9.Ja nisam osoba s kojom bi se trebala družiti

545 37 1
                                    

Ela ♡

Stigli smo ispred moje kuće i Danijel je zaustavio auto.

"Lijepa kuća" -čujem ga kako govori

"Nije loše" -kažem nezainteresirano iako ispred mene stoji lijepa bijela kuća s ogromnim dvorištem. Bilo tko izvana bi rekao da je kuća predivna, što i jeste bila, ali ona za mene nije predstavljala dom. Nije u potpunosti bila onakva kakvu bih ja željela.

Moja mama je umrla kad sam bila mala, a tata je bio prezauzet putovanjima sa svojom djevojkom, a osim njega nisam imala nikoga tako da sam u njoj uvijek bila sama. Odlučim ne razmišljati o tome jer zbilja nije bilo vrijeme za to.

"Hvala za palačinke još jednom, zbilja su bile fantastične" kažem Danijelu.

"Želiš li ući unutra, da nešto popiješ" -kažem kad već izađem iz auta.

Danijel takođe izađe i vidim da više nije nasmijan. Imao je ozbiljan izraz lica iako smo se cijelim putem šalili i smijali.

"Nešto nije uredu?"-upitam ga dok mi prilazi.

"Malena, mislim da je najbolje da sad odeš u kuću i odmoriš se malo, tek si izašla iz bolnice"-kaže držeći ruke na mojim nadlakticama.

"Mogu odmarati i s tobom"-odgovorim mu. Htjela sam da ostane još malo sa mnom jer zbilja nisam htjela da budem sama, a i uživala sam u njegovom društvu.

"Mislim da je ipak bolje da se odmakneš od mene, ja nisam osoba s kojom bi se trebala družiti"-kaže i to me naljuti. Bila sam ljuta na sebe jer sam uopće i pomislila da će htjeti ostati. Ja mu nisam nitko i ništa, zašto bi trošio vrijeme na mene. Čudno je i da je toliko toga već učinio za mene, iako me ne poznaje.

Ljutito se odmaknem od njega i prije nego što išta uspijem reći on sjedne u auto i već se odveze.
Ušla sam u kuću, u kuhinji sam si nasula sok od naranče u času i odlučila gledati tv. Uključila sam ga, ali nisam se mogla skoncentrirati na ništa drugo osim na razmisljenje o tim plavim očima i predivnom mladiću na kojeg sam trenutno bila jako ljuta. Nisam razumjela svoju reakciju, nije dužan biti dobar prema meni, trebala sam biti zahvalna.

Nisam ni sama znala zašto se ljutim.Bila sam ljuta na sebe.Nemoguće da sam to napravila, ne opet.
Ponovo mi se svidio u netko tko me ne želi. Ne poznajem ga dugo, ali znala sam kako je to moguće.
Danijel je bio jedina osoba koja je bila dobra i nježna prema meni i bio je tako predivan i nešto me jednostavno vuklo njemu. Nisam znala što je to, ali što god da je nisam mu se mogla oduprijeti.
Sviđao mi se i to jako.

Vampirova djevojkaWhere stories live. Discover now