Κεφαλαιο 23

164 23 7
                                    

"Τι εννοεις θελεις;"

"Σε θελω"

Εκεινος δεν απαντησε απλα με φιλαγε κατα μηκος του λαιμου μου.Μου εχει λειψει αυτο.Πλεον νομιζω πως ειμαι ετοιμη για τον Αρη.

Εγω τυλιξα τα ποδια μου γυρω απ τη μεση του και με τη σειρα μου αρχισα να τον φιλαω.

Ξεφορτωθηκε την μπλουζα μου και εγω την δικια του και ξαπλωσαμε στο κρεβατι.

Πηρα την πρωτοβουλια και του κατεβασα το παντελονι,δυσκολευτηκα λιγο αλλα με βοηθησε.

Κατεβασα γρηγορα το δικο μου και τον κοιταζα στα ματια.

Ημουν πλεον σιγουρη και ετοιμη για αυτο που θα γινοταν.

Πηρα θαρρος και τον εσπρωξα ετσι ωστε να ξαπλωσει ανασκελα και ανεβηκα απο πανω του.

Καθησα πανω στον καβαλο του και μπορουσα να νιωσω οτι ειχε ερεθιστει.

Αφηνα φιλια σε ολο τον λαιμο του και το στερνο του καθως κατεβηκα στο μποξερακι του.

Το κατεβασα και αρχισα να φιλαω κατευθειαν το μηκος του.

Εκεινος ανεσαινε βαρια και ειχε κλεισει τα ματια του.Εβλεπα τα χερια του να τρεμουν.

Χαιρομαι που εχω επιρροη πανω του.

Τοτε γρηγορα με γυρισε απ την αλλη ωστε να ειναι εκεινος απο πανω μου.

Γρηγορα ξεκουμπωσε το σουτιεν μου ,ηταν συνηθισμενος τοσα που ειχε ξεκουμπωσει-.-, και φιλαγε το στηθος μου οσο το χερι του χαιδευε αναμεσα στα ποδια μου.

Τοτε κατεβηκε πιο κατω και κατεβασε το εσωρουχο μου,εγω ντραπηκα και εκλεισα τα ποδια μου ομως εκεινος τα κρατησε ανοιχτα με τα χερια του.

"Σε μενα ντρεπεσαι βρε;" ειπε και μου χαμογελασε

Ειχε δικιο.Ειμασταν ετοιμοι να κανουμε ερωτα και εμενα με επιασαν οι ντροπες μου.

Τοτε ανοιξε το συρταρι και εβγαλε μια συσκευασια.Με τα δοντια του την ανοιξε.Ειμαι η μονη που το βρηκε τερμα σεξι ολο αυτο;

Το τοποθετησε στο οργανο του και ηρθε απο πανω μου.

Ηρθε η ωρα να πω αντιο στο κλαμπ των μυξοπαρθενων,μιας και ημουν η μοναδικη 16χρονη εκει μεσα καθως και μια 55αρα,κυρια Ιωαννα την ελεγαν.*οσοι καταλαβαν χαιρομαι:)*

"Χρυσα αν δεν εισαι ετοιμη μου το λες"

"Ειμαι"

"Ενταξει και αν σε πονεσω μου λες να σταματησω" ειπε και εγνευσα θετικα

Τοτε ακουμπησε ελαχιστα εκει που επρεπε,για να προετοιμασει τον οργανισμο μου για το τι θα ακολουθησει.

Μπηκε μεχρι τη μεση και εγω ενιωσα εναν οξυ πονο.

"Να σταματησω;"

"Οχι" ειπα με δυσκολια

"Σου υποσχομαι θα ειναι καλυτερα σε λιγο"

Τοτε βγηκε και ξανα μπηκε αργα.Αυτη τη φορα δεν ηταν οπως πριν.Δεν ποναγε.

Αυτη η διαδικασια συνεχιστηκε μεχρι να συνηθισω.

Στη συνεχεια εμπαινε γρηγορα και αναστεναγμοι ειχαν κατακλυσει το δωματιο.Ευτυχως η γιαγια του δεν ηταν εδω.

Με λιγες ωθησεις ακομα,τελειωσαμε και οι δυο και επεσα στην αγκαλια του.

"Σε πονεσα πολυ;"

"Οχι ηταν οτι πιο ομορφο εχω ζησει"

"Και εγω"

"Το εχεις κανει και με αλλες..."

"Καμια δεν ηταν τοσο ξεχωριστη...και καμιας δεν ημουν ο πρωτος,αλλα ξεχνα τα αυτα σ'αγαπω"

"Και εγω" ειπα και με πηρε ο υπνος στην αγκαλια του.

______________________________

Ντερτιιιιι γειι
Ψηφιστε σχολιαστε και τα λεμε στο επομενο:)φιλουμπες💋

Εμεις Μαζι; Ποτε.Where stories live. Discover now