10.Ne želim da živim bez nje

541 32 1
                                    

Danijel♧

Vozim kao luđak, ali nije me briga. Treba mi nešto na čemu ću istresti svoj bijes. Tako malo mi je falilo da je poljubim, dok me gledala onim svojim krupnim okicama, a ja sam se samo okrenuo i otišao.

Nisam mogao da je poljubim znajući da ona nema pojma tko sam ja, niti što sam ja uopće.
Mrzim sebe što sam otišao iako znam da tako mora da bude.
Ne razumijem zašto mi toliko znači. Zbunjen sam. Ne razumijem kako mi se za nekoliko dana uspjela uvući pod kožu. Nikad se za sve godine svog života nisam osjećao ovako.

Netko bi rekao da sam se zaljubio, ali to je nemoguće, pa ja se ne zaljubljujem. Barem ne već neko vrijeme, jednostavno ja nisam za to. Ljubav nije za mene.
Ja sam loš za nju, ona je tako dobra, a ja sam grozan. Znam to, ali dovoljno sam sebičan, želim ju samo za sebe.
Ne mogu da živim bez nje. Ne želim da živim bez nje.

Odlučim otići kući jer sam rekao majci da ću danas doći na neki glupi obiteljski ručak.
Da nema majke moja obitelj bi se davno raspala, još prije mnogo godina, ali ona je ta koja nas drži na okupu. Bez nje svi bi već bili na različitim krajevima svijeta mrzeći jedni druge.

Volim tu nježnu, ali jaku ženu i sve bih učinio za nju, čak i ako to znači da moram ići na ovaj prokleti ručak. Ne volim obiteljska okupljanja, ali izgleda da ću morati da se strpim. Odlučim danas ispuniti obećanje koje sam dao majci, a sutra idem svojoj princezi koja mi je zarobila misli i srce.

Vampirova djevojkaWhere stories live. Discover now