Κοιταξα καλυτερα και ειδε καποιον που δε περιμενα.
Τον Αρη.
Μα καλα αυτος δε πηδιοταν με την Ειρηνη;
Ε μπορει να τελειωσαν.
"Αρη τι κανεις εδω;"
Δεν απαντησε.Ηπιε μια γουλια απ τη μπυρα του και μου εκανε νοημα να κατσω διπλα του.Και ετσι εκανα.
"Ηταν πριν απο 7 χρονια.Ημουν 10.Η μαμα μου ετρωγε ξυλο απ τον πατερα μου.Καθε φορα που γινοταν αυτο η μαμα μου μου ελεγε να φυγω απ το δωματιο και πως δεν ειναι τιποτα.Ετσι εκανα λοιπον μεχρι που δε το αντεχα και μιλησα στη γιαγια μου.Εκεινη πηγε στον πατερα μου και του ζητησε εξηγησεις και εκεινος ειχε ορκιστει οτι θα σκοτωσει τη μαμα μου αν μιλησω.Ετσι και εκανε και μετα τον βρηκε η αστυνομια και σαπισε στη φυλακη μεχρι που πεθανε."
Ετρεχαν καυτα δακρια απ τα ματια του και εγω ειχα βουρκωσει.
Δε πιστευα στα αυτια μου.
Αυτος ο ανθρωπος εχει περασει τοσα πολλα.
Ενιωσα την αναγκη να τον παρω αγκαλια.Ενιωθα δακρυα να κυλουν στην μπλουζα μου.Του χαιδευα τα μαλλια μεχρι που ηρεμισε.
"Λυπαμαι"
"Δε θελω λυπηση Χρυσα.Αληθεια."
Και με αυτο πηρε τη μπυρα και ηπιε μια γουλια.Προσεξα καμποσα μπουκαλια γυρω του.
"Μη πινεις αλλο"
"Γιατι;Λες και εχω να χασω τιποτα"
Δεν ειπα κατι απλα τον εχωσα βαθυτερα στην αγκαλια μου.
"Η Ειρηνη μου ειπε οτι εισασταν μαζι"
"Ε;Ουτε καν"
"Μα μου ειπε οτι το κανατε και διεκοψα"
"Για κανενα λογο.Παλια καναμε κατι αλλα ηταν ξεπετα και απο τοτε εχει κολλησει"
Φατα Ειρηνη aka τσουλα
"Α οκευ"
"Την πηρες τηλεφωνο;"
"Ναι"
"Γιατι;"
Τι του λες τωρα αυτουνου;Πηρα να δω που εισαι για να σου ζητησω συγνωμη που πεταξα κοτσανα για τους πεθαμενους γονεις σου;!
"Εμ ηθελα να δω που εισαι και ο Πανος δε μου ελεγε...ηθελα να σου ζητησω συγνωμη."
"Δεν θελω τη συγνωμη σου"
Ειπε αποτομα και μαζευτηκε.
Εμενα με ρωτησε αν θελω να φυγει απο πανω μου;
YOU ARE READING
Εμεις Μαζι; Ποτε.
Teen Fiction"Φυγε απο πανω μου" του λεω θυμωμενα "Βρες μου εναν καλο λογο" απανταει εξυπνα "Δε σε θελω" ψευδομαι οσο πιο πειστικα μπορω "Ναι;" "Ναι" απανταω με σιγουρια και ενωνει τα χειλη μας.