Ela♡
Poslije duge vožnje Danijel zaustavi auto pored neke prašnjave ceste.
Izađem iz auta i pogledam oko sebe. Noge su mi se ukočile od sjedenja, pa napravim nekoliko koraka. Moji mišići su to oduševljeno pozdravili, a ja sam razgledala oko nas.
Veliko drveće se nalazilo svuda okolo, a njegove zelene krošnje su pravile hlad i štitile nas od jakog sunca koje je već bilo visoko na nebu.Bilo je prelijepo i uživala sam u pogledu.
"Prelijepo je" kažem naglas ono što mislim s velikim osmijehom.
"Drago mi je da ti se sviđa, ali to nije iznenađenje, dođi ovamo" Danijel mi pruži ruku, a ja je radosno prihvatim.
Šetali smo još neko vrijeme dok sam ja razgledala oko sebe i gledala kako je ovdje lijepa priroda.Na kraju se zaustavimo na nekoj čistini.Ispred nas je bila velika čistina i oko nje velika gusta drveća.Čistinu je kvarilo samo jedno veliko drvo s ogromnom krošnjom koje je stajalo na sredini čistine ispod kojeg se nalazila mala klupica.
Veliki osmijeh se nalazio na mom licu i zbilja sam bila oduševljena. Pogledala sam u Danijela koji je gledao u mene.
"Hvala ti" kažem i dalje s osmijehom.
"Na čemu?" kaže.
"Na tome što se dugo nisam osjećala ovako, dugo nisam osjećala da sam ovako iskreno sretna i nekako živa" odgovorim mu i stvarno to mislim.
"Sačekaj sa zahvaljivanjem" odgovori i namigne mi ,pa me povede dalje prema klupici. Rekao mi je da sjednem tu i zatvorim oči.
"Ne varaj"-doda tiho i ponovo mi izmami smješak.
Poslušam ga i zatvorim oči. Čujem ptice kako pjevaju svuda oko nas, čisti šumski zrak je dodirivao moju kožu, a najljepši osjećaj od svih je taj što je Danijel bio pokraj mene i mogla sam da osjetim njegovu prisutnost.
Da sam ovdje bila sama ne bi mi bilo ovako lijepo, ali s Danijelom je sve ljepše.
Iz razmišljanja me trgne to što osjetim da Danijel stoji iza mene tako da se naježim od njegove blizine.Uhvati me za ruku i povede, a ja krenem za njim bez razmišljanja.
YOU ARE READING
Vampirova djevojka
VampireEla je djevojka čiji se život promjeni kad u njega uđe predivan mladić koji nosi mračnu tajnu. On je vampir. Hoće li on biti njeno svjetlo u životu, ili će u njega donijeti tamu. Hoće li njihova ljubav biti jača od svih prepreka, ili ipak ne?