Κεφαλαιο 27

183 16 2
                                    

Πεθανε.

Ξυπνησα ιδρωμενη.

Κοιταξα το ασπρο ταβανι.

Που ημουν;

Κοιταξα γυρω μου.

Νοσοκομειο;

Κοιταξα διπλα μου και τον ειδα να κοιμαται στην καρεκλα.Εδειχνε ηρεμος.Δεν ηθελα να τον ξυπνησω αλλα επρεπε.

"Αρη" ψιθυρισα και πεταχτηκε πανω

"Εισαι καλα;" με ρωτησε

"Ναι...πως βρεθηκα εδω;"

"Λιποθυμησες καρδια μου..." ειπε με δισταγμο για την τελευταια λεξη

"Αρη εσυ εισαι καλα;Εννοω δεν πεθανες ετσι;"

"Τι λες Χρυσα πας καλα εδω ειμαι εγω" ειπε και μου χαϊδεψε το μαγουλο

"Θελω να βγω" ειπα

"Τωρα που ξυπνησες θα βγεις ψυχη μου"

[...]

Μετα απο καμια ωρα ειχα παρει εξιτηριο και βγηκα μαζι με τον Αρη.

"Τωρα εμεις ειμαστε καλα;"

"Υποθετω"

"Αρη εχουμε χασει αυτο που ειχαμε..."

"Τι εννοεις;"

"Δεν ειμαστε οπως παλια..."

"Ακου μωρο μου,θα υπαρχουν πολλες δυσκολιες και καταστασεις θα μας απομακρυνουν αλλα μη σκεφτεις ποτε σου οτι χανω τα αισθηματα μου για σενα γιατι σ'αγαπαω πολυ γαμωτο,μη σκεφτεσαι ετσι σε παρακαλω"

Ειχε δικιο για ακομη μια φορα...

Φτασαμε σπιτι και με το που μπηκαμε αρχισα να φιλαω τον λαιμο του,εκεινος ειχε γυρει το κεφαλι του πισω.

Του εβγαλα αργα τη μπλουζα και κατευθυνομαστε στο μπανιο.

"Μμμ και χρειαζομουν ενα μπανακι" ειπε

Αφου βγαλαμε ολα τα ρουχα μας μπηκαμε στο μπανιο.

Εβαλα σαμπουαν στο χερι μου αρχισα να τριβω το σωμα του,ημουν τοσο χαρουμενη που ακομα κι αν ειμαστε γυμνοι δε το παει στο πονηρο καθε φορα.

Παρολα αυτα τον φιλουσα ταυτοχρονα,ο οργανισμος του αντιδρουσε στις κινησεις μου αλλα παρολα αυτα επιλεξαμε να το κρατησουμε μεχρι εκει.

Ειμασταν καλα μετα απο καιρο και ετσι καταληξαμε να ξαπλωνουμε αγκαλια.

Τι θα τα ξανα λεμε;Ειναι το 27ο κεφαλαιο και σας λεω μονιμως ποσο τον αγαπω.

Ε ομως αυτο ισχυει.

[...]

Μετα απο πολυ καιρο επιλεξαμε να ξανα βγουμε μια βολτα με τα παιδια.

Κατι με παιζεται με Πανο και Αρια αλλα θα το διαπιστωσω αργοτερα αυτο.

Πηγαμε σε μια παραλια.Εμεινα με το μαγιο και ο Αρης και τα παιδια το ιδιο.

Ολοι βουτηξαν κατευθειαν εγω ομως κρυωνα,πριν προλαβω να αντιδρασω ο Αρης με πηρε στα χερια του και με πεταξε μεσα.

Ολα ειναι τοσο καλα πλεον.

Ελπιζω να μεινουν ετσι.

________________________________

Παιδιααα συγνωμη για την καθυστερηση απλα γινεται χαμος με το σχολειο και αφηστε ταα...

Τεσπα αστερακι και σχολιο για νεξτ:)

Φιλουμπες❤

Εμεις Μαζι; Ποτε.Where stories live. Discover now