6.Zašto radi sve ovo?

652 40 0
                                    

Ela ♡

Danijel je izašao iz sobe kako bi telefonirao, a ja sam ostala sjediti na krevetu. Ne razumijem zašto radi sve ovo, prvo mi pomogne, dovede me u bolnicu, onda me danima ne ostavlja samu i sad još želi da me odveze kući iako vidi da sam dobro. Radi sve to, a čak me i ne poznaje. Bila sam zbunjena njegovim ponašanjem.

Iako mi ništa od toga nije jasno ne mogu da se žalim. Dugo nitko nije brinuo za mene. Dok je moja mama još uvijek bila živa ona je brinula o meni. Od kad je ona umrla, osjećam se usamljeno, jer otac i ja i nemamo baš neki odnos. Istina je da mi je osjećaj čudan jer nisam navikla da je neko dobar prema meni, ali je u isto vrijeme i užasno lijep.

"Danijel je isto užasno lijep javi se moj unutarnji glasić. Svaki put kad bi se moj unutarnji glasić javio, ja bih tvrdila suprotno od onoga što on kaže, ali sada nisam mogla. Danijel je stvarno bio lijep, moglo bi se lagano reći savršen što se tiče izgleda. Odlučim ga pitati zašto je takav prema meni kada se vrati, a dok se ne vrati odlučila sam se malo osvježiti.

Ustala sam s kreveta upravo kada je u sobu ušla medicinska sestra. Niska brineta, velikih zelenih očiju i prekrasnog osmjeha me pozdravila i upitala kako sam. Odmah mi se svidjela jer je širila pozitivnu energiju oko sebe. Rekla sam joj da sam dobro i otišla sam u kupatilo.

***

Hladna voda je milovala moje lice i to je bilo tako osvježavajuće. Podignem pogled jer je ispred mene bilo ogledalo. Pogled mi uzvrati 17- godišnja plavuša s plavim očima i rozim usnama. Ljudi su govorili da sam lijepa i da ličim na majku. Nasmiješim se tužno na to, šteta što ona ne može da vidi u šta je njena mala djevojčica izrasla. Umrla je kad sam bila mala. Imala sam 7 godina kada joj je dijagnosticiran rak. Nije uspjela da se izvuče. Osjetim kako mi se grlo steže i oči vlaže, pa odmahnem glavom gledajući se u ogledalu. Nasmiješim se na silu i pogledam u ogledalo.
Mislila sam za sebe da sam poprilično lijepa, ali nisam mislila da sam zbog toga važna kao što neki znaju pomislit. Ja sam samo obična djevojka, ni po čemu posebna.

Vampirova djevojkaWhere stories live. Discover now