Οι επομενες μερες κυλουσαν ηρεμα χωρις καμια "ενοχληση" απο τον Αρη.
Μαλλον με ξεχασε,αυτο ηταν.
Οχι οτι του ημουν και τιποτα."Ain't no crying in the club,hey hey let the beat carry,your tears as they fall baby ain't no-"
Το κινητο μου εγραφε το ονομα του Μακη στην οθονη και το σηκωσα.
"Ναι"
"Εμμ Χρυσα ηθελα να σου ζητησω συγνωμη για την προηγουμενη φορα,απλα ειχα πιει και αν μπορεις να μου δωσεις μια ευκαιρια να επανορθωσω"
"Εμμ Μακη...δε ξερω..."
"Σε παρακαλω απλα παμε σημερα σε μια καφετερια να μιλησουμε"
"Πφφ....ενταξει"
"Γυρω στις 6 αν γινεται"
"Οκ μπαι"
Πωωω ποιος ετοιμαζεται τωρα ομως.
Διαβασα,ακουσα λιγο μουσικη και η ωρα περασε νερακι.Εβαλα ενα μπορντο φορεμα και τις μαυρες γοβες μου βαφτηκα ελαφρα και μιας και η καφετερια ηταν κοντα πηγα με τα ποδια.
Ειδα τον Μακη να καθεται σε ενα τραπεζι και πηγα και καθησα διπλα του.
"Γεια"
"Εμμ γεια,τι θα παρεις;"
"Εναν φρεντο καπουτσινο"
"Ωραια και εγω το ιδιο"
Μιλαγαμε για διαφορα θεματα,μεχρι που το ματι μου επεσε πανω και μια γνωριμη πλατη.
Βρε λες;
Ναι λεω,διοτι τωρα γυρισε το κεφαλι του και ηταν εκεινος.
Ο Αρης.
Επρεπε να φυγω αλλα δε μπορουσα να κουνηθω.
Ευκαιρια να δει οτι δεν ειμαι δεδομενη και να ζηλεψει.
Ετσι την ωρα που γυρισε να κοιταξει πηρα και φιλησα τον Μακη παθιασμενα.
Εκεινος απο οτι εβλεπα με την ακρη του ματιου μου κοιταζε με γουρλωμενα ματια.
Καλα να παθει.
Σταματαω το φιλι και ο Μακης με κοιταει περιεργα.
"Εμμ αυτο ηταν...ωραιο" ειπε
Πες μας κατι καινουργιο.
Ξαφνικα ειδα τον Αρη να ερχεται θυμωμενος προς εμας.Τοτε ο Μακης εκανε βημα και με φιλησε αυτος αυτη τη φορα.Δεν ηταν σαν του Αρη.
Τοτε πεταχτηκαν φλεβες απο τα χερια του Αρη και ξαφνικα πηρε τον Μακη τον εριξε κατω και αρχισε να τον βαραει.
Με καποιον τροπο ο Μακης αρχισε να ριχνει και αυτος μπουνιες αλλα δεν δημιουργησε σοβαρο τραυμα στον Αρη.
Εγω πηγα να τους χωρισω πιανοντας τον Αρη απ το στηθος,πραγμα που απο οτι ξερω ειναι το ευαισθητο σημειο του και ανατριχιαζει.
"Αρη σταματα θα τον σκοτωσεις"
Ο Αρης απλα απομακρυνθηκε και με πηρε απ το χερι,ανεβηκαμε στη μηχανη.Δε καταλαβα πως εγιναν ολα αυτα για αυτο και δεν αντεδρασα.
"Αρη γιατι το εκανες αυτο"
"Δεν υπηρχε περιπτωση να αφηνα τον χλεμπουρα να σε αγγιξει"
"Και γιατι ετσι;"
"Γιατι εισαι δικια μου"
Οου σιτ.
Χι ντιντ νοτ.
Λιποθυμω τωρα ιτ ιζ.
"Αλλα ελεγες την προηγουμενη φορα"
"Ναι μαλακιες ελεγα επειδη φοβομουν οτι αν σε ειχα θα σε πληγωνα και δεν ηθελα"
Δεν ειπα κατι απλα τον εσφηξα πανω μου.
Συντομα φτασαμε σπιτι του.
Πηρα τηλεφωνο τη μανα μου να την πεισω να κοιμηθω στην Ελενα επειδη και καλα θελει να μιλησουμε για κατι σημαντικο.
Ηξερα οτι θα κοιμομουν εκει.
Αρης POV
Εβγαλα τα ρουχα μου και μεχρι να το κανω αυτο,την ειχε παρει ο υπνος.
Της εβγαλα το φορεμα και της φορεσα μια μπλουζα μου.
Την ξαπλωσα καλυτερα στο κρεβατι,ξαπλωσα και εγω και την πηρα αγκαλια.Της εδωσα ενα φιλι και εκλεισα τα ματια μου.
"Καληνυχτα ομορφια μου"
_________________________________
Χελοου
Μαρεσει ιδιαιτερα αυτο το κεφαλαιο.Πατηστε το αστερακι για νεξτ σουν❤
Επισης ρωτηστε με στα σχολια οτι ερωτησεις εχετε για τους χαρακτηρες και θα απαντησω.
Στη φωτο ο Μακης.
Φιλουμπεςς💕
VOUS LISEZ
Εμεις Μαζι; Ποτε.
Roman pour Adolescents"Φυγε απο πανω μου" του λεω θυμωμενα "Βρες μου εναν καλο λογο" απανταει εξυπνα "Δε σε θελω" ψευδομαι οσο πιο πειστικα μπορω "Ναι;" "Ναι" απανταω με σιγουρια και ενωνει τα χειλη μας.