Το αφησα στο τραπεζακι και γυρισα πισω στο πλεον σπιτακι μας.
Οταν γυρισα τα πραγματα ηταν εντελως διαφορετικα απο οταν τα αφησα.
Σπασμενα γυαλια παντου,ακαταστασια,ρουχα και η ψωνη του Αρη να ηχει στα αυτια μου.
Τι στο καλο;
Ακολουθησα τον ηχο της φωνης του και εφτασα στο υπνοδωματιο.
Ο Αρης ειχε στα χερια του ενα μπουκαλι ουισκι,τα χερια του ηταν ματωμενα απ τα σπασμενα γυαλια και εγω ειχα σοκαριστει απ το θεαμα.
"Α-Αρη;"
Ετρεξα αμεσως κοντα του ομως αυτος με απομακρυνε.Το βλεμμα του ηταν πιο ψυχρο και πιο αδιαφορο απο ποτε.
"Φυγε"
"Αρη τι λες τι ειναι ολα αυτα;"
"Ρωτας κιολας Χρυσα;"
"Ναι Αρη!Τι περιμενεις να κανω οταν μπαινω και αντικριζω αυτο;" του λεω και του δειχνω με το χερι μου τον χωρο
"Να μου πεις οτι δε το εκανες.Να το αρνηθεις.Σε εμπιστευτηκα και εσυ πηδηχτηκες με τον αλλον Χρυσα γαμω τι στο διαολο ηθελες να κανω;;"
Τι;
"Αρη πας καλα;"
"Σε προσβαλαμε τωρα πουταν-"
Δεν τον αφησα να ολοκληρωσει,του χαρισα ενα χαστουκι ολο δικο του.
Τα ματια του σκουριναν και διεκρινα τον θυμο του απο τις φλεβες που πεταγονταν στα χερια του.
Εκανα βηματα πισω ομως αυτος ερχοταν προς εμενα.
Τον φοβομουν.Και ακομα και μεσα απ το μεθυσι το καταλαβαινε.
Ανοιξα γρηγορα την πορτα και ετρεξα εξω χωρις να παρω τιποτα.
Ημουν τοσο μπερδεμενη μετα απ αυτο.
Δεν ηθελα να παω σε κανενος το σπιτι.
Θα κοιμομουν εξω το πηρα αποφαση.
Ετσι και εγινε.Τις τελευταιες 5 μερες κοιμαμαι στο παρκακι.
"Κοιμαμαι" βασικα.
Με παιρνει ο υπνος 10 λεπτα και ξανα ξυπναω απ τον φοβο μου μην ερθει κανεις.
Την εκτη μερα ημουν απλα χαλια.Επρεπε να παρω τα πραγματα μου απ το σπιτι του ομως δεν ειχα το θαρρος ουτε το κουραγιο να ξανα παω εκει μεσα.
Κι ομως το κανα.Ημουν απ εξω απ την πορτα του και το μονο που εμενα ηταν να πατησω το κουδουνι.
Σιγα εξαλλου απλα ηθελα να παρω τα πραγματα μου,ετσι;
Χτυπησα το κουδουνι μια φορα αλλα δεν πηρα απαντηση.
Το χτυπησα και δευτερη και τριτη αλλα τιποτα.
Θυμηθηκα ομως πως ειχε παντα ανοιχτη την πισω πορτα και ετρεξα να μπω απο κει.
Οταν μπηκα το σπιτι μυριζε αλκοολ και τσιγαρα.Η χειροτερη μυρωδια κατα τη γνωμη μου.
Ανεβηκα διστακτικα μεχρι πανω,και ανοιξα απαλα την πορτα του υπνοδωματιου.
Αντικρισα εναν ανθρωπο που δεν εμοιαζε σαν τον Αρη που ηξερα.
Η καθησμενος στο πατωμα φορωντας μια παλια φορμα,γυμνος απο πανω.
Φαινοταν το υπεροχο σωμα του καλλημενο απο μελανιες και καψηματα.
Κρατουσε ενα τσιγαρο και κοιτουσε το πατωμα.
Αδυναμα σηκωσε το βλεμμα του και με κοιταξε.Ηταν θολο και τα καταπρασινα ματια του δεν λαμπιριζαν οπως παντα.
Που ειναι ο Αρης που ξερω;
Ειχα κατσει να τον παρατηρω για ωρα μεχρι που το τσιγαρο εφτανε στο τελος του και εκεινος το εσβησε πανω στο στερνο του.Το δερμα του καηκε εκει και εκανε εναν μικρο μορφασμο πονου ομως στη συνεχεια επεστρεψε στην αδιαφορη και ψυχρη εκφραση του.
Εγω εκλαιγα ναι το παραδεχομαι.Μετα απ αυτο που μου ειπε τον νοιαζομουν.
Πηγα κοντα του επιασα τα μαγουλα του με τα χερια μου και εφερα το προσωπο του στην ιδια ευθεια με το δικο μου.
Τα γενια λιγων ημερων γρατζουναγαν ελαχιστα τα χερια μου.
Τοτε θυμηθηκα τον σκοπο μου.
Τα πραγματα μου και φευγω.
Σηκωθηκα αποτομα.Μαζεψα οτι μπορουσα.Εκεινος σηκωθηκε ηρθε μπροστα μου.
"Γιατι Χρυσα;"
_____________________________
Αστερακι και σχολιο για νεξτ:)
Επισης παιδια ομγ σας ευχαριστω τοοοοοοσο πολυ για τα 3k,ειναι οτι καλυτερο μου εχει συμβει τον τελευταιο καιρο και το εκτιμω πολυ που με στηριζετε σας αγαπω παρα πολυυ💋
Φιλουμπες💕
YOU ARE READING
Εμεις Μαζι; Ποτε.
Teen Fiction"Φυγε απο πανω μου" του λεω θυμωμενα "Βρες μου εναν καλο λογο" απανταει εξυπνα "Δε σε θελω" ψευδομαι οσο πιο πειστικα μπορω "Ναι;" "Ναι" απανταω με σιγουρια και ενωνει τα χειλη μας.