Κεφαλαιο 19

178 28 8
                                    

Γυρισα να δω τι ηταν.

Ευτυχως τιποτα,μια γατα σκαλιζε κατι σκουπιδια.

Ηταν ακομα αδυναμος,με ολη μου την δυναμη τον πηγα μεχρι το σπιτι μου.

Ευτυχως οι γονεις μου λειπουν σε ταξιδι μερες τωρα.

Τον εβαλα να κατσει στο κρεβατι μου.Κοιτουσε το κενο και ηταν βρεγμενος οπως και εγω.

"Αρη"ειπα ψιθυριστα

Δεν πηρα απαντηση.Δεν μιλαγε,μονο ανεπνεε και η ανασα του ακογοταν σε ολο το δωματιο.

"Αρη θα κρυωσεις"ειπα

Δεν κουνηθηκε.Μια λυση υπαρχει.

Και ηταν το δυσκολο κομματι για μενα.

Αλλα επρεπε.

Μονο στη σκεψη τα μαγουλα μου κοκκινιζαν απο ντροπη.

Αλλα ηταν ο Αρης.

Ειχα ανακαλυψει το σωμα του κατι μερες πριν.

Με τα χερια μου εβγαλα την μπλουζα του και εκεινος αντεδρασε για πρωτη φορα μετα απο ωρες.

Με κοιταζε σαν να μην το περιμενε,δεν ειπε κατι ομως.

Του εβγαλα και το παντελονι.Τα αφησα εξω να στεγνωσουν.

Τωρα ηρθε το πιο δυσκολο.

Το μποξερακι.

Ελα Χρυσα το χεις ξανα κανει σιγα.

Εκεινος καθοταν ορθιος και με κοιτουσε με περιεργια να δει τι θα κανω.

Εγω τον πηρα απ το χερι και τον πηγα στο μπανιο μου.

Οχι ντροπες τωρα.

Το ειχε ξανα κανει και εκεινος οταν ημουν χαλια.

Απλα τωρα πρεπει οπωσδηποτε να κανει μπανιο.Εχει αλατια απ την θαλασσα οπως και εγω.

Εβγαλα την μπλουζα μου και εγω.Γουρλωσε τα ματια του οσο ξεντυνομουν μπροστα του.

Με ειχε ξανα δει ετσι.Σιγα.

Του κατεβασα και εγω το μποξερακι και προσπαθουσα να μην κοιταω εκει.

Δεν ειναι ωρα για τετοια.

Του εκανα νοημα να μπει στην μπανιερα και υπακουσε.

Μπηκα και εγω.Την γεμισα μεχρι πανω και μπηκαμε μεσα.

Πηρα το σαμπουαν καρυδας,εβαλα στα χερια μου και με αυτο ετριψα το σωμα του.

Οσο χαλια και να ηταν μπορω να πω οτι φαινοταν πως ερεθιστηκε.Ομως ουτε εγω εκανα κατι για αυτο ουτε και εκεινος.

Ηταν απλα το σωμα του που αντιδρουσε στο θεαμα του γυμνου σωματος μου.Ψυχικα δεν ηταν καλα και ηξερα πως δεν εχει ορεξη να κανουμε κατι.

Αφου τελειωσαμε το μπανιο του εδωσα μια καθαρη πετσετα και πηρα μια και για μενα.

Την τυλιξε στη μεση του και πηγε να φορεσει το μποξερακι του αλλα τον σταματησα.

"Θα σου φερω ενα του μπαμπα μου,δεν κανει το δικο σου ειναι βρεγμενο και εχει αλατι.Δεν θελω να παθεις μολυνση" του ειπα και πηγα να παρω ενα μποξερακι

Του το εδωσα και το φορεσε αν και του ηταν στενο με αποτελεσμα να διαγραφεται οτι εχει απο μεσα...

Εγω εβαλα εσωρουχα,οτι τιποτα προκλητικο,και τις πιτζαμες μου.

Εκεινος καθοταν και παρατηρουσε τις κινησεις μου.

Τα ματια του ηταν ακομα κοκκινα σαν να εκλαιγε ωρες και το δερμα του ακομα μελανιασμενο απ το κρυο της θαλασσας.

Ηρθα μπροστα του ορθια και τον πηρα αγκαλια.Τυλιξε τα χερια του γυρω απ τη μεση μου και ακουμπησε το κεφαλι του στην κοιλια μου.

Ενιωθα την κοιλια μου μουσκεμα.

Το υφασμα της πιτζαμας μου ηταν βρεγμενο απο τα δακρυα του.

Κλαιει μπροστα μου.

Ο Αρης ο πλειερ.Αυτος που γαμαει οτι βρει.

Ειναι ευαλωτος και πληγωμενος μονο μπροστα στα ματια μου.

Σηκωνω το κεφαλι του και τον κοιταω στα ματια.Του δινω ενα φιλι και με τους αντιχειρες μου σκουπιζω τα δακρυα του.

"Μην κλαις καρδια μου"ειπα και ξαπλωσα μαζι του

Το κεφαλι του ηταν το στηθος μου και του χαιδευα τα μαλλια για να ηρεμισει.

"Σ'αγαπαω πολυ και θα τα ξεπερασουμε ολα μαζι στο υποσχομαι"

Τοτε εκεινος κλαιει πιο πολυ.

"Ειμαι ενα τερας,θα με μισησεις"

Ειπε και απορω πως ειπε κατι μετα απο τοση ωρα.

"Αρη σ'αγαπαω δεν υπαρχει περιπτωση να σε μισησω οτι κι αν εχεις κανει μωρο μου."

Δεν απαντησε.

"Θα τα πουμε αλλη μερα που θα εισαι ηρεμος τωρα κοιμησου και σου υποσχομαι οτι δε θα σε αφησω ποτε."του ειπα και του αφησα ενα φιλι

Κοιμηθηκε μετα απο λιγο και εγω τον παρατηρουσα μεχρι να ανατηλει ο ηλιος.

_____________________________

Εγω εκλαψα:(

Πατηστε αστερακι για νεξτ και τα λεμε πολυ συντομα:(φιλουμπες❤

Εμεις Μαζι; Ποτε.Where stories live. Discover now