ειναι ο Αρης.Αδιαφορω για τους γελοιους κανονες σας και σας αποκαλυπτω με χαρα οτι εχω καταπατησει καθε κανονα και "οχι" που μου εχετε πει.Η αγαπη δεν ειναι μονο για ανθρωπους στην ηλικια σας και το σεξ οχι μονο για τους νεονυμφους οπως λετε.Σας πληροφορω οτι ειμαι 16 στα 17 και εχω κανει ερωτα με το αγορι μου καθως νιωθω περηφανη που τον εχω.Ειμαι περηφανη που το εσκασα μαζι του και δε το μετανιωνω παρολο που με καθε τροπο προσπαθησατε να με κανετε δυστηχησμενη,τα καταφερα.Οσο για εσενα "πατερα",ειμαι εγω που επουλωνω τις πληγες απ τα χτυπηματα σου και εγω τις φιλαω για να περασουν.Προσπαθησατε να "ακουστειτε" με το χειροτερο τροπο,ομως σας κοπηκε η γλωσσα και δε θα ξανα "ακουστειτε" ποτε.
Ευχομαι να καταλαβετε,
Χρυσα_________________________________
Αστερακι και σχολιο για νεξτ:)
Φιλουμπες❤👅
YOU ARE READING
Εμεις Μαζι; Ποτε.
Teen Fiction"Φυγε απο πανω μου" του λεω θυμωμενα "Βρες μου εναν καλο λογο" απανταει εξυπνα "Δε σε θελω" ψευδομαι οσο πιο πειστικα μπορω "Ναι;" "Ναι" απανταω με σιγουρια και ενωνει τα χειλη μας.