Danijel♧
Parkiram svoj auto ispred kuće i vidim nekoliko auta. Znači da su svi već stigli i na samu tu pomisao prevrnem očima. Razmišljam da samo ponovo uđem u auto i odvezem se negdje daleko od cijele te gužve. Mogao bih biti negdje na miru s bocom burbona, ili bih mogao otići i ispričati se Eli. Skoro da pretvorim svoje misli u djela, ali sjetim se da sam obećao majci da ću biti danas tu, pa udahnem i krenem prema kući.
Uđem u kuću i poslije par sekundi osjetim bol ispod rebara odakle je virio drveni kolac. Zarežim i rukom uzmem kolac, pa ga iščupam iz svog trbuha. Osjetio sam malu bol, ali kad izvučem drvo iz tijela prestane. Pogledam rupu u svojoj majici i odmahnem glavom.
"Andrej" -kažem već iznerviran bez da dignem pogled jer znam tko je dovoljno kreten da uradi ovakvo nešto.
"Danijel, moj najdraži rođak" -odgovori mi moj mlađi rođak smijući se.
"Vidim da još uvijek udaraš kao curica"- odgovorim mu i bacim kolac tako da se zabije u njegov trbuh.
Izvadi kolac iz sebe i već se uveliko smije. On je jedina osoba koja bi mogla imati ovakav odnos s rođacima. Pravi je kreten.
"Ni ti se vidim nisi promjenio"kaže kroz smijeh. Uvijek je imao taj široki osmjeh zbog kojeg su cure padale u nesvijest. Uvijek je govorio da može da mi preotme koju god hoće. Naglašavao je da je ljepši i bolji od mene, bio je takav narcis.
"Vi ste obična derišta, nikad se nećete promjeniti" čujem majku kako govori silazeći niz stepenice. Crna kosa bila joj je svezana u visoki rep i padala na gola leđa. Njena crna haljina imala je veliki izrez na leđima, ali je bila prelijepa. Stajala je na njoj kao salivena i majka je jednostavno oduzimala dah, bila je savršena.
"On je prvi počeo" počne Andrej da svaljuje krivicu na mene iako su to laži.
"Andrej dušo, meni ne pokušavaj lagati, znam te bolje nego ti sam sebe." odgovori mu majka dok se Andrej smijao. Znao je da mu neće povjerovati, nitko tko ga imalo poznaje ne bi. Nasmijao se i pokazao biserno bijele zube.
"Ako vas još jednom uhvatim da radite ovakve gluposti, potrudit ću se da požalite obojica"- kaže glumeći da je stroga, ali obojica joj osjećamo smijeh u glasu.
Voli kada se svi okupimo zajedno, pa makar se mi ponašali kao djeca.
Andrej dođe i bratski se rukujemo, jer iako je kreten ipak mi je drago da ga vidim. Možda je kreten, ali je moj najbolji prijatelj.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampirova djevojka
VampirEla je djevojka čiji se život promjeni kad u njega uđe predivan mladić koji nosi mračnu tajnu. On je vampir. Hoće li on biti njeno svjetlo u životu, ili će u njega donijeti tamu. Hoće li njihova ljubav biti jača od svih prepreka, ili ipak ne?