Κεφαλαιο 9

262 34 11
                                    

Τις τελευταιες μερες ειμαι χαλια.Μετα απ αυτο που εγινε με τον Αρη δεν εχω ξανα παει σχολειο.Το παιζω αρρωστη στους γονεις μου για να μη πηγαινω.Δε θελω να τον ξανα δω ποτε.Χωρις υπερβολες.

Πηρα τηλεφωνο την Μαργαριτα και της ειπα να ρθει να μιλησουμε.Επρεπε να τα πω σε καποιον και η Αρια και η Ελενα ειχαν διαβασμα ακομα.

"Ελα Μαρ (Μαργαριτα),ελα σπιτι μου ειναι σοσ"

"Σως με πατατες;"

"Δεν ειναι ωρα για αστεια απλα ελα"

"Ωχ...καλα ερχομαι"

Σε μιση ωρα χτυπησε το κουδουνι και ηταν η Μαρ.Καθησαμε και της ειπα τα παντα.

"Δεν ειναι να εμπιστευεσαι τον Αρη...παει με ολες"

"Το ξερω...αλλα νομιζω πως τον θελω.."

Τον θελω;

"Ωωω ναι το ξεραα" φωναζει και πανιγυριζει.

Λες και θα μου βγει σε καλο ολο αυτο.

Στο κατω κατω δε ειμαι και εντελως σιγουρη αν τον θελω...

Αρης POV

"Και που λες καλο γκομενακι,καλη φαση και μου λεει εχει και μια φιλη της,παρομοιου ειδους,και θελει κονε με σενα"

"Δε θελω εγω"

"Ελα ρε μαλακα τι εχεις παθει;Εσυ ησουν πρωτος στα γκομενακια."

"Χεσε με ρε Πανο.Θα δω δε ξερω"

"Καλα...."

Ημουν στου Πανου και μου λεγε για τις γκομενες του.Εγω δεν ειχα την παραμικρη διαθεση μετα απ αυτο που εγινε με τη Χρυσα.Οταν εφευγα τα ματακια της με κοιτουσαν με απογοητευση.

Γαμωτο.

Απ την αλλη δε θελω να χασω τον εαυτο μου.Τον Αρη που δε τον νοιαζουν ουτε συναισθηματα ουτε γλυκαναλατες μαλακιες.

Μαζεψα τα πραγματα μου.Θα παω να την βρω.Ξανα.

Χρυσας POV

Η Μαρ καταφερε και μου εφτιαξε τη διαθεση με τις μαλακιες της.Ξαφνικα χτυπησε το κουδουνι.Μαλλον η μαμα μου θα ηταν.Ειχε παει για λιγο στο σουπερμαρκετ.

Κατεβηκα να ανοιξω.

Μολις ανοιξα δεν πιστευα στα ματια μου.

Ο Αρης.

Τι θελει;

Να με ξανα φιλησει και μετα να με παρατησει;

Οχι οτι του εχω και υποχρεωση.Δεν ηταν καν το αγορι μου,ουτε καν που συμπαθιομασταν.

Παρελθοντικος χρονος ε;)

Σκασε εσυ.

"Α-Αρη τι θες εσυ ε-εδω;"

Ναι,τραυλισε περισσοτερο.Μπορεις-.-

"Θελω να-"

"ΟΧΙΙ ΦΙΛΕΝΑΔΑ ΗΡΘΑ ΝΑ ΣΕ ΣΩΣΩ."

Πεταχτηκε η Μαρ απ το πουθενα.

*απορει γιατι ειναι ακομα κολλητες*

Η Μαρ αρχιζει και ριχνει μπουνιες στον Αρη αλλα προφανως τα καλογυμνασμενα μπρατσα του αρνουνται να δεχτουν το "χτυπημα".

"ΤΙ ΘΕΣ;ΝΑ ΤΗΝ ΒΙΑΣΕΙΣ;ΟΟΟΧΙ ΣΕ ΠΡΟΚΑΛΩ ΠΕΣ ΜΟΥ ΤΙ ΤΗΝ ΘΕΣΣ"

Και με αυτο,βεβαιωθηκα οτι εχει περιοδο.

Μονιμη.

"Εμμ...θελω απλα να μιλησουμε και σταματα να κανεις σαν ξεκουρδιστο αρκουδι του κουνφου" ειπε ο Αρης

"Εμμ Μαρ φυγε καλυτερα θα το κανονισω εγω"

Εκεινη απλα με κοιταξε με ενα βλεμμα "πλακα μου κανεις τωρα;".Εγω την εκανα νευμα και εφυγε.

"Πες γρηγορα Αρη"

"Συγνωμη"

"Συγχωρεμενος,φυγε τωρα"

"Σε παρακαλω πρεπει να σου εξηγησω."

"Αρη δεν εχω χρονο για δικαιολογιες του κωλου.Δεν ειμαι ακομα ενα παιχνιδακι σου ή η επομενη στη λιστα.Ασε με ησυχη"

"Οπως θες" ειπε και εκανε βηματα πισω να φυγει

Τον εβλεπα να χανεται στο δρομο.Αποκρυνθηκε μεχρι που δεν ηταν πλεον στο οπτικο μου πεδιο.

Ολα τελειωσαν.

Υποθετω.

_________________________________

*βγαινει αργα στη σκηνη με ενα ντροπαλο βλεμμα*

*τρωει ντοματες απ τους αναγνωστες*

Παιδακια βριστε με οσο θελετε αλλα ο Αρης ειναι εγωιστης.

Και κοτα.

Και ανεγκεφαλος.

Οου γουελ.

Πατηστε αστερακι για να δηλωσετε την αγαπη σας για το βιβλιο.😂

*facepalm*

Φιλουμπες💕



Εμεις Μαζι; Ποτε.Where stories live. Discover now