8.Zato mi se ti sviđaš

581 34 0
                                    

Danijel ♧

Okrenem se i ugledam Viktora ispred sebe. Drži svoj mali kretenski govor kao da smo prijatelji, a obojica znamo da smo mi daleko od toga već godinama.
Vidim da zabavljeno gleda u Elu, dok ona gleda u njega i uopće ne pokazuje nikakvu reakciju, ali vidim joj u očima da joj se ne sviđa.

Stanem zaštitnički ispred nje i razmišljam kako će mu smrt biti poklon ako je samo dodirne. Pokušao je da me isprovocira svojim šalama o vremenu, ali uspijem se oduprijeti porivu da mu odmah tu ne iščupam srce. Zbilja sam htio to napraviti jer me nervirao, ali ne želim da Ela to vidi. Kad je vidio da ništa neće postići prođe pored mene i dovikne Eli da pazi sa mnom. Osjećam bijes kako kola mojim venama, svaki živac mi kaže da ga naučim pameti, ali ipak se suzdržim, samo zbog nje.Polako opustim šake koje sam stegnuo u naletu bijesa.

Pogledam u nju i vidim kako me gleda svojim krupnim plavim očima i već sav bijes koji sam osjećao napušta moje tijelo jer ne želim da me ona gleda takvog.

"Tko je to bio?" -pita tiho poput djeteta koje postavlja pitanje.

"Nitko važan, samo stari poznanik" odgovorim jer ne znam što bih joj rekao. Odnos između Viktora i mene je kompliciran, ne želim o tome ni da razmišljam.

"Ne sviđa mi se" -odgovori namršteno. Vidjevši njeno lice koje je namršteno kao dijete kada mu oduzmete igračku, nasmijem se i kažem joj da joj se i ne treba sviđati netko poput Viktora.

"Zato mi se ti sviđaš" -odgovori veselo smijući se, a mene obraduje ta njena rečenica iako ne bi trebala.

"Idemo negdje jesti, umirem od gladi" kaže i povuče me za ruku.

"Kako god mlada dama želi"- kažem smijući se, dok se ona smijala sa mnom.

Vampirova djevojkaWhere stories live. Discover now