Αναγκη δε λες τιποτα.
Αλλα ειναι νωρις.Δε πρεπει να βιαστω για τιποτα.
"Εμ ναι αλλα δεν ειναι ωρα και-"
"Ενταξει ενταξει καταλαβα μωρο μου ηρεμισε" ειπε και μου φιλησε το κουτελο.
Εκει που καθομασταν αγκαλια μου ρθε φλασια.Εχω πολλα να πω στον Αρη για το παρελθον μου.Ομως δεν εχω ακουσει για το δικο του.Η αληθεια ειναι πως ειμαι περιεργη.Ξερω ηδη οτι μενει με τη γιαγια του,οι γονεις του δε ξερω που ειναι και αυτο θελω να μαθω.Θελω να με εμπιστευεται και να τον εμπιστευομαι.
"Αρη μου"
"Τι ειναι ζωη μου;"
"Δε μου εχεις πει ποτε για το παρελθον"
Τα χαρακτηριστικα του σκληρηναν αποτομα στην αναφορα του παρελθοντος του.
"Αλλη φορα Χρυσα"ειπε και σηκωθηκε απ το κρεβατι αποτομα
"Που πας;"
"Στους γονεις μου"
"Εμ ειναι μακρια θες να ερθω μαζι σου;"
"Ειναι πολυ μακρια και δε θελω με τιποτα να ερθεις εκει.Θα ερθεις οταν πρεπει μωρο μου."
"Ενταξει το καταλαβαινω οτι δε θες ακομα να γνωρισω τους γονεις σου...αλλα ανυσηχω για σενα"
"Δε θα γνωρισεις ποτε τους γονεις μου Χρυσα"
"Μα γιατι;"
"Θα παω εγω να τους βρω.Εσυ μωρο μου να προσεχεις τον εαυτο σου και θα σε προσεχω και εγω απο μακρια."
"Αρη φοβαμαι.Που πας;Ο κοσμος ειναι κακος στις μερες μας μπορει-"
"Ειναι πολυ ηρεμα εκει μωρο μου.Σαν παραδεισος."
"Ποτε θα γυρισεις;"
"Παντα εδω θα ειμαι κι ας μη με βλεπεις"
"Αρη τι εννοεις;Αρη!"
Φωναξα αλλα εκεινος εφυγε και εκλεισε την πορτα.
Τι εννοει γαμωτο;
Ας τα παρουμε απ την αρχη.Ξερω οτι ο Αρης εχει τη γιαγια του.Ομως οι γονεις του που ειναι;
Ο Αρης μου ειχε αναφερει οτι ο μπαμπας του ηταν δικηγορος.
Ανοιξα το λαπτοπ μου και εψαξα "Αναγνωστου δικηγορος".
Μου εβγαλε πολλες ιστοσελιδες αλλα μπηκα στην πρωτη.
Το ματι μου επεσε σε μια προταση που εκανε το αιμα μου να παγωσει.
"Ο γνωστος δικηγορος Κωστας Αναγνωστου απεβιωσε μαζι με την συζυγο του σε ενα τροχαιο ατυχημα το απογευμα στις 5:40 της Παρασκευης 4 Νοεμβριου του 2007.Ευχομαστε καλο κουραγιου στους συγγενεις και φιλους του"
Ειχα παγωσει.Δεν μπορουσα να κουνηθω.Το μονο που καταφερα να κανω ειναι να πατησω το δεξι κουμπακι στο κινητο μου ωστε να ανοιξει και να δω την ωρα.Ηταν 5:00.Ημερομηνια 4 Νοεμβριου του 2017.
Μολις συνηδιτοποιω τι εχει συμβει φρικαρω.Οπως ειμαι με τις καλτσες τρεχω σαν μουρλη εξω απ το σπιτι μου!Δε ξερω που παω αλλα πρεπει να τον βρω!
Που θα μπορουσε να ειναι;Πρεπει να προλαβω γαμωτο δεν αντεχω να τον χασω τον αγαπω οσο τιποτα αν τον χασω θα πεθανω!
Ειναι τοσο πληγωμενος και πονεμενος ανθρωπος,ομως ημουν ειμαι και θα ειμαι διατεθημενη να τα περασουμε ολα μαζι!Ετρεχα ετρεχα και παλι ετρεχα.Δεν τον εβρησκα πουθενα ρωταγα τους παντες.Τσεκαρα για τελευταια φορα το κινητο μου.Η ωρα ηταν 5:30!
Ενιωσα εναν δυνατο πονο στο στηθος αλλα το αγνοω και συνεχιζω να τρεχω.Εφτασα πλεον στην παραλια μας.
Ημουν απελπισμενη.Τελειωσε.Τον εχασα.
Η ωρα ηταν 5:38.
Παω στην αμμουδια.Βουταω τα ποδια μου στη θαλασσα.Παρατηρω εναν ανθρωπο βαθια να κολυμπαει.Δε δινω σημασια.Ο ανθρωπος βουταει το κεφαλι του μεσα.Ξαφνιαζομαι που κραταει την αναπνοη του τοσο καλα και δεν εχει βγει απ το νερο.
Για μισο.
Κατευθειαν κολυμπαω οσο πιο γρηγορα μπορω προς το μερος αυτου του αντρα.Οχι οποιουδηποτε αντρα.
Η καρδια μου τρεχει σε μαραθωνιο,κολυμπαω και κολυμπαω μεχρι που φτανω εκει,με οση δυναμη εχω τον τραβαω προς τα πανω!Εχει κλειστα ματια και φαινεται ηρεμος!Γαμωτο!
Τον αγκαλιαζω οσο πιο σφηχτα μπορω!Τον τραβαω εξω και τον ξαπλωνω στην αμμο!
Του χτυπαω την πλατη,εκεινος ψιλοσυνερχεται και φτυνει νερο.
Τα ματια του ειναι κοκκινα και πρησμενα οπως και τα δικα μου,οταν συνηδιτοποιω οτι ειναι ζωντανος κλαιω με λυγμους και τον αγκαλιαζω τοσο σφυχτα!
Μεσα στα αναφλητα μου προσπαθω να μιλησω.
"Αρη....συγ-συγνωμη...σ'αγαπαω δε θελω να σε αφησω ,γιατι μου το εκανες αυτο δε θα το αντεχα,εισαι οτι πιο ομορφο μου εχει συμβει εισαι ο λογος που χαμογελαω Αρη σ'αγαπαω,συγνωμη που το ανεφερα συγνωμη μωρο μου σου υποσχομαι θα ειμαι εδω να τα περασουμε ολα μαζι"
"Σ'αγαπαω"ειπε με βραχνη και αδυναμη φωνη
Ο Αρης ειχε μελανιασει απ το κρυο της θαλασσας και τον σηκωσα να παμε σπιτι.
Πηγα να τρελαθω σημερα γαμωτο αλλα δε θελω να τον πιεσω!
Ξαφνικα ακουσα κατι απο πισω...
___________________________________
Γεια σαςς
Παιδια εγω στεναχωρηθηκα με αυτο το κεφαλαιο:(
Τεσπα πατηστε αστερακι για νταξ τα λεμε φιλουμπεςς❤
VOUS LISEZ
Εμεις Μαζι; Ποτε.
Roman pour Adolescents"Φυγε απο πανω μου" του λεω θυμωμενα "Βρες μου εναν καλο λογο" απανταει εξυπνα "Δε σε θελω" ψευδομαι οσο πιο πειστικα μπορω "Ναι;" "Ναι" απανταω με σιγουρια και ενωνει τα χειλη μας.