12.Maja

475 32 0
                                    

Danijel♧

"Danijele"-čujem vrisak i ugledam slatku plavušicu kako trči niz stepenice i baca mi se u zagrljaj. Omotala je ruke oko moga vrata, a ja ju podignem s poda i zavrtim.

"Majo"-izgovorim s velikim osmijehom.

Maja je moja mala rođakinja koju obožavam. Ona je najpozitivnija, najpametnija i najorganizovanija osoba koju poznajem. Nitko ne može da se poredi s njom, jednostavno je savršena.

"Andrej, ne ponašaj se kao kreten"- kaže i odgurne ga. On napravi neku uvrijeđenu facu, a ona mu veselo odgovori

"Žao mi je srce, ali Danijel je uvijek bio moj najdraži rođak od svih" i nasmiješi mu se nevino, a ja ne mognem odolit da se ne nasmijem jako. Nedostajali su mi oni i njihova provociranja jedno drugog. To je bio naš način komunikacije, uvijek smo zezali jedni druge, ali smo se uvijek slagali. Sve bi učinili jedni za druge, to je ono što radiš za obitelj.

Uhvatila me za ruku i odvela u drugu prostoriju. Bila je to ogromna prostorija puna rođaka koje je majka okupila, a koji se nisu okupili jako dugo.
Maja me provede veselo okolo, a ja samo čekam kada će da završi. Nisam bio raspoložen za ćaskanje s rođacima, misli su mi stalno bile uz Elu. Bilo mi je drago što su svi tu i što neke vidim nakon dugo vremena, ali htio sam da sve to završi jer nisam mogao dočekati da odem k njoj. Razgovarat ću s majkom kasnije o svemu tome, volio sam da mi ona uvijek da svoj savjet. Do tada sam odlučio da se družim sa svojom obitelji..

Vampirova djevojkaحيث تعيش القصص. اكتشف الآن