Θα προσπαθησω.
Κι ας γινουν ακομα πιο σκατα τα πραγματα τουλαχιστον θα εχω προσπαθησει.
Νομιζω του αξιζει να προσπαθησω.
Ετρεξα γρηγορα μεχρι το αστυνομικο τμημα.Μου πηρε ενα τεταρτο μεχρι εκει.
Αλλα τα καταφερα.
Αν και στη γυμναστικη εβγαζα 13,για αυτον θα ετρεχα και στην Αμερικη.
Μουσκεμα απ τον ιδρωτα και την κουραση μπαινω μεσα.
Οι αστυνομικοι με κοιτανε καχυποπτα αλλα δε δινω σημασια.
Μονο και μονο που τον συλαβανε για το τιποτα,μονο μπασταρδους αξιζουν να τους αποκαλω.
Μισω τον εαυτο μου που ειναι σε κινδυνο χαρη σε μενα και τον "πατερα" μου.Μονο παΤΕΡΑΣ θα μπορουσε να λεγεται.Χαιλαιτ στο "τερας" μιας και αυτη η λεξη τον αντιπροσωπευει για μενα.
"Θα θελατε κατι;" με ρωτησε η κυρια στη γραμματεια,η μονη ευγενικη εκει μεσα
"Θελω να εμπισκευτω καποιον"
"Πειτε μου ονομα,επιθετο,ηλικια και τι του ειστε"
"Αρης Αναγνωστου,17 ετων,και ειμαι η κοπελα του"
"Λυπαμαι αλλα δε θα μπορεσει να σας δει.Ειναι σε αθλια κατασταση και το μονο που κανει ειναι να φωναζει και να χτυπαει τους αστυνομικους μας για αυτο ειναι και σε ξεχωριστο κελι."
"Σας παρακαλω πρεπει να τον δω"
"Ενταξει αλλα με δικη σας ευθυνη για τη σωματικη σας ακεραιοτητα"
Αμεσως με οδηγησε σε διαδρομους,με κελια.
Φτασαμε στο δικο του.
Ανοιξε την πορτα και μπηκα μεσα γρηγορα,εκεινη αμεσως την εκλεισε αστραπιαια καθως δυο αστυνομικοι ηταν απ εξω.
Μολις αντικρισα τον Αρη τρομαξα.
Ηταν χτυπημενος και ιδρωμενος και κοιταζε σαν χαμενος το πατωμα.
Πηγα να του χαιδεψω τα μαλλια αλλα τραβηχτηκε.
"Αρη εγω-"
"Οχι Χρυσα.Ηταν δικο μου λαθος.Ηταν λαθος μου να ερωτευτω.Οριστε,κατεληξα στη φυλακη.Γιατι;Επειδη σε αγαπουσα κατεληξα στη φυλακη.Ημουν καλα οταν πηδουσα γκομενες και περναγα καλα χωρις να μου καιγεται καρφι.Εγω γαμαγα γκομενες,και εσυ μου γαμησες το μυαλο αλλα πραγματικα δεν αντεχω."
"Αρα αυτο σημαινει οτι-"
"Ναι αυτο σημαινει οτι με ξεχνας και σε ξεχναω"
YOU ARE READING
Εμεις Μαζι; Ποτε.
Teen Fiction"Φυγε απο πανω μου" του λεω θυμωμενα "Βρες μου εναν καλο λογο" απανταει εξυπνα "Δε σε θελω" ψευδομαι οσο πιο πειστικα μπορω "Ναι;" "Ναι" απανταω με σιγουρια και ενωνει τα χειλη μας.