Κεφαλαιο 16

239 26 2
                                    

Ντυθηκα γρηγορα εδωσα ενα απαλο φιλι στον Αρη και συντομα εφτασα στο σπιτι μου.

Μπηκα μεσα και αντικρισα τους γονεις μου θυμωμενους.

"Χρυσα που ησουν;" φωναξε η μαμα μου

"Στης Αριας"

"Αυτη η δικαιολογια εχει παλιωσει.Θελω να μαθω αμεσως που ησουν και τι εκανες.Ειμαι σιγουρη οτι ησουν με αυτον που αποκαλεις Βρασιδα και γκει.Η μηπως να πω καλυτερα Αρης και στρειτ;"

Που το ηξερε;

"Μαμα να σου εξηγησω...πηγα στις Ελενας τελικα και οχι στης Αριας και ξεχασα να-"

"Χρυσα αρκετα με τα ψεματα πες μου τωρα!Πηρα τηλεφωνο τις μαμαδες των κοριτσιων!"

"Μαμα να σου εξηγησω εγω και ο Αρης-"

"Καμια εξηγηση Χρυσα!Ποσες φορες το κανατε;"

Καμια.

"Εγω δεν-"

"Χρυσα δε μπορω να διανοηθω οτι εσυ εχεις παρε δωσε με εναν αλητη του δρομου σαν αυτον"

"Δεν τον ξερεις καν οποτε μη τον βαζεις στο στομα σου!"

"Χρυσα δεν θα κατσω να ανεχτω την ανωρημοτητα σου αλλο!Τιμωρια στο δωματιο σου μεχρι να σου πουμε εμεις!"

Εγω δεν ειπα κατι,απλα ανεβηκα στο δωματιο μου.Αλλα αυτη την φορα δεν θα περνουσε ετσι αυτο.Θα φυγω.

Πηρα τον Αρη τηλεφωνο και του ειπα πως επρεπε να μιλησουμε απο κοντα επιγοντως.Μου ειπε να συναντηθουμε σπιτι του.Εμενε με τη γιαγια του που απο οσα μου εχει πει ειναι ο πιο σημαντικος ανθρωπος που εχει.

Θα ερχοταν να με παρει σε λιγο.Εγω ετοιμασα τον σακο μου,και εβαλα μεσα οτι ρουχα εβρησκα.Μου εκανε μια αναπαντητη και καταλαβα οτι ηταν απ'εξω με την μηχανη του.

Δεν ημουν φαν της μηχανης αλλα αφου αγαπουσα αυτον αγαπαω ολα τα κομματια του.Ακομα και την μηχανη του.Σε μερικους ακουγεται γελοιο αλλα ειναι απλα η αγαπη μου για εκεινον.

Ολοι ειχαν ξαπλωσει.Ηταν 2 το βραδυ και υπο κανονικες συνθηκες θα βρισκομουν στο τριτο ονειρο.Αλλα τωρα ζω το ονειρο οποτε δε με νοιαζει.

Κατεβηκα σιγα σιγα τις σκαλες για να μην ακουστω ανοιξα την πορτα και βγηκα εξω.Ετρεξα στη μηχανη του Αρη και ανεβηκα πανω.Σε πεντε λεπτα ειμασταν σπιτι του.Μπηκαμε μεσα και ανεβηκαμε στο δωματιο του.Καθησα στο κρεβατι του.

Εμεις Μαζι; Ποτε.Where stories live. Discover now